Odaya doluşan doktorlar ile kendimi burada görünmez gibi hissederken doktorların nasıl da ilgiyle Jungkook'a müdahale ettiklerine baktım.
Kesinlikle bana böyle bir ilgi göstemediklerine yemin edebilirdim..
"Burada değişik bir şey oluyor."
Kadın bir doktor elini onun kalbine götürdüğünde diğerlerine şaşkınca düşündüklerini söylemişti.
"Ne oluyor Dr. Kim?"
Daha stajyer olduğunu düşündüğüm çocuk ilgiyle başını doktora yaklaştırdığında kadın onu umursamayarak devam etti.
"Farklı iki kalp atışı duyuyorum."
"Hamile miymiş?"
Duyduğum şeyle gülmemi zor bastırırken Jungkook'un hamile olduğunu düşündüm.
Bu kesinlikle fazlasıyla komikti.
"Siz bir şey biliyor musunuz Bayan?"
Odadaki tüm bakışlar bana döndüğünde ne yapacağımı düşünmeye başladım.
Onlara ne diyecektim?
Aslında biri var, bedeni çalınmış sonra da başka bir şey olmuş şimdi ne olduğunu bilmiyorum mu diyecektim?
"Burada bir yakınını arıyormuş. Buraya geldiğinde birden kusmaya başladı. Sonra da bayıldı."
Bunu mantıklı bulurken acaba ne söyleyecekler diye hepsinin yüzüne dikkatle baktım.
Ama benim onu tanımadığımı sandıkları için bir şey dememişlerdi.
"Hemen sedye getirin. Acil müdahale odasına gitmeliyiz."
Birkaç kişi koşarak odadan çıktığında kadın doktor bana döndü.
"Merak ediyorum da.. Eğer tanışmıyor olsaydınız niye sizin yanınıza kadar gelmiş olsun? Hasta yatağa kusmuş."
Tek kaşını kaldırarak tepkimi beklemeye başladı.
Dediği mantıklıydı..
Neden biri beni tanımıyorken yanıma kadar gelme zahmetinde bulunsun ki?
"Başım kanıyordu Dr. Kim, hastalara ayrımcılık yapan bir hastanede olduğum için ondan yardım isteyip gerçekten kanayıp kanamadığı sordum. Sonra da yastığımı düzeltip gidecekti ki birden kustu. Saçma sapan sorular soracağınıza bence siz ayrımcılık yapmaya devam edin. Çünkü baksanıza. Fazlasıyla varlıklı birine benziyor.."
Kadın sinirle arkasına dönerken sedye gelmiş Jungkook'u kaldırıp ona koymuşlardı.
Sonra da herkes sıra sıra gitmişti.
Yine yalnız başıma kalmıştım ve bu sefer gerçekten yalnız kaldığıma inanıyordum.
"İki kalp atışı ha?"
Acaba hangisi gerçekti?
Şu dünyada en çok öğrenmek istediğim kesinlikle bu soruydu.
Kimdi o gerçek Jungkook?
Karanlık bana bedeninin çalındığını söylemişti ve ruh olarak benim içime girdiğini anlatmıştı.
Neden hiç gerçek bedeni hakkında soru sormamıştım bilmiyorum ama keşke sorsaymışım..
Peki diğer Jungkook?
O bedenindeydi ve sonradan Karanlık tarafından hapsedilmişti.
Dün olana göre Karanlık bana hapsedildiğini ve kurtarılması gerektiğini söylemişti.
Ama az önce doktorlar tarafından fazlasıyla ilgi gören Jungkook bana Karanlık olduğunu açıklamıştı.
Ve sanırım bu bilmecenin başı Karanlığın gerçek bedenini bulursam ortaya çıkacaktı..
"Tzuyu?"
Jimin yalnız başına odaya girdiğinde ona baktım.
"Ne oldu? Mina nerede?"
Umutsuzca kendini hasta yakınları için koyulan koltuğa atarken derin nefes aldı.
"Onu bulamadım."
Başını eğdiğinde ne kadar da üzgün olduğunu gözlemledim.
"Jimin?"
Başını kaldırıp,
"Hmm?"
Dediğinde üstü kan olan örtüyü çekip yere koydum.
"Sen Mina'yı seviyorsun değil mi?"
Gözlerini devirirken koltuğa yaslandı.
"Hayır, sevmiyorum.."
Dediğine inanmazken tekrar konuştum.
"Mina'yı sevdiğini düşünmüştüm."
Bana baktı.
Gözlerinde sanki pişmanlık vardı ve ben de bundan korkuyordum.
Eğer düşündüğüm şeyi söylerse gerçekten yıkılırdım.
"Ben Mina'yı değil, Yoongi'nin sevgilisini seviyordum.."
Tahmin ettiğim şeyi söyleyince büyük bir iç çektim.
O da konuşmaya devam etti.
"Sırf onu sevdiğim için Yoongi'nin arkadaşı olmuştum. Böylelikle biraz da olsa onunla yan yana olabiliyordum."
Yoongi'yi düşündüm.
Nereden bile bilirdi ki sevgilisinden sonra en yakını olan kişinin sırf sevgilisiyle yan yana olabilmek için onunla arkadaş olduğunu?
"Zaten Mina'yı vermesini ben istedim. Aslında Yoongi onu besleyebilirdi ama benim uydurduğum yalana uymayı tercih etmişti. Zaten sonradan da yalnız kalmaya dayanamayıp Mina gibi olan küçük bir kız yapmıştı. O zaman fark etmişti yarı lanetsiz kişileri besleyebildiğini ama bana bir şey söylememişti. Ve nasıl yaptıysa o küçük kızı gerçek birine çevirmişti. Ama ölünce dayanamadı. Ortadan kalbolmayı tercih etti."
Dikkatle dediklerini dinledikten sonra araya girdim.
"Peki biliyor musun? Yoongi sevgilisinden hangi parçaları Mina'ya vermiş?"
Düşündü.
"Sanırım yüzüyle kalbini.."
Gülümsedim.
"Mina'nın seni sevdiğini fark etmişsindir o zaman? Düşünsene.. Belki de Yoongi'nin sevgilisi de seni sevdiği için Mina senden hoşlanıyordur? Sonuçta kalbi Mina da."
İlk önce dediklerimi anlamaya çalışmış, sonradan bunları haklı bulmuş olmalı ki tekrar koşarak odadan çıkmıştı.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR✔
FanficHayat kısa kuşlar uçuyor. Ölüm dibimizde ama bizi es geçiyor.. . . . . . . . . (Devamı 2. Kitapta! Lütfen bunu okuduktan sonra 2'den devam edin..) .