Kai yatakta içi gıcıklanarak uyandı. Altında bir hareketlenme hissetti. Kafasını aşağı çevirdiğinde penisinin kalkmış olduğunu ve sevgilisinin onunla oynadığını gördü (Lay ne yapıyon gurban olduğum :D) “ Lay?” “ Oh sevgilim uyandın mı” Lay’in yüzünde anlam verilemeyen çocuksu bir mutluluk vardı. “ Kai penisini sadece öperek kaldırdım. Tanrım bu kadar kolaydı madem neden bir hafta zorluk çıkardı ki” Kai kendini geri çekip “ Lay ne yapıyorsun. Uyumamdan faydalanıp bana tecavüz mü edecektin. Sen çok acımasızsın” Kai bunu gülümseyerek söylemişti. Lay emekleyerek sevgilisinin üzerine tırmandı ve ona sarıldı. Onun bedeni onu sakinleştiriyordu “ Kim bilir belkide yapardım çünkü seni özledim” “ Benimi, Küçük Jongın’i mi” “ Imm! İkinizi de” Kai ufak bir kahkaha patlattı “ Düşünürken çok tatlı oluyorsun. Seni yemek istiyorum” “ Beni ye diye öyle düşünüyorum zaten” Kai ikinci kahkahayı patlatıp sevgilisini altına aldı “ Şimdi seni kahvaltı niyetine yesem mi” “ Olabilir bende açım zaten. Sana” Lay fazla cesur olduğunu düşünüyordu ama böyle devam edecekti. Başını kaldırıp sevgilisini öperek kendine bastırdı. Kai de vakit kaybetmeden karşılık verdi. Bu dudakları seviyordu çünkü onlar sevgilisinin dudaklarıydı. Lay’in dudaklarını içine çekip emmeye başladı onu seviyordu ve deli gibi istiyordu. Lay’in dudaklarını yutmak ister gibi çekerken o sırada sevgilisinin elleri tüm karnında arayışa çıkmıştı. Aşağı inerek Kai’nin penisini tuttu aradığı şeyi bulmuş olacak ki Kai’nin ağzına gülümsedi. Kai sıkılan penisiyle inledi bu sırada Lay dudaklarını çekme imkanı buldu “ Tekrar istiyorum” Kai gülümsedi ve sevgilisinin kasıklarına kadar indi. “ Seni hazırlamama izin ver” Sonra cevap beklemeden Lay’in bacaklarını öpmeye başladı Lay derin bir nefes bırakıp kafasını kaldırdı. Görmek istiyordu sonuna kadar sevgilisinin yüzünü neler hissettiğini bilmek. Kai öpücükler vererek yukarı çıktı ve Penisin etrafına öpücükler bıraktı en son başını öptü. Lay’in penisi ereksiyon haline gelmişti bile çoktan “ Bak gördün mü ilgiyi görünce seninki de hareketlendi” Kai dudağını ısırarak o tatlı baş döndürücü gülümsemesini verdi. Sonra başını kaldırıp sevgilisine bakmaya başladı. Dün akşam ona bakmak için çok fırsatı olmamıştı şimdi ise önünde duran güzelliğe ezberlemek ister gibi bakıyordu. “ Yah bakma sadece işini yap” Kai tekrar gülümsedi “ Nasıl isterseniz efendim. Ne yapmamı istersiniz” Lay birden durdu “ Ciddi misin” “ evet ne istiyorsun bana söyle yapacağım” “ Ağzına al ve em” Kai tamam dedi ve hepsini bir anda ağzına aldı lay bununla birlikte gerildi Kai elleriyle sevgilisini yatağa bastırıp emmeye başladı. Penisin ağzının içinde hareketlendiğini ve sertleştiğini hissediyordu. Lay ise yukarda kıvranarak nefes alıyordu Kai kafasını kaldıracakken lay bağırdı “ Devam et” Sesinin yüksek çıktığını fark edememişti. Kai bile şaşırmıştı ama devam etti. Sonra elini Kai’nin başına geçirip kendine bastırdı. Kai boğuluyor gibi hissedip öğülcedi ama bunun Lay’in umurunda olduğu söylenemezdi. Kai sakinleyince onun ağzını becermeye başladı. Kai boğazındaki acıyı hissetmişti ama aynı zamanda zevk de alıyordu. Bir süre sonra Lay Kai’nin saçını bırakmadan ayağa dizlerinin üzerine kalktı ve sevgilisinin ağzına girmeye devam etti. Şimdi kendini kral gibi hissediyordu her şeyi yönetebilecek gibi dünya onun elindeymiş gibi. Kai mi onu ise sadece aciz bir köle. Bu his hoşuna gitmişti her zaman o ezilen olamazdı ya birazda ezen taraf olmalıydı sevgilisinin ağzını becermek iyi hissettiriyordu. Kainin ağzından salyalar yatağa damlıyordu göz bebekleri zevkten yukarı kalkmış gözleri titriyordu Lay ise içindeki canavarın kükremesine izin veriyordu. “ Daha çok istiyor musun Kai söyle bana istediğini göster” Kai deli gibi inlerken evet derce kafasını salladı Lay sevgilisinin boğazını, dişlerini, ağzının her santimini penisinde hissediyordu ve penisi titremeye başlamıştı artık yakındı, doruğa ulaşmıştı “Jongin-ahhh” Sevgilisinin adını bağırarak ağzına boşaldı. Kai’nin çenesi Lay’in menisine bulanmıştı. Lay penisini çekti ve derin nefesleri arasında sevgilisinin çenesini yalayıp onu sert bir şekilde öptü. Kai’nin damarlı şişmiş penisi patlayacak gibi olmuş ve ona acı veriyordu “ Şimdi sıra bende” sevgilisini seri bir hareketle altına alıp bacaklarını omzuna aldı. Elleriyle poposunı açıp kızarmış deliği ortaya çıkardı. “ Lay hala kırmızı” “ Umrumda değil devam et” Kai sevgilisinin penisinde kalan menileri yalayıp pembe deliğe kadar ıslak bir yol çizdi. Dilini Lay’in girişine sokup ıslatmaya başladı. Lay ağır bir inilti bırakıp sevgilisinin saçını tuttu “ Bu hoşuna mı gitti” Lay kafasını salladı “ Evet ama devam et ve parmaklarını kullan” Kai bunu üzerine parmaklarını Lay’in ağzına soktu ve salyalı bir şekilde çıkardı. İlk parmağı soktuğunda tahrik edici bir inleme duydu “ Daha fazla oyalanamam Lay” “ D-Devam et ve içime gir” Kai ağrıyan pensini girişe dayadı “ Canımı yak” Kai gözlerini büyütüp baktı “ Canımı yakmanı istiyorum Kai canımı yak” Kai bununla birlikte penisini sonuna kadar kökledi. Lay canı yanmış gibi durmuyordu aksine zevkle inlemişti “ Dün gece daha mı büyüktü ne” Bu resmen sözlü tahrikti. Kai’yi kışkırtmaya çalışıyordu. Kai kendini hızla çekip tekrar içine girdi. Bu sefer Lay de onunla birlikte ileri hareket etmişti. Sonra bir inilti daha duyuldu “ Kai bebeğim gerçekten düzgün yapamayacak mısın” “ Lay ne içtin sen gene o haplardan mı” Lay başını salladı “ Hayır” Kai ona hafif sert bir ifadeyle baktı. “ Kai bakma öyle içime girmeye devam et. Yoksa canın mı acıdı koca bebek” Lay bunu dudaklarını büzerek söylemişti. Kai gerçekten kışkırtılıyordu. Sonra Lay’in içinden başına kadar çıktı ve daha ser bir şekilde girdi. “ Ahhh evet böyle bebeğim” Lay kafasını kaldırdı ve memnun olduğunu gösteren bir inilti daha bıraktı. Kai gülümsedi ‘ Lay bebeğim canının yanmasını istiyordun değil mi bekle ve gör” Lay sevgilisinin sinsi bir şekilde gülümsemesiyle ne düşündüğünü merek etti. Sonra içine giren penisle birlikte düşünceleri de uçup gitti. “ Ahh..ahh..Ka-ahh de-devam et daha, daha h-hızlı” Kai sevgilisinin içine girdikçe inleme sesleriyle kendinden geçiyordu “ Lay seni seviyorum, S-seni seviyorum” Kai’nin sesi kalınlaşmıştı gözlerinde ateş çıkıyordu irisleri artık kocaman görünüyordu ve yine bağımlısı olduğu o koku. Yatak artık hareket ediyor ve duvara çarpıp yüksek sesler çıkartıyordu.
Her şey ufak bir kışkırtmadan ibaretti başta sonra kendilerinden geçtiler her ikisi de Lay bir anda kendine geldi. İnlemekten artık boğazının acıdığını hissediyordu. Şu ana kadar kaç kere boşalmışlardı bilmiyordu ama güneş batmaya yakındı. Her seferinde daha sert daha serttiler. Bu neydi böyle bu doyumsuzluk muydu yoksa onca bekledikleri zamanın acısını mı çıkartıyorlardı. Sevgilisine baktı. O hala kendini bile unutmuş vaziyetteydi. Boynu ısırık izlerinden ve tırnak izlerinden kanamıştı, saçları dağılmış yüzünde boncuk boncuk terler vardı, dudakları çatlamıştı yorulmuştu bu kesin oda yorulmuştu. Sevgilisinin hızlı nefesleri kulağını dolduruyordu. Artık inlemiyordu sadece kendini kaybetmiş bir vaziyette Lay’in içine giriyordu. Bu nedense Lay’in içini acıtmıştı muhtemelen o da böyle görünüyordu ama yinede gözleri doldu. Artık zevk almıyordu bu ona acı veriyordu. Elini Tırnaklarını geçirdiği koldan çekti. Kendi bilekleri de morarmıştı. Büyük ihtimalle Kai kollarını yukarı kaldırıp sıkıca tutmuştu ama bu onu hatırlamıyordu bile. Sonra sevgilisinin yanağına dokundu. Kai bir anda duraksadı yanağında hissettiği elle kendine gelmiş olmalıydı “ Bebeğim” Lay şimdi neden Kai’nin inlemeyi bıraktığını anladı sesi yırtılarak çıkıyordu. Sonra içinde sıcaklık hissetti Kai içine boşalmıştı. Göz bebekleri normale dondu nefesi biraz da olsa yavaşladı. Kai de fark etmişti neler olduğunu, telaşlandı“ B-ben… Bebeğim ben özü” “ Şiiith Hadi gel ve yanıma yat sana sarılmak istiyorum” Kai sevgilisine sarıldı ve başına küçük bir öpücük kondurdu.
Sabah gözlerini açan il Lay oldu ve bununla birlikte tüm ağrılar bedenine hucum etti. Ağlamaya başladı çünkü karnında ve poposunda yanma hissi verdi. Eklemleri tutmuyordu. Kai duyduğu iç çekiş sesleriyle gözlerini birden açtı “ Lay iyi misin” “Kai canım yanıyo çok *hıçkırık* çok fazla. Yardım et ne olur” Kai telaşla ayağa kalktı “Tamam bebeğim bekle, bekle yardım edeceğim sana” Hızla banyoya girdi ve sıcak suyu açtı. Ecza dolabına gitti. “ Ağrıkesici, ağrıke-hah işte” Sevgilisinin yanına tekrar geldi ve ağrı kesiciyi içirdi. “ Beş dakika sabret bebeğim birazdan geçecek” Lay yorgun bir şekilde kafa salladı. Kai küvetin dolmuş olabileceğini düşünüp banyoya gitti ve suyu kapattı. Sonra çarşafa dolanmış sevgilisini kaldırıp banyoya götürdü. Lay hala titriyordu büyük ihtimalle acıdan. Çarşafı üzerinden attı ve gözleri büyüdü. Lay bedeninde kurumuş kanlar ve morlular vardı “ Lay bebeğim ben özür dilerim ben” Gözlerinin dolduğunu hissediyordu “ Kai ayakta duramayacak kadar yorgunum” Kai sevgilisini kucağına alıp küvete girdi. Lay başta sıcak olduğu için irkilsede sonradan alışmaya başladı. Bir süre sonra ağrıları geçmiş olacak ki konuşmaya başladı “ Kai teşekkür ederim” “ Etme Lay canını yakan benim. Özür dilerim bebeğim. Canını yakmak istememiştim” Kai’nin gözleri doldu. Lay kafasını çevirdi ve arkasındaki sevgilisinin boynuna dokundu “ Bende özür dilerim bebeğim canını çok yakmış olmalıyım.” “ Hayır bir tanem özür dileme ben iyiyim” Lay tatlı bir gülümseme verdi “ Bende iyiyim. Artık canım acımıyor” Kai gözleri parlayan sevgilisine baktı ve kocaman sarıldı “ Seni seviyorum” “ Yalancı” “ doğruyu söylüyorum seni seviyorum” “ Göster bana sevdiğini o zaman” Kai sevgilisinin burnundan öptü “ Öyle değil” Küvetin içinde döndü ve sevgilisine sürtündü “ Böyle. Banyoda da deneyelim mi” “ LAY!” “ Nee” “ Olmaz zaten senin kışkırtmaların yüzünden bu hale geldik” “ O zaman seni tekrar kışkırtırım” Kai gülerek küvetten kalktı Layde peşinden kalkıp onu kovalamaya başladı. Yatağın etrafında bir sağa bir sola gidiyorlardı “ Lay olmaz canını daha çok yakabilirim” “buraya gel Kai sevgilini istemiyor musun yoksa.” İkiside kahkahalar atarak yatağa attılar kendilerini ve birbirlerine sarıldılar “ Imm Kai yatağın çarşafları ne olacak” “ Temizlerler bebeğim ne olacak” “ Ama o zaman bizim şey yaptığımızı anlarlar bilirsin” “ Sex” “ Yah rahat bir şekilde söyleme” “ Hayatım bizim buraya gelme sebebimiz bu değil miydi. Hem onun için telaşlanacağına yan odadakiler için endişelen. Dün gece onlar baya rahatsız ettik. Bizi şikayet etmişlerdir. Üstelik duvarı da mahvetmişiz baksana yatak başlığının izi çıkmış” “ Ne yapcaz peki” “ Ne yapacağız bebeğim zararın karşılığını ödeyeceğiz. Tanrım seninle sex yapmak niye bu kadar zor. Lay hep masrafsın” İkisi birden gülmeye başladılar. “ Seni seviyorum Kai” “ Kahretsin biliyorum fazla çekiciyim” “ Yaah” “HAHAHAAHAHH. Bende seni seviyorum meleğim”