5.BÖLÜM

1.3K 78 3
                                    

“Ne yapıyorsun?”“ Sana yardım edeceğim” Sehun durumu idrak ettiğinde Luhan çoktan pantolonunu indirmiş. Boxerın içine parmaklarını geçiriyordu. Sehun gözlerini kocaman açıp yatakta geriye doğru sırtı yatak başlığına gelene kadar kaçtı. Luhan’ın suratında her zaman takındığı o kötü çocuk ifadelerinden vardı, yatağa tırmanıp Sehun’un üzerine kadar emekledi. Sehun odanın iyice sıcak olduğunu bir pencere ya da kapıyı açmazsa kesinlikle sıcaktan öleceğini düşündü. Luhan’ın erekte olmuş penisine oturmasıyla suratını buruşturdu. Hem harika hem de acı hissediyordu. Nasıl aynı anda birbirine zıt bu iki hissi yaşadığını merak etmedi değil ama bildiği bir tek şey vardı oda Luhan’ı istiyordu üstelik deli gibi. Dudaklarına değen küçük ıslak dudaklarla gözlerini kapattı. Sonra penisinde hissettiği elle titredi. Daha önce hiçbir erkekle ilişkiye girmediğine inanamıyordu, kaybettiği bu büyük zevk için kendine kızdı. Annesi ile babasının neden bu kadar birbirlerine bağlı olduklarını şimdi anlamıştı. Bu hisden nasıl vazgeçilirdi ki, üstelik Luhan’ın harika kokusu burnuna dolarken. Sonra annesinin söyledikleri aklına geldi. Luhan onu kolay elde edilebilir olarak görürse ondan hemen sıkılırdı ve uzaklaşırdı. Korkuyla gözlerini açtı ve kafası otomatik olarak aşağı çevirdi çünkü Luhan boynunu emmeyi bitirmiş karnını yalayıp emiyordu bununla birlikte karnının kasıldığını hissetti. İnlememeliydi inlerse Luhan onun kolay biri olduğunu düşünecekti bunu düşünmek bile Sehun’u korkutmuştu. Elleri ile Luhan’ın omuzlarından tuttu ve kaldırdı aynı hızla ayağa kalkıp pantolonunu giydi ve aşağı indi. Luhan hala şaşkın bir şekilde olanları anlamaya çalışıyordu. Neden birden kalkıp gitti yoksa onu mutlu edemedim mi Beyninin her hücresi bu düşüncelerle sancıyordu. Belki de Luhan’ın dokunuşlarından iğrenmişti onun için kaçmıştı. Luhan bu düşünce ile omuzlarını düşürdü “ beni istemiyor, verdiği sözü tutacağını düşünmüştüm. Ben buraya gelirken onun beni beklediğini düşünerek geldim ama o…” Luhan gözlerinin dolduğunu hissetti. Yata girdi gözlerini irice açtı gözyaşları düşsün ve aciz görünsün istemiyordu. Oda tamamen sessiz kalmıştı Sehun kaçmasaydı şimdi tüm oda onların inlemesi ile dolardı diye düşündü Luhan ve bu düşünceyle biraz da olsa gülümsedi. Tam uyuyacakken dip odadan annesinin imlemesi duyuldu “ AIHH” Luhan şokla yanlış duyup duymadığını anlamak için dikkatle dinledi. Bu sefer yan odadan Amcası Lay inledi Luhan kafasını yastığın altına koyup közlerini kapattı duyduğu seslerle ağrıyan penisi iyice acımıştı. Normal biri elini kullanarak kendini rahatlatırdı ama Luhan babasından öğrendikleriyle buna ihtiyaç duymamıştı o hep bunu yapacak birini bulurdu bu günde Sehun olacaktı o kişi ama o salak kaçtı. “ Hayııır anne amca kesin sesinizi acı çekiyorum” Yatakta debeleniyordu.

Sehun koşarak aşağı indi önündeki şişlik kendini aşmıştı Luhan’ın dokunuşları nasıl olurda onu delirtebilirdi bedenini sadece öpüp emmişti, bundan daha iyi deneyimler yaşamıştı ama nasıl olurda Luhan… Aklı almıyordu salondaki koltuğa sinirle kendini attı. Bacaklarını sehpaya koyunca küçük arkadaşı iyice sırıtmaya başladı. “ Sana da merhaba evet…Bana öyle bakma bunu yapamam eğer yaparsam kolay bir erkek olurum” Sehun oturmuş kendi penisine durumu açıklamaya başladı sanki penisi ısrar eder gibi kasıklarına bir sancı gönderdi bununla birlikte suratı tekrar buruştu “ Bak dostum bunu bende istiyorum ama yapamam yani yapamayız, onun için anlayışlı olmalısın. “ Hızlı bir şekilde ayağa kalktı “ Ben senden nasıl kurtulacağımı biliyorum” Koşarak banyoya girdi kapıyı kilitledi ve altındakileri dizine kadar indirip klozetin üstüne oturdu. ‘işte hadi bakalım. Luhan’ı düşün Sehun. Onun elleri’ Kendini yavaş yavaş çekerken Luhan’ın tüm bedenine dokunduğunu hayal etti “ Ahh L-Luhan” göz kapaklarının titrediği kalbinin ise deli gibi attığı ortadaydı nefesi giderek hızlandı Luhan’ı düşünürken bunlar oluyorsa acaba altında ol… “ ımm Tanrım Luhan harikasın daha hızlı em” Elini iyice ıslatıp soğuk elini penisine değdirince penisinin seğirdiğini hissetti. Daha hızlı çekti ve beş dakika sonra inleyerek boşaldı“ Luhan ahhh LUHAN” nefesi düzene girmeye başladığında gözlerini açtı etrafa baktığında lavaboya kadar menisi sıçramıştı. “ Iyy ben bunu nasıl temizleyeceğim şimdi. Anneme desem. Yok artık ne saçmalıyorum ne diyeceğim anneme ‘ Anne ben Luhan’ı becermekten korktum onun için geldim elimi becerdim sonuç bu temizler misin’ aslında şirinlik yapsam…Yok oha Sehun saçma saçma konuşma” Sehun meni olan yerle basmamaya dikkat ederek karşıya geçip temizlik bezlerinden birini aldı “ Küvette yapsam daha kolay olurdu” 

Luhan seslerin bittiğine şükrediyordu. Şu an yatağın ortasında oturmuş yavaş ve hırıltılı nefesler alıyordu. Saçları debelenmesi sonucu dağılmış omuzları düşmüş ve gözleri seğiriyordu. Duyduğu tüm o sesler yüzünden iyice kafayı sıyırmıştı. Saçma şeyler sayıklamaya başlamıştı çoktan “ Sehun…lanet pislik ııww ne vardı sanki gidecek sana fırsat verdim. Gel dedim gitme dedim. Sehun-aaaaah geri dön perişanım. Küçük Luhan seni istiyor” Sesi fısıltı gibi çıkıyordu “ Sehun’u istiyorsun değil mi. Biliyorum bende istiyorum.” Penisi Sehun’un kokusunu alsa Luhan’ı ona doğru sürüklerdi kesin av köpeği misali saçmalama sınırını iyice aştı “ İstiyor musun oğlum ha? Ha? Hadi tut getir tut tut”(ayy kendim yazarken gülmekten öldüm) ‘ne saçmalıyorum ben ya’ “ Sehun hep senin yüzünden. Tanrım bu acıya daha fazla dayanamayacağım” Ayağa kalktı önündeki ibreonu banyoya sürükledi. Penguen misali paytak bir şekilde yürüyerek küvetin içine girdi. Geceliğinin altını çıkarıp geri oturunca soğuk zeminin poposuna değmesi ile sıçradı ve saniyesine menisi akmaya başladı “ Siktir bu ne be. Hayır şimdide kısa sürede boşalabilir biri oldum. Daha sana dokunmadım bile nasıl bu kadar kolay kendini salarsın. Yazıklar olsun senin için verdiğim bu kadar çabaya sırf daha dayanıklı ol diye ben kaç kişi ile yattım haberin var mı” Luhan sinirle ayağa kalkıp küvete su tuttu ve menisinin akışını izledi “ Yazık oldu” Omuz silkip odaya girip rahat bir uyku çekti.

Sabah kalktığında aşağıdan gülüş sesleri geliyordu hızla yüzünü yıkayıp aşağı indi herkes yemek yiyordu ve bir yandan da şakalaşıyorlardı. “…amca Luhan bunu gerçekten yaptı mı” Soo gülerek devam etti “ Bu bir şey değil Sehun onun yüzünden bir kere dava ediliyorduk. Kızın biri evimize gelip ondan hamile olduğunu söyledi. Normal bir insan hayır yalan söylüyo yada evet doğru der değil mi ama Luhan ‘Bilmiyorum yaptıysam kesin hamile bırakmışımdır çünkü ben yetenekliyim bu konuda’ dedi. Kris kafasına geçirmişti. Polis bize bir aylık bir aile planlama kursuna göndermişti.” Sehun hala gülüyorken Luhan boğazını temizleyip konuştu “ Günaydın. Özür dilerim geç kalktım” Lay Luhan’ın omuzlarından tutup ona gülümserken Sehun’un yanına oturttu “ Önemli değil Luhan . Neden uyuyamadın mı da kalkamadın” Bunu tüm samimiyeti ile söylemişti Lay ama Luhan bun anlayacak durumda değildi uykusu vardı ve hala dün gecenin siniri bedeninde dolanıyordu “ Çok gürültülüydünüz amca hoş annemle babamın da sizden aşağı kalır yanı yoktu. Sizin yüzünüzden banyoda soğuk zemine oturup ke…” Soo Luhan’ın ağzını sıkıca kapattı. Lay suratının yandığını hissediyordu. Dün gece Kai sinirlenince olan olmuştu ve itiraf etmek gerekirse kendinden geçmişti. Sehun Luhan’a baktı dün o da mı kendini tatmin etmişti peki sadece duydukları yüzünden miydi. Konu değişti herkes gülmeye devam etti. Kahvaltı bitip herkes salona geçtikten sonra Kris eşinin elini tutup konuştu. “ Luhan biliyorsun ben Çin’deki şirketti idare ediyorum ve sen burada okumak istediğini söylüyorsun” Luhan bunun devamını biliyordu ama buna biraz şaşırmıştı çünkü ailesi onu yalnız bırakmayı sevmezlerdi. Peki şimdi ne değişmişti de gideceklerdi, Luhan’ı yalnız bırakacaklardı. Buna hala inanması güçtü. Kafasında hep bir ‘acaba’ düşüncesi barındırıyordu “Demak istediğiniz siz gidecek misiniz” “Evat Luhan bizim çine geri dönmemiz lazım malum şirket ama…” “ Ama?” “ Seni yalnız bırakmak istemiyoruz. Yani kendine efendi bir oda arkadaşı bulamazsan Kore’de kalamazsın.” Luhan bununla birlikte ayağa sıçradı “ Ne demek korede kalamam ben burada kalacağım baba. Kalmak istiyorum” Bacaklarının titrediğini hissetti Luhan peki neden korkuyor muydu hayır bedeninde korkuya dair bir şey yoktu sadece babasına ilk defa sesini yükseltmişti. Üstelik bunu salak Sehun için yapmıştı. “ Luhan fazla olmuyor musun babana sesini yükseltemezsin” Luhan başını yere düşürdü “ Özür dilerim baba ama ben burada gerçekten kalmak istiyorum” Tüm bu aile kavgası olurken Sehun ve ailesi sessizce onları izliyorlardı. Sehun Luhan’ın üzülmesini istemiyordu her ne kadar Luhan onu eğlence kaynağı olarak görmüş olsa da Sehun onu seviyordu. Ne yapmalıydı, ne yaparsa Luhan’ı mutlu edebilirdi koltuğun içinde büzülerek tüm bunları düşünüyordu. “ Luhan güvenebileceğimiz birini bul” “ Baba kore’de h,ç arkadaşım yok nasıl birini bulabilirim” Luhan hüsranla koltuğa oturdu gözleri dolmuştu. Aslında ikisi de ağlamamak için kendilerini tutuyordu. Sehun onun üzgün olduğunu gördüğü için Luhan ise bir daha Sehun’u göremeyeceğinden korktuğu için. Sonra Kai’nin sesi ile ikiside irkilde “ O zaman Sehun ile beraber kalsınlar” İkisi de aynı anda gömüldüğü yerden kalktılar “NE!”

BÜYÜK SÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin