11.BÖLÜM

2.4K 103 4
                                    

İşte Lay şimdi Kai’nin üzerine atlamamak için zor duruyordu. “ Hadi ama hyung sen benim kölemsin,unuttun mu?” “ahh. Kai kes şunu kafamı karıştırıyorsun” Kai zaten bunu istiyordu ve şimdi elleri Lay’in penisine ilerliyordu. Lay onun elini tuttu “ Yapma lütfen” Kai o bırakmak istemediği boyundan kafasını kaldırdı “ Hyung ben bu anı ne kadar zamandır bekledim bilemezsin ve şu an buradayız” Kai tekrar o beyaz ama kırmızı lekeler oluşmuş olan boyna gömüldü ve sıcak nefesini bıraktı. İşte bu gerçekten Lay’i delirtmişti farkında olmadan bir inleme bırakarak kafasını geriye yasladı. Şimdi kafası Kai’nin omzundaydı bu şekilde Kai arkada Lay önde merdivenlere kadar bu şekilde yürüdüler. Lay buraya kadar yürüdüğünün bile farkında değildi birden Kai onu kucağına alınca anlamıştı. Şimdi yukarı çıkıyorlardı. İkisi de gergindi ama Lay daha gergindi ‘ne yapmalıydı daha önce bir erkeğe dokunmamıştı. Hem nasıl yapacaklardı ki kim altta olacaktı’ Lay bunlar düşünürken çoktan odaya girmişlerdi. Kai ayağı ile kapıyı kapatıp onu yatağa bıraktı ve yavaşça Lay’in bacakları arasına yerleşti. Titrediğinin farkındaydı ilk defa yapmadığı bir şeyde kendini acemi gibi hissediyordu tamam kabul bir erkekle ilkti ama Kai bu konuda gerçekten iyiydi ve deneyimli -fazlasıyla- Kai sadece aşıktı hemde deli gibi ve aşık olduğu adamın canının yanmasını istemiyordu. Yavaşça Lay’in t-shirtünü çıkartıp bir köşeye fırlattı bir süre sonra kendi t-shırtü de diğerinin üstüne düşmüştü. Buna hala inanamıyordu Lay artık onun muydu yani bu rüya değildi değil mi? Anlamanın tek bir yolu vardı önündeki bu güzelliği hissetmek işte o zaman gerçek mi rüya mı anlayabilirdi. Kendini ona bastırdı ve kulaklarını narın bir inleme doldurdu evet gerçekten rüya değildi. Hızlı ve sert bir şekilde Lay’in dudaklarına sardı kendi dudaklarını. Onun o güzel dudaklarını yutmak istiyordu arada dişler birbirine sürtüyordu ama Kai bunu önemsemiyordu. İlk çekilen Lay olmuştu derince nefes almaya çalıştı o sırada Kai bekleyemedi ve tadını sevdiği boyunu emmeye başladı. Emiyor. Dilini üzerinde gezdiriyor sonra iz bırakarak ısırıyor acısını almak için de küçük küçük öpüyordu. Kai gerçekten delirmek üzereydi bu koku onu delirtiyordu. Bardan birlikte çıktığı kızlardan aldığı haz şimdi aldığı hazzın yanında sıfır kalırdı. Aşık olduğu biriyle bunu yapmak böyle hissettiriyordu demek, gerçek olamayacak kadar güzel. “ I-ımm Kai… Kai bekle” Kai kafasını kaldırdı “ Ne oldu Hyung yanlış bir şey mi yaptım” Lay hızla ellerini kaldırıp salladı “ Hayır aksine çok iyi hissettiriyor ama” “ Aması ne hyung” Kai sakin kalmaya çalışıyordu neden çabuk sinirleniyordu o da bilmiyordu bildiği tek şey Lay’i istiyordu hemen şimdi “ Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Yani bunu bir kızla yaptım tabi ki ama bir erkekle… sen, sen ne yapacağını biliyor musun” Kai şimdi gerçekten ne cevap vermeliydi ‘ ne yani normal bir sex yapacaklardı işte onda düşünecek ne vardı ki ama gelde bunu Lay’e söyle . Ona evet derse tersleneceğini biliyordu’ “ ben… ben de bilmiyorum hyung” Lay yatakta oturdu o zaman öğrenmeliyiz.

Kai ve Lay şimdi yatakta uzanıyorlardı birbirlerine üstleri örtüktü çünkü soğuk bedenlerine değdiğinde ikisi de titriyordu. Kai saçlarını karıştırdı burada ne yapıyorlardı Tanrı aşkına şimdi Lay’le beraber inlemesi gerekiyordu ama yok hyungu her şeyin mükemmel olmasını isteyen biriydi ve sexinin de mükemmel olmasını istiyordu. Yatakta uzanmışlar önlerinde bilgisayar gay pornosu izliyorlardı. ‘ Daha ne kadar Tanrım. Kaç turdur benimle uğraşıyorsun bunun farkındayım yani şu dünyada sınava girecek bir ben mi varım ne yani herkes geçti ve ben bütünlemeye mi kaldım’ Lay onu dürttü ve “ Kai Tanrım bunu gerçekten yapacak mıyız, bu…acıtacak gibi hissediyorum” Kai sırıttı “ Merak etme hyung canının yanmaması için elimden geleni yapacağım” “ Kai ben senin için endişelendim sonuçta altta olan sen olacaksın” Kai duyduğu sözlerle afallamıştı. “ Saçmalama ben hayatta altta olmam, ben senden daha iyiyim bu konuda” İşte Kai söylememesi gereken bir kelimeyi daha ağzından kaçırmıştı “ Aaa evet sen her gün biriyle yattığından daha bilgilisindir evet ama biliyor musun bence bu çok iğrenç tanımadığın bedenlere dokunuyor ve kim bilir kim tarafından öpülmüş olan dudakları emiyorsun değil mi” Lay yataktan ayağa kalktı o sırada Kai hemen atılıp onu tuttu “ Hyung onlar eskidendi beni biliyorsun seninle tanıştığımdan beri hiç biri ile yatmadım çünkü aklımda hep sen vardın. Özür dilerim” Lay yumuşamıştı Kai’nin söyledikleri doğruydu onunla tanıştığından beri Kai öyle biri olmamıştı hatta onun için yatacağı kızdan bile vazgeçmişti. Yüzünü Kai’ye çevirdi “ Affederim ama bir şartla altta olacaksın” sinsi sinsi sırıttı “ Ne hayır ben altta olmayacağım sen ol” “ Ben senden büyüğüm ve onun için sen altta olacaksın” “ Yaş farkıyla olsaydı bu işler oooo… Ben dediğim gibi daha tecrübeliyim canını yakmam ama sen belki de benim canımı yakabilirsin” “ BAK GENE OLAYI NEREYE GETİRDİN KAİ BENİ SİNİRLENDİRİYORSUN” “ ALTTA OLMAK GURURUNA MI DOKUNDU. SANA GİT BAŞKASININ ALTINA MI YAT DEDİK SEVGİLİNİN ALTINA YATIYORSUN ALTTARAFI” “ALTTARAFI MADEM SEN YAT, SEVGİLİNİN ALTINA YATACAKSIN SONUÇDA” ikisi de derin nefesler alıyorlardı sonra Lay “ Ben misafir odasında yatacağım. Sen biraz düşün bir çözüm yolu bulursan gel ve beni al, büyük ihtimalle uyuyor olacağım YALNIZ” sonra kapıyı sertçe kapatıp çıktı odada Kai kalmıştı ve göğsü hızlı bir şekilde inip kalkıyordu. Bu sorunu çözmeliydi aksi takdirde Kai gene sol eline muhtaç kalacaktı. “ Düşün Kai Düşün” Bir anda kafasında bir ampul yandı doğru ya danışabileceği bu konuda professional olan bir abisi vardı. Telefonuna sarıldı ve numarayı çevirdi. “ Alo Kris naber” ‘Kai ne oldu adamım hayırdır neden aradın bu saatte’ “ Hyung ben sana bir şey sormalıyım.” ‘Devam et dinliyorum’ “ Biri var ondan hoşlanıyorum, hayır ona aşık oldum ve biz anlarsın işte sex yapacağız ama kimin altta olacağı konusunda tartıştık, bana bu sorunu çözmeden onu rahatsız etmememi söyledi” Kai bir an duraksadı çünkü telefondan gülme sesleri geliyordu ‘ Kai bunun ne önemi var izin ver kız üste olsun hem bu senin için daha iyi olur yorulmazsın bırak bir kerede bütün işi o yapsın inan bana bu daha eğlenceli oluyor’ “ Tamam da hyung o bir erkek ve benim altta olmamı istedi” ‘ och.. Sen bana şimdi tercih değiştirdiğini ve altta olman gerektiğini mi söylüyorsun’ “ Hayır ben altta olmak istemiyorum” ‘ Kai bak ben buna nasıl yardım edebilirim bilmiyorum ama onu merak etmeye başladım nasıl seni kendine aşık etti çok merak ediyorum. Yarın orada olurum’ Kai tamam demişti ama sorunu yine çözememişti ki. Lay’in odasına girdi yatakta kıvrılmış uyuyan bedene baktı gerçekten huzurlu görünüyordu yorganı kaldırdı ve yanına kıvrıldı ve kendini uykunun kollarına bıraktı.

Sabah erkenden Kris gelmişti. Lay’i görünce onun çok güzel olduğunu söylemiş ve Kai de kıskanmış ona çıkışmıştı. Kris bu konuya çözüm bulamayacağını söylediğinde aklına Soo’yu aramak geldi. Şimdi ise salonda Kris onu yiyecek gibi bakan Kyungsoo, Kai ve Lay oturuyordu. Lay bu durum karşısında utanıyordu ama Kai çözüm yolunu bulduğunu dinlemek zorunda olduğunu söylemişti. Aslında ona emir vermişti oda dinlemek zorunda kalıyordu. Kai sessizliği bozarak “ Yanı Soo sen altta mı oluyorsun üste mi” Soo koltuğa iyice yaslandı “ Aslında ikisini de tattım çocuklar ama bana hitap eden kesinlikle altta olmak.” Kris gülmemek için kendini zor tutuyordu ama diğer ikisi onu dikkatle dinliyorlardı aynı anda “Neden?” diye sordular. “ Ahh çocuklar size bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Yaşamak daha heyecan verici, Bir kere size verdiği his mükemmel o içinizde hissettiğiniz doluluk hissi aldığınız hazzın vücudunuzu ele geçirmesi. Tanrım şimdi bile mükemmel hissettiriyor.” Hepsi ağzını açmış ona bakıyorlardı. Kris Kai’ye yanaşıp kulağına “ Dostum bu çocuk kesinlikle yatakta harikadır eğer kız olsaydı ben onu çoktan yatak odasına götürmüş üzerine çıkmıştım.” Şimdi İkisi de sırıtıyorlardı. Lay sessizliği bozdu “ Soo peki yanı ilki nasıl hissettirdi. Bilirsin bu alışık onulmadık bir şey ve utanç verici” Kai Lay’in buna sıcak baktığını düşünerek heyecanlanmıştı.“ Lay inan bana o zaman gerçekten bunu düşünemeyecek kadar Kai’yi isteyeceksin. Gerçekten denemeden bilemezsin başta biraz canın yanacak ama beş dakika, en fazla beş dakika sonra aldığın hazdan artık bir şey düşünemez olacaksın bir uyuşturucu gibi” Lay hala emin değildi ve mutfağa içecek bir şey almak için gitti. Bir yandan da düşünüyordu altta olsa ne olur diye o sırada Kai gelip onu belinden sardı “ Sevgilim ne düşünüyorsun” “ Kai bilmiyorum bana biraz zaman ver halledeceğim kendimi alıştırmaya çalışıyorum” Kai kafa salladı bir yandan da içinden dua ediyordu.’ Lütfen Lay olur de ne olur seni o kadar çok arzuluyorum ki sana zarar vermekten korkuyorum’. O sırada Kris ve Soo salonda baş başa kalmışlardı. Kris kanepenin bir köşesinde Soo diğer köşesinde oturuyordu. Kris Soo’nun bakışlarından gerçekten ürkmüştü, o gay değildi bunu Soo bilmiyordu sonra ağzından döküldü “ Ben düzüm” Soo ona gülümseyip Kanepenin üzerinde emeklemeye başladı ve Kris’in üzerine tırmandı. Kris onu itebilirdi ama şu an şok geçiriyordu kolunu dahi kaldıramıyordu. Soo ona sürtündü “ Denemeden bilemezsin Kris” 

BÜYÜK SÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin