SMUT VAR ! RAHATSIZ OLANLAR BU BÖLÜMÜ ATLASIN LÜTFEN.
Luhan iyice belini doğrulttu ve Sehun’a yaklaştı. Yüzünde bir endişe vardı. Büyük ihtimalle Luhan ona bağıracak kızacak çekip gidecek diye düşünüyordu ama beklediği gibi olmadı Luhan’ın ıslak dudaklarını kendi dudaklarında hissetti. Başta şaşırmış olsa da kendini toparlayıp Luhan’ı hızla kucağına alıp yatağa yatırdı ve bedenini ona bastırdı “canın yanarsa söyle” Sehun kendini biliyordu söz konusu Luhan’sa durmayacak benliğini bile unutacaktı. Luhan ise zaten bunu bekliyordu bu anı onla tanıştığı günden beri bekliyordu onun için her şeyi yapmıştı sırf onu mutlu etmek için başka insanlarla birlikte olup tecrübe bile edinmişti. Üstünde ona yalvaran gözlerle bakan Sehun’a gülümsedi “sadece devam et” Sehun her an atakta olan, çıkış izni bekleyen bir koşucu gibi atıldı o narin dudaklara. Hırs kaplamıştı bedenlerini ikisinin de bir birlerine acı çektirmek o aci ile zevkin doruklarına çıkmak istiyorlardı ama aynı zamanda hissettikleri narin bedene zarar vermekten korkuyorlardı. “ Seninim Sehun istediğini söyle yapacağım” Sehun emdiği kulaktan başını kaldırdı “ Bana bırak ben hallederim” sonra hızla Luhan’ın dudağını dişleri arasına aldı sinirli gibi burnundan soluyordu luhan’ın dudaklarını parçalamak ister gibi çekiyordu kanatıp kanını emiyordu dünyada tattığı en iyi şey Luhan’ın dudaklarıydı. Luhan onu hırsla öpen sarışından kurtulmaya çalıştı Sehun ise bunu istemediğini belli eder gibi dudaklarına iyice baskı uyguluyordu Luhan omuzlarından tutup onu dudaklarından ayırdı. “Söyle ne istersen yapacağım” “ Dokun bana ellerini bedenimde hissetmeliyim” sonra Luhan’ın boynuna kapattı kendini. Luhan’ın beyaz boynunu emmeye başladı delirmişti aldı koku onu delirtmişti altında minik ıkıldamalar bırakan beden onun aklını almıştı. Luhan Sehun’un isteğini yerine getirip ellerini sırtında gezdiriyordu Sehun’un sırtı düzdü o erkeksi kulunç kemikleri ortaya çıkmıştı. Aşağı doğru kaydırıp ince bele elleri arasına aldı. Şu an aldığı haz bile delirtmişti onu devamında ne olacaktı. Sehun kafasını kaldırıp bıraktığı izlere gururla baktı o beyaz boyun şimdi daha iyi görünüyordu daha güzel daha seksi. Elleri altındaki bedenin tişörtüne gitti ve boyun kısmını yırttı şimdi o kırmızı izlerin oldu boyunun bitiminde başlayan köprücük kemikleri onu çağırıyordu. Birden Luhan’ın popsosunu sıkıp kendine bastırmasıyla inledi “ Sehun-ah bekleme bir saniye bile zaman kaybetmeyelim” Sehun üzerindeki tişörtü çıkardı hızla aşağı attı ve Luhan’ın tişörtü de takip etti onu. “ Seni merak ediyordum” (yav yeme beni çocuğu aynadan dikizlediydin )Sehun’un istekli gözleri insanı çelişkiye sokacak cinsdendi. Luhan göz kırpıp gülümsedi “ Bende seni merak ediyorum” Sehun üzerinde şınav pozisyonundayken bedenini aşağı doğru kaydırıp eliyle kemere sarıldı. Kemeri çözüp dişi ile fermuarı çekti. Erekte olmuş penis her ne kadar işini zorlaştırsa da pantolonu dizlerine kadar sıyırmıştı. Sehun’un zevk suyu çoktan gelmişti Luhan sırıttı “ Bu kadar istekli olman gözlerimi yaşarttı.” Sehun kollarının ağrıdığını hissediyordu “ Luhan uzatma kolum ağrıyor üstüne düşmemi ister misin” Luhan bunun üzerine sehun’un bacaklarını aralıyıp dizlerini yatağa sabitledi. Sehun kalkacakken belini kavradı “ Kalkma!” sarışın çocuk kımıldamadan başını eğip ona bakmaya başladı. Luhan boxer üzerinden Sehum’un penisini ısırdı “ Ahh! Ne yapıyorsun Tanrı aşkına” Luhan kıkırdayıp ısırdığı noktayı yaladı sonra kafasını yukarı doğru çevirip Sehun’un karındeliğini sıvri ve küçük dili ile yalamaya başladı. Sehunun kasılan kasları terden parlıyordu “ Luhan” tatlı noktasına dilini değdirdiğinde aldığı minik fısıltıyla biraz daha orada oyalandı ve aşağı geri indi. Sehun’un üyesi bıraktığından biraz daha büyük karşıladı onu. Luhan ağzını şapırdatıp boxerdan kurtardığında yüzüne doğru fırlayan penisi ağzına aldı “ Ihm Luhan” sehun penisi sıcak ve ıslak ağza girince otomatik olarak inlemişti. Altındaki beden penisini sonuna kadar alıp sert şekilde emerek başına kadar geliyordu ve bunu çıldırtıcı derecede yavaş yapıyordu. “ Luhan hızlı yap şunu” Sehun hızlı olmasını istiyordu ama Luhan’ın onu dinlediği yoktu aslında Luhan onu kızdırmak ve benliğini kaybettirmek istiyordu. Sehun sonunda dayanamayıp kalçasını hareket ettirerek Luhan ın ağzını becermeye başladı “ Ahhh Luhan sana-aahh hızlı yap şunu dedim. Dediğimi dinseydin şimdi canın yanmayacaktı” Sehun resmen hırlamıştı hızını artırıp Luhan’ın mümkün olduğunca ağzına giriyordu Luhan’a fırsat vermiyordu Luhan’ın çenesi acımıştı “ Ahh Luhan ağzın bu kadar zevk veriyorsa deliğin… DÖN!” Luhan şaşkın gözlerle ona bakarken Sehun aklına sanki yeni bir fikir gelmiş gibi duraksadı penisini Luhan’ın ağzından hızlıca çıkardı. Luhan daha doğrulmadan Belinden tuttu ve onu çevirdi. Bacaklarını eline aldı ve yukarıya doğru ittirdi. Şimdi Luhan’ın pembe deliği ona bakıyordu. Parmağını ağzına götürecekken luhan Kolundan tuttu “ Elini istemiyorum” Sehun sırıttı “ Direk girersem canın yanar Luhan şu an çok sertim” “ Elini değil dilini hissetmek istiyorum” Sehun bir an duraksadı dilini kullanıp Luhan’ı becermek, bu fikir hoşuna gitmişti. Kafasını eğdi ve dilini Luhan’ın deliğinin etrafında gezdirdi. Bununla birlikte Luhan kalçasını havaya kaldırıp belini kırdı. “ Sehun girişime baskı uygula” Sehun Lulusunun sözünü dinleyip dilini deliğine soktu birkaç itişten sonra deliğini ısletmişti kafasını kaldırdı ve Luhan’ın salyalarıyla ıslanan üyesini girişe dayadı Luhan’ın belinden tutup hızla kendine çekti. “ AHHHH! İT HERİF ÖNCEDEN HABER VERSENE!” Sehun gülümsedi “ Sen alışıksın Luhan bunda büyütülecek ne var” Luhan buna sinirlenmişti “ Bitti sex yapmıyoruz” Tam çıkacakken Sehun onu kendine tekrar çekti. Bu dar deliği bırakmaya niyeti yoktu “ Kımıldama Luhan daha çok canın yanacak” Luhan sinirlemişti “ Çekil Sehun ben istemiyorum” İçinden sehunun kini çıkartıp ayağa kalktı kendi peniside şişmişti banyoya yönelecekken Sehun önüne geçti ve onu yatağa atıp üzerine yerleşti. Luhan ona sinirle bakıyordu nasıl olurda bena orospu dedikten sonra böyle devam etmemi bekler diye düşündü “ Kızdın mı neden kızdın” “ Bana orospu dedin kabullense miydim” Sehun kafasını geriye doğru çekti “ Sna öyle bir şey demedim sana deneyimlisin dedim” “ Hayır bana orospu dedin ve madem ben orospuyum beleşe çalışmam onun için kalk” Sehun Luhan’ın dudaklarına saldırdı onun gitmesini istemiyordu “ Tamam istediğin kadar para vericem ne kadar istersen” Luhan’ın dudağının üstüne nefesini bırakırken konuştu. Luhan hala kaşları çatık duruyordu sehun’un suratındaki aptal gülümsemeden hiç de hoşlanmamıştı.” Donuna kadar alıcam” “ Kabul ama sende ne istersem yapacaksın bu gece” Bununla birlikte Luhan’ın konuşmasına izin vermeden içine girip gel git yapmaya başladı. Bir süre sonra hızlanıp boğazaından hırıltılar çıkarırken aynı zamanda inlemekten boğazı kurumuş olsa da devam ediyordu ve Luhan ne söylerse “haha” diyordu ne dediğini anlamamış olsada. Luhan ise aldığı zevkle saçmalıyordu “ Ihh ara-ahhh arabanıda alıcam” “ Haha al senın-ıh olsun” “ babanın elindeki ımm şirketler de AH! AH! Benim-ııh” “ Tamam al senın ol-ıh olsun” Vucutlarındaki terler birbirinin bedenine karışmıştı “ Hızlan lanet olası ahh evet daha hızlı ah ah daha h-hızlı olusan sana arabamı vericem” Sehun sırıttı “ İçinde seninle sex yaparsam olur. Beleş” “ Tama şimdi daha hı-ahh evet sehun orası daha hızlı vur” Birkaç hızlı vuruş sonunda Luhan sehunun karnına boşaltı aynı şekilde Sehunda Luhan’ın içine tüm menisini fişkirttı. Penisini çıkatıp Luhan’ın üzerine yattı ve gözlerini kapattı.
Sabah olunca gözlerini araladığında Luhan altında sorunsuz uyuyordu İkisinin üyesi de birbirine değiyordu ve bu irkilmesine neden olmuştu onu bu kadar istemesi normal miydi. Tatlı kirpikleri titriyordu Luhan’ın ve küçük ağzı kıvrılmıştı ne kadar da masumdu. Sehun dün olanları düşününce sırıttı. “ Neden bu kadar mutlusun” Sehun bununla birlikte irkilip Luhan’ın üzerinden kayıp yatağa uzandı. Luhan yan dönüp gülümsedi “ Yoksa sex yaptık diye bana aşık mı oldun hemen” ‘evet de sehun seni seviyorum de’ “ Haa! Saçmalama dün sadece ihtiyaç içindi. Peki sen yoksa aşık falan mı oldun bana üzüldün gibi” ‘tanrım ne diyorum ben deli gibi seviyorum seni’ Luhan kaşlarını çattı “ Sehun boşuna hayal kurma istersen ben tek eşliliğe karşıyım” ‘pisliksin Sehun tam bir pisliksin’ “ O zaman problem yok sex arkadaşı olduk” ‘ne diyorum Tanrım ben şurada canımı alabilir misin acısız bir şekilde’ “ sex partneri ok olalım sorun değil. İhtiyaçlarımın karşılanması benim için önemli sonuçta” ‘ tam orospu oldum çıktım’ Sehun doğruldu ‘madem çok istiyorsun Luhan bekle sen’ “ Tamam o halde şartları koyalım. Öncelikle ne zaman istersem hayır demeden geleceksin gece gündüz okulda evde arkadaşlarında takılıyor olsan bile bir mesajımla hemen yanımda olacaksın aynı şekilde bende” “ Kabul. Sıra benim şartım. Bağlanmak yok” sehun duraksadı o zaten aşıktı, bağlanmıştı ki ona “ Tamam dediğn gibi olsun benim için sorun değil. Bu iş biri sevgili bulana kadar devam eder” Luhan duraksadı bunun sonsuza kadar sürmesini isterdi ama mümkün değildi. “ Kabul. Başka“ “ Başka sana istediğimi yapabilirim” “ O zaman bende sana yapacağım ne istersem. Ayrıca birbirimizden bağımsız olacağız isediğimizle deneme amaçlı birlikte olacağız ve kimse birbirini kıskanmayacak” “ kabul yanımda biriyle gelirsem odana git ve kulaklığını tak” “kabul”iyi” “iyi” “ güzel” “güzel” ( Ne oluyonuz amk bu inat nedir böyle :D)