SBN/23🎈

6.2K 225 28
                                    

Mutfakta ki işlerimi halledip ellerimi yıkadım. Televizyon izlerken yemek için bir cips ve bir çikolata aldım. Evet bunları yiyorum sonra kilo aldım diye sızlanıyorum. Ama ne yapabilirim canım istiyor.

Annemlerden dün gelmiştik. Geldikten sonra iyi bir temizlik yaptım. İlaç kokusu vardı ve ben o kokuyla oturamazdım.

Salona geçip koltuğa iyice yayıldım. Televizyonu açıp kanalları tek tek gezdim. Sonunda bir dizi de karar kılıp izlemeye başladım.

•●•●•

Uyuşmuş ayaklarımı koltuktan sarkıttım. Iyice tembelleştim bu aralar. 3 saattir koltukta pozisyon bile değiştirmeden oturdum resmen.

Elimde ki çöpleri buruşturup ayağa kalktım. Mutfağa girdim ve elimdekileri çöpe attım.

Iceri geçecektim ki kapının açılmasıyla bir an irkildim.

Nasıl yani ya. Selim'in gelme saati gelmiş ve ben farketmedim bile. Sofrayı bile kurmadım.

Yanına gidip kollarımı boynuna doladım. O Kolları direk belime dolanınca gülümsedim.

"Hoşgeldin"dedim kulağının altından öpüp ayrıldım.

"Hoşbuldum yavrum"

"Ya ben televizyona dalmışım. Sofrayı hazırlamayı unuttum. Bir 10 dakikaya hazır olur. Sorun olmaz dimi"

Gülümsedi ve dudaklarını anlıma bastırdı.

"Saçmalıyorsun herhalde. Hiç  bir sorun olmaz. Hatta yemeden direk odaya da çıkabiliriz."dedi ve gülümsemesi sırıtmaya döndü.

Koluna yumruk atıp kollarının arasından çıktım.

"İyice sapık oldun sen. Kuruyorum sofrayı çabuk gel"dedim ve mutfağa yöneldim.  Bir yandan da gülüyordum. Deli ya.

"Kıvırtmadan yürü"dedi ve kahkaha attı.

"Sanane be"dedim ve arkamı dönüp dil çıkardım.

O gülerek merdivenlerden çıkarken ben de mutfakta masayı kurmaya başladım.

Tabakları ve çatal kaşıkları dizdim. Ekmekleri kestim ve salatayı yapmaya başladım.

Salatayı da bitirip masanın ortasına koydum.

Gözlerim her yerde sürahiyi aramaya başladı. Nerde bu. Alt dolaplara baktım yok. Üst dolaplara da bakmaya başladım ve evet, burda.

Heyy. Onu oraya kim koydu. Boyum yetmiyor. Nasıl alabilirim ben onu ordan. Parmak uçlarımla değdim. Ama yok, gelmiyor.

SEN BENİM NEFESİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin