O ne olduğu belli olmayan kız da nereye gitmişti öyle.
Ortalıktan bir an da kaybolup yok olacağını mı sanıyordu acaba?
Ama ne kadar ortalıktan kaybolsa da sonuçta o bir ölümsüzdü ve sonsuza kadar yaşayacaktı.
Şimdi gitse bile onu mutlaka bulacaktık.
Eğer kimse olmasa bile ben onu bulurdum.
Tek başıma zaten çok çektim.
Yanımda biri olduğunda hem daha çok acı çekiyorum hem de ona acı çektiriyorum.
O yüzden yalnız olmak en iyisi.
Ama Tzuyu?
O bu haldeyken onu yalnız başına bırakıp gidemem.
Ben onun için o da benim için gerekli.
Tıpkı bir ilaç gibi...
"Şimdi ne yapacağız?"
Umutsuzca karşımda oturan Jimin'e baktım.
Bu kadar karamsar ve olaya çok yaklaşmamasının nedeni Mina'yı seviyor olmasıydı.
Kesinlikle..
"Bilmiyorum."
Bardaktaki kandan bir yudum aldığımda yüzümü buruştum.
"Bu.. İğrenç."
Bardağı elime alıp çöpe attığımda Jimin şaşkınlıkla bana baktı.
"Az önce ne yaptın sen?"
Geri onun karşısına oturdum.
Şimdi onu çok takacak zamanım yoktu.
"Muhtemelen bozulmuştu. Ben de çöpe attım."
Başını salladı.
"Peki."
Masaya başımı koydum.
Yorulmuştum.
Ayrıca hala omurgam düzelmemişti.
"Bay Jungkook."
Sandalyenin çekilmesiyle yan tarafıma oturan doktora baktım.
Doktor, Jimin'e bakıp,
"Bize izin verir misiniz?"
Dediğinde Jimin masadan kalktı ve hastanenin kafesinden çıktı.
"Sizi dinliyorum Doktor Kim."
Elindeki dosyayı masaya bırakıp bana baktı.
"Omurganızın ve diğer zarar görmüş yerlerinizin hakkında konuşacağım. Maalesef Bay Jeon, vampirlik özelliklerinizden bazılarını kaybediyorsunuz. İlk başta yaraların çabuk iyileşmesi var. Neden oldu bilmiyorum ama içtiğiniz kandaki ilaç o zamanda etkisiz haldeymiş. Yani ilaç o zaman etkisini kaybetmiş. O kandaki farklı bir şey sizin özelliklerinizi kaybetmenize neden olmuş. Şimdi o kanı inceliyoruz. Bir şeyler bulduğumuzda size haber vereceğiz."
Masadan kalkmak için hareketlendiğinde onu durdurdum.
"Peki tüm vampirlik özelliklerim giderse? İnsana dönüşür müyüm?"
Geri sandalyeye oturup bana baktı.
"Saf kansanız ve tüm özellikleriniz giderse ölebilirsiniz. Ya da saf kan değilseniz insana dönüşürsünüz. Ama saf kan olup da insana dönüşürseniz, aslında kendini vampir olarak alıştırmış ve büyüyle vampire dönüşmüş olan bir insan olduğunuz ortaya çıkar. Ve maalesef vampir topluluğunda önemli bir yere sahipseniz vampirlere karşı ihanetten kazık yersiniz."
Güldüm.
"Sonuçta o zaman insana dönüşmüş olmayacak mı o kişi? Niye kazık?"
Bu sefer doktor güldü.
"En eğlencelisi de bu ya. Büyüyle tekrardan vampire dönüştürüp birkaç gün aç bekletiyorlar. En sonunda çıkardıklarında o kişinin gözü dönmüş acınacak bir vampir olduğu görülüyor. Aslında bunu yapmadan dönüştürdüklerinde kazık atıp öldürseler de olur."
Dosyayı alıp ayağa kalktığında ben de kalktım.
"Devamını anlatmadınız. Gözü dönmüş vampire ne yapıyorlar?"
Arkasına dönüp bana baktı.
"Ya onu çıkarmadan kendi kanını içip ölmesini bekliyorlar ya da göğsünün üstünden kalbine kan damlatıp kendi kalbini sökmesini ve ölmeden önce yemesini bekliyorlar."
Korkuyla gözlerimi açtım.
Gerçekten vampir topluluğu bu kadar iğrenç miydi?
"Neden bu kadar çok araştırma gereği duydunuz Bay Jeon?"
Bana bakan kırmızı gözlere baktım.
Bu vampir her an beni öldürebilirdi.
Ne kadar doktor olsa da kesinlikle vampir kanı içtiği belliydi.
Belki de hasta vampirlerin kanını içiyordur?
"İçinde olduğumuz topluluğun ne kadar iğrenç bir şey olduğunu öğrenmeye çalışıyorum Doktor Kim. Belki saf kan olmayıp insana dönüşürsem bu iğrenç topluluktan kurtulurum ve sevdiğim insan ile beraber ölümlü bir hayat yaşarım."
Tam olarak bana döndü.
"Ne kadar da safsınız Bay Jeon. Sizce saf kan olmayan bir vampir var mıdır? Olsa da iğrenç Dediğiniz bu vampir topluluğu onu öldürmez mi? Hiç bir şekilde yaşayamıyorsun işte. Sen özelliklerini kaybetmemeye çalış. Ayrıca..."
Sözünü yarıda kesip dosyasını gösterdi.
Bu Tzuyu'nun dosyasıydı..
"Sence bir insanda vampirin özelliklerini bile yok edecek kadar ne olabilir? Hem senin özelliklerini o yok etti. Özelliklerin ona geçmez mi?"
Şaşkınca ona baktım.
"Yani..?"
Güldü.
"O, ya gerçekten güçlü bir vampirdir ve büyüyle insana dönüştürülmüştür ya da kanında aldığı bir ilaçtan dolayı sende yan etki yapıp senin özelliklerini almaya başlamıştır. Bunun sonucunda da vampir olacağı kesin."
Arkasını dönüp yürümeye başladı.
"Ama bana hiç ilaç gibi gelmiyor Bay Jeon. Tıpkı sizin de büyüyle vampire dönüşmüş olduğunuzu düşündüğüm gibi onun da büyüyle insana dönüştüğünü düşünüyorum."
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR✔
FanfictionHayat kısa kuşlar uçuyor. Ölüm dibimizde ama bizi es geçiyor.. . . . . . . . . (Devamı 2. Kitapta! Lütfen bunu okuduktan sonra 2'den devam edin..) .