SBN/8🎈

10K 332 32
                                    

Bölüm geldiii. Bölüm sonundaki yazıyı okuyun lütfen!!

Gülümseyerek Melisa'nın odasından çıkıp bizim odaya doğru ilerledim.

Ama merdivenler de gördüğüm Selim'le yüzümdeki gülümseme silindi. Karşıma çıkmasa olmuyor zaten.

Adımları mı daha da hızlandırıp hemen bizim odaya girip kapıyı çarparak kapattım.

Ama benim tahmin ettiğim gibi odaya gelmemişti.

Off boşuna mı blöf yaptım ben şimdi.

Ya ne çok merak etmeye başladın sen bu adamı. Ne yaparsa yapsın.

İç ses bir sus ya. Ama bir yandan haklısın. Banane ki. Bana tokat atmış bir adamı niye düşüneyim ben.

Olanlar aklıma geldiğinde gözlerim yine dolmuştu. Ama ağlamak yok. Bu sefer ağlamayacağım.

Aklımı dağıtmak için bavulu hazırlamaya başladım.
Mağlum yarın muhteşem! bir balayına çıkıyoruz.

Son olarak ta ayakkabılarımı küçük bavula koyduğumda her şey hazırdı. Diğer büyük bavulun yanına küçüğü de koyduktan sonra yatağa oturdum. O sırada odaya giren Selim'e kaydı gözlerim.

Gülümseyince gözlerimi ondan kaçırdım ve ayağa kalktım. Öyle gülme be adam. Sürünmen gerekiyor birazcık.

Dolabı açıp içinden pijamalarımı aldım. Banyoya gidecekken önüme geçip durdurdu. Gözlerim onun gözleri dışında her yerde gezerken çenemden tutup ona bakmamı sağladı.

"Konuşmayacak mıyız?"

Sorusuna cevap vermeyip yanından geçip banyoya girdim. Tam kapıyı kapatacakken kapıyı tutup içeriye girdi.
Gözlerim hızla açılırken sesimin ne kadar sert olması umrumda değildi.

"Selim üzerimi değiştireceğim. Çıkar mısın?"

Çok rahat bir şekilde kollarını göğsünde bağladı ve beni çıldırtan cümleyi gülerek söyledi.

"Tamam değiştir. Ben sana bir şey demiyorum ki. Biz evli değil miyiz? "

"Evet evliyiz. Ama şuan üstümü değiştireceğim."

"Heh! Bak kendin söyledin. Biz evliyiz Aylin. Ve evli kişiler kocalarına küsmezler."

Kocam mı? Dalga geçmek için yer arıyor bence şuan.

"Ne kocası ne evliliği Selim. Tamam evliyiz ama kağıt üzerinde. Biz seninle gerçek karı koca değiliz. Ve zaten bu gidişle de olmayacağız. Biz birbirmizi severek aşık olarak evlenmedik. Mecburiyetten evlendik. Her an her gün kavga ediyoruz. Sen de şimdi gelmişsin küsülmez diyorsun. Ne yapmamı istiyorsun ne yapayım. Ben keyfimden küsmedim sana hatırlatırım. Ama sen böyle yaptıkça böyle davrandıkça bizim bu evliliğimiz işkence olucak bize...Simdi izin verirsen üzerimi değiştirip uyuyacağım."diyerek kapıyı gösterdim. İçinde barındırdığı duyguları anlamadığım bir bakış atıp banyodan çıktı.

SEN BENİM NEFESİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin