SBN/31🎈

4.1K 171 15
                                    

Elimde ki su bardağını mutfağa bıraktıktan salona abimlerin yanına döndüm. Kendimi koltuğa atıp başımı koltuğa yasladım. 8 aylık karnım hareketlerimi tamamen sınırlandırıyor.

"Haber var mı Ömer'den "

Ahsen'in sorusuyla başımı iki yana salladım.

"Hayır aramadı hala"

Tam bir aydır annemlerin yanındayım. O olayın üzerinden tam tamına bir ay geçti fakat Selim'i bir kere bile görmedim. Her kapıya geldiğinde kapımı kilitledim ve geri göndermelerini istedim. Her aradığında kapattım telefonu. Defalarca mesaj attı ama hiç birine cevap bile vermedim. Çünkü hiç biri, hiç bir şey değiştirmeyecek artık. Hatırlamıyorum diyen bir adama ne diyebilirim ben. Üstelik elinde DNA testi varken. Artık her şey boş.

Boşanma işlemlerini başlatmak için yaklaşık bir hafta önce Ömer'den yardım istemiştim. Ilk söylediğimde böyle bir şey yapamayacağını söyleyip reddetti. Ne olursa olsun kardeşim dediğim insanların yuvasının dağılmasına yardım edemem dedi. Onu da zor durumda bırakmak istemediğim için daha fazla üstüne gitmedim ve başka bir avukatla konuşmaya karar vermiştim. Ama sonra ne olduysa kendisinin ilgileneceğini, davayı başlatacağını söyledi. En son 3 gün önce konuşmuştuk ve bugün halledicem demişti.

"Neyse halleder o çok düşünme sen. Doktor ne dedi asıl o konuya gel sen"

Abimin sözleriyle derin bir çektim.

"Yapılabilecek bir şey yok dedi. Doğduktan sonra daha detaylı bakılıp sorun halledilmeye çalışacak ama şuan bir şey yapamıyorlar."
Konuşurken yine gözlerim dolmuştu.

Abim beni kolunun altına alıp anlımdan öptü. Onlara ne kadar teşekkür etsem az. Bu bir ay boyunca bana hep destek oldular yanında olduklarını hissettirdiler. Ahsen ülkenin en iyi genel cerrahlarından biriyle konuşup benimle ilgilenmesini rica etti. O da sağolsun bizi kırmadı ve bugün bebeğime baktı. Ama değişen bir şey olmadı.

"Off başıma ağrı girdi yine"diyerek şakaklarımı ovdum. Bu sıralar her şey yetmiyormuş gibi bir de baş ağrılarım çoğaldı.

"Adam akıllı uyki uyumuyorsun ki Aylin. Kendine dikkat etmiyorsun, saldın iyice. Bebeğini düşün bari be kuzum"

SEN BENİM NEFESİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin