“ B-ben Se-sehun bırak a-artık boşalıcam” Anlaşma yapalı üç gün olmuştu ve bu üç günün içinde Sehun Luhan’ı nerede görse sahip olmak istiyordu ve bazen yatağa bile yetişemiyorlardı. Şimdi de Luhan duş alacakken Sehun banyoya girmiş ona sakso çekiyordu. “ Sehun b-ben” Luhan sözünü tamamlayamadan önündeki çocuğun ağzına boşalmıştı ve oda tüm meniyi israf etmeden yutmuştu. Luhan boşalmasıyle birlikte tuttuğu nefesini bıraktı. “ Hoşuna gitti mi. Artık okulda daha mutlu gezebilirsin” ‘Ne düşüncelisin aman eksik olma(!) ‘ Luhan bir şey demeden kendini duşun içine attı sıcak su ile birlikte kasılan kasları da gevşiyordu çok geçmeden arkasından ona sarılan kollarla irkildi “ Ne yapıyorsun Sehun” arkasındaki beden başını sırtına yasladı onun sısak nefesi ensesini yalayıp geçti Luhan bu hissi sevmişti Sehun’un gözleri kapalı bir şekilde sırtında dinlenmesi. Luhan ona güç verdiğini hissetti şu ana dek gerçekten ilk defa bunu hissetti. Konuştu ama sesi istemeden de olsa kısık çıkmıştı “ Sehun ne yapıyorsun dedim” Arkasındaki beden mırıldandi “ yıkanıyorum, seninle” Gülümseyişini hissetti Luhan kalbi yeniden hızlandı onu neden bu kadar sevdiğini düşündü.
Sehun ise kendini tutmasına rağmen yinede engelleyemediği için kızıyordu kendine Luhan onu sevmiyordu ama Sehun o kadar aşıktı ki ona şu saçma anlaşmaya bile başvurdu ‘sex arkadaşı’ Sehun yalnızca buna kıçıyla gülerdi oysa o sabah onunla beraber sarılarak kahvaltı yapmayı onunla beraber okula gitmeyi tüm gün onu özlemeyi düşünmüştü. Tüm gün onu özlemişti hatta akşam eve gelir gelmez onu öpmeye bile başlamıştı-arada hiçbir duygu olmadan- ama diğer kurduğu hayalleri yapamadı gerçek olamayacak kadar güzel oldukları içindi belki. Luhan’ı omuzlarından tutup çevirdi karşısındaki parlak gözler soru sorar gibi bakıyordu, ona şimdi burada söylese ne olurdu birden bağırsa ‘seni seviyorum’ dese ne olurdu. Luhan sarışının neden böyle davrandığını anlamıyordu bir an zaman yavaşlamıştı bir kasvet kaplamıştı havayı neden böyle davrandığını sormak istiyordu ama durulmuştu Sehun’un ilk defa bu kadar sıcak bakışlarıyla karşılaştı ve zaman yavaşlaşmıştı sonuçta. Luhan onun beyaz tenine aşıktı gülerken eliyle ağzını kapatmasına, omuzlarına, ince bacaklarına ve beline, aslında tüm bedenine sahip olmak onu deli gibi öpmek bedeninin her noktasının tadına bakmak bu düşünceler hep onu deli ediyordu. Luhan kendini bu düşüncelerden alı koyamıyordu üstelik istediği bu beden çırılçıplak ona bakıyordu. Ne kadar olmuştu birbirlerinin gözlerine bakalı, acaba Sehun’da Luhan’dan hoşlanıyor olabilir miydi bunu merak etmiyor değildi Luhan sonra Sehun’un ağzını açmasıyla sessizliğin bozulacağı anlaşıldı. “ Luhan” Luhan heyecanlandı ne söyleyeceğini merak ediyordu onu sevdiğini söylemesini diledi. “ Luhan ben bu kadar çabuk olacağını düşünmezdim” ‘ evet itiraf ediyorum sana aşığım de hadi’ Luhan heyecanlanmıştı kalbi atıyordu Sehun onu sevdiğini söylediği anda boynuna atlamayı düşündü “ Luhan yani bu nasıl oldu inan bende bilmiyorum” ‘tabiki anlayamazsın Sehun ben insanların kalbine ansızın girerim ve bir daha da çıkmam’ “ Yani hakkımda ne düşünüyordun da hemen erekte oldun” ‘tabi bende biliyordu…NE!’ Luhan kafasını aşağıya çevirdiğinde penisinin kalkmış Sehun’un bacağına dokunduğunu gördü. Hemen kendini çekip önünü kapattı ‘utanç verici bu utanç verici’ Sehun onun bu hallerini görünce utanmasını paniklemesini ve yanaklarının kızarmasını , ona giderek daha da çok aşık olacağını düşündü bu bedenin sahibine. Yanına gitti ve bariyer yaptığı ellerini çekti. “ Benden saklanma Luhan lütfen” Luhan durdu ve küçük çaplı bir yutkunma sesi duyuldu. Sehun onunla dalga geçmiyordu peki neden sonra arkadaşlarına anlatıp gülecek miydi Luhan çekilmek isteyince Sehun onu kolları ile sardı “ dalga geçmeyecek misin benimle “ “ neden geçiyim ki” “ kötü düşüncelere sahip olup erekte olduğum için” sehun biraz sakince güldü “ Sana hak veriyorum Bambi sonuçta bedenim kafa karıştıracak kadar güzel” Luhan sinirlenip kendini çekecekken sehun konuşmasını bitirdi “ seninki gibi” Luhan durdu bu neydi sehun neden sürekli bunu yapıyordu uzaklaşıyor sonra Luhan umudunu kesecekken tekrar bir şey oluyor ve gene kafası karışıyordu.