SBN/32🎈

4.5K 172 15
                                    

"Aşkım nerdesin?"

Selim'e cevap vermek istesem de maalesef veremedim.

"Aylin ne yapıyorsun"dedi ve gelip ağzımda ki havluyla kucağımda ki kirli sepetini aldı.

"Ya gitmeden şunları bi atayım dedim makineye"

Banyoya girip elindekileri bıraktı ve geri yanıma geldi.

"Boşver hallederiz. Üstelik sen neden o kadar ağır şey taşıyon."

"Ağır değildiii"

"Aylin! Selim! Hadi geç kalıyoruz"

Merve ablanın aşağıdan seslenmesiyle Selim'in elinden tutup merdivenlerden inmeye başladım.

Bu akşam Araslar Ahsen'i istemeye geliyor ve bizde şuan annemlere gideceğiz. Aras'ın annesiyle beraber, hem tatil hem de istemeye katılmak amaçlı Merve abla ve Arslan abide çocukları alıp gelmişti.
Ahsen 5 dakika da bir arıyor, nerde olup olmadığımızı ne zaman geleceğimizi soruyor  deli kız.

Merdivenlerden inince 9.ayına dün giren oğlumu elimle okşadım. Fazlasıyla yoruyor artık ve hareketlerimi çok sınırlıyor.

Kapıdan koşarak çıkan Melisa ve Uraz'ı görünce gülümsedim. Artık benim de çocuğum gibi oldu bunlar sjsbwisniwbs.

Arabalara binip biz önden giderken Arslan abilerde arkadan geliyorlardı

Kocaman karnımla arabaya girdiğimde nefes nefese kalmıştım bile. Oğlum anneni daha fazla zorlamasanda gelsen mi acaba artık?

Yaklaşık 35-40 dk sonra annemlere varmıştık. Kapıda Aras'larla karşılaşınca gülümsedim. Bir elinde çiçek bir elinde çikolata heyecandan titriyordu.

"Anne, Aras amcama nolmuş?"

Melisa'nın sorusuyla hepimiz büyük birer kahkaha attık.

"Aşık olmuş kızım aşık"dedi gülmesini sürdürerek.

Arslan abinin cevabı hepimizi tatmin etmişti. Doğru ya, başka bi açıklaması yoktu. Şuan ki halinin tek sebebi aşkı.

"Artık girsek mi? Kız tarafı da baya heyecanlı galiba"dedi Selim ve kapı camından bizi dikizleyen Ahsen'i gösterdi.

"Allahın maymunu yaa. Hadi girelim"
Ben önden giderken Selim de belimden tutarak yardım ediyordu. Şimdi diyorsunuzdur, bu kadın yürüyemiyor mu diye. Ama gerçekten karnım o kadar kocaman kiiii, yürümek çok zor.

Ahsen zile basmamızı bekledikten 2-3 dk sonra kapıyı açtı. Kapının önünde bekledigini bilmiyorduk sanki.

İkisininde birbirlerine heyecanlı bakışlarıyla içeriye girdikten sonra aile büyükleri sohbet etmeye başlamıştı.

Annem Ahsen'e kaş göz yaptığında kahvenin vaktinin geldiğini anlamıştık.

Ahsen koşa koşa mutfağa girdiğinde gülerek Merve ablayla arkasından bizde girdik.

SEN BENİM NEFESİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin