SBN/3🎈

13.7K 382 60
                                    


Kulağımdaki uğultular başımın ağrısını daha da arttırıyordu.

Gözlerimi yavaşça araladığım da abim ve Selim'in tartıştığını gördüm.

"Lan daha ilk buluşmanız. 2 gün oldu lan daha 2 gün. Hastanelik olacak kadar ne yaptin sen bu kıza. 25 yıldır bu fobisinden dolayı' hastanelik olmadık biz Selim."diye bağırdı.
Abim oldukça sinirli gözüküyordu.

Anladığım kadarıyla hastaneyeydik şuan. En son hatırladığım Selim'in arabasında ki o halimdi. Demek ki ondan sonra bayılmıştım ve beni buraya getirmişlerdi.

Selim abimin söylediklerine hiçbir cevap vermiyordu.

"Abi"

Sesim, yeni uyandığım için çok boğuk çıkmıştı.

İkisinin de gözleri birden bana döndü.
Biri bi tarafıma biri diğer  tarafıma geldiğinde kendimi tuhaf hissetmiştim.

"Güzelim. Nasılsın?"dedi ve elimi elinin içine aldı abim.

"İyiyim. Merak etme"diyerek gülümsemeye çalıştım.

"Ege bizi biraz yanlız bırakır mısın?"

Abim, Selim'in söylediğine kızgın gözlerle bakarken tam cevap verecekken Selim ona izin vermeden "lütfen"dedi.

Abim bana cevap beklercesine baktığında başımla onayladım.

Elimi öpüp, Selim'e son bir bakış atıp odadan çıktı.

"Neden hız fobin olduğunu söylemedin. Neden o duruma gelene kadar bekledin?"

Dalga falan mı geçiyordu bu benimle? Yoksa bu kamera şakası falan mıydı?

"Ne dediğinin farkında mısın sen? Orada ne haldeydim ben haberin var mı senin? Kaç kere söyledim sana yavaşla diye. Bir kere dinleyipte yavaşlasaydın söylerdim zaten. Ama beyimiz neyin peşindeyse farketmedi bile beni."

Aptal. Hem suçlu hem güçlü. Nasıl söyleyebilir bu böyle birşeyi. Daha ilk buluşmamız da hastanelik olmuştuk. Şaka gibi.

"Aylin özür dilerim. Kendimi kaybetmiştim o an. Farkında değildim. Seni dinlemeliydim."dedi ve gözlerini kaçırdı.

Kendini kaybetmişmiş. Farkında değilmişmiş. Ne saçmalıyordu bu böyle.

"Ne oldu da kendini kaybettin Selim. Asıl benim kendimi kaybetmem lazımdı. Neler yaptığının farkına varamadın herhalde."

Artık sinirlenmeye başlamıştım. Neler yapmıştı. İlk önce dondurmamı alıp çöpe attı, sonra kolumdan zorla tutarak arabaya götürdü ve en son arabayı son sürat sürerek beni bu hale getirdi.

SEN BENİM NEFESİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin