“ SEN KİM OLDUĞUNU SANIYORSUN DA BENİM SEVGİLİMİ BÖYLE ELİNDE TUTYORSUN. SÜREKLİ SENİNLE İLGİLENMESİ BENİ DELİRTİYOR BİZDEN UZAK DUR SÜRTÜK”
Lay ne olduğuna anlam verememiş bir halde Kyungsoo’ ya bakıyordu. Son anda beynini toparladı ve üzerindeki elleri çekti “ Ne saçmalıyorsun sen” “ BANA BİRŞEY BİLMİYORMUŞ GİBİ DAVRANMA TANIŞTIĞIMIZDAN BERİ KAİ SENİNLE İLGİLİ KONUŞMADAN EDEMİYOR. ONU AYARTMAYI KES YOKSA SENİN İÇİN HİÇTE İYİ OLMAZ” Lay gerçekten sinirlenmeye başlamıştı. “Birincisi bana bağırmayı kes ve ikincisi ben Kai’yi ayartmaya çalışmıyorum eğer bunun için uğraşsaydım çoktan elinden almış olurdum” Lay bu özgüvenin nerden geldiğini bilmiyordu ama hoşuna gitmişti. “ Sen bana senin kadar güzel olmadığımı mı söylemeye çalışıyorsun” Soo gerçekten sinirli gibi davranıyordu “ Bunu söylemedim sadece Kai’yi elinden rahatlıkla alabileceğimi söyledim” “ dene o zaman” “ne!” Soo lay’e biraz daha yaklaştı. “ Madem bu kadar çok güveniyorsun kendine dene o zaman . Kai’yi elimden alırsan hiç bir şey demeden aranızdan çekileceğim ama eğer başaramazsan o zaman sen sonsuza dek yakınımıza bile yaklaşmayacaksın” Soo ilk defa kaybedeceği bir savaşa girdiğini biliyordu ama yinede eğleniyordu o sırada Kai geldi ve konu değişti. Lay adeta Soo’yu yiyecek gibi bakıyordu aynı anda içkilerini yudumlayıp birbirlerine bakıyorlardı. Kai bu soğuk hava dalgasını çoktan fark etmişti ne oldu der gibi Soo’ya bakıyordu Soo ise sonra anlatırım der gibi elleriyle işaretler yaptı ve göz kırptı. Lay ve Soo kim daha fazla içki içecek savaşı yapıyorlardı birbirlerine kim daha dayanıklı göstermek istiyorlardı. Kai her şeyin farkındaydı ‘ Lay hyung bunu yapmasan iyi edersin o benden bile iyi içici’ diye mırıldanıyordu ama eğlenmiyor da değildi hani. Sonunda Lay sarhoş olmuştu ve pat diye kafasını masaya vurdu. “Sızdı” Soo bunu gülerek söylemişti. Kai Lay’e baktı onun kaybetmemek için mi bu kadar hırpalamıştı kendini. “ Siz ne konuştunuz da bu hale geldi” Kai bir yandan da Lay’in omuzlarına ceketini koyuyordu.
“ Ah dostum sadece senden uzak durmamı söylememle parladı bu çocuk gerçekten seni seviyor bu gerçek ve bu kadar masum birini nereden buldun o içmeyi bile bilmiyor.” Kai minik bir gülücük bıraktı “ Onu bu yüzden seviyorum ya o masum tıpkı bir melek gibi” Soo kolunu Kai’nin omzuna koydu “ Muhtemelen eve kadar ayılır ve sana alkolün etkisiyle sarkacaktır sakın ondan faydalanmaya çalışma aksi taktirde onu gerçekten kaybedersin” dedi ayağa kalktı gidiyordu ki arkasındaki sesle geri döndü “ Soo saol dostum iyiki seninle tanıştım yoksa ben şu an kafayı yemek üzere olabilirdim” Kyungsoo ona göz kırptı ve oradan ayrıldı Kai ise Lay’i kucağına alıp arabaya kadar taşıdı. Yol boyunca Lay sayıklayıp durmuştu Soo’ya küfürler savurup duruyordu bu Kai’nin hoşuna gidiyor gülmesine neden oluyordu sonra Lay gözlerini açtı Kai hala ona gülerken bir anda etrafına bakındı “ Nerede o aşağlık sürtük onu bulup saçlarını yolmalıyım” Kai şaşkın bir şekilde Lay’e bakıyordu “ Hyung kimden bahsediyorsun” “Kimden olacak o sürtük Kyungsoo’dan o seni benden almakla tehdit etti. O kim oluyor ki elimden meleğimi almaya çalışıyor. Geri döndür arabayı Kai onu buna pişman etmeliyim” Kai kalbi deli gibi çarparken “ Hyung beni bu kadar mı çok seviyorsun” Lay en masum surat ifadesini takındı elini Kai’nin yanağına koydu ve “ Tabi ki seni seviyorum Kai sen benim küçük kardeşimsin” Kai birden bozuldu “Ne! Yani sen”
… Kai önde bir hışımla içeri girdi arkasında ise Lay onu takip ediyordu. “Hadi ama Kai şaka yaptım sen benim için kardeşten bile fazlasısın” Kai onu dinlemiyordu kendini koltuğa atmıştı. Tabi ki Lay’in sarhoş olduğunu biliyordu ama yinede arabada ona küçük kardeşimsin demişti bu onu gerçekten kızdırmıştı sonra birden boynunun yanında bir nefes hissetti. “ Hadi ama Kai yapma böyle sen benim için daha farklı bir yere sahipsin, sen özelsin” Lay tüm bunları Kai’nin boynuna üfleyerek söylemişti Kai onun üzerine atlamamak için kendini zor tutuyordu zaten birde böyle yapması tam arkasını dönmüş onu tutacaktı ki Lay koşarak merdivenlere çıktı. “ Ahhh çok sarhoşum ve yorgun duş alıp hemen yatacağım giyinmek bile benim için çok yorucu olacak. Kai sende yukarı gel yorulmuş olmalısın” Sonra yukarı çıktı. Kai afallamıştı şimdi Hyungu onu yatağa çağırıyordu üstelik giyinmek bile yorucu olacak da demişti. Sonra Soo’nun dedikleri aklına geldi. Yo onu kaybetmeyi göze alamazdı “Hayır Kai kendine gel” Kai kendi ile boğuşurken yukardan Lay’in sesi duyuldu “ Kai sıcak su açılmıyooor. Tamamen çıplağım ve üşüyoruuum” Kai iliklerine kadar titredi ‘ Tanrım gerçekten mi? Bunu bana yapma bu kez de bu mu? Böyle mi sınıyorsun beni’