“ Biz size asıl söyleyeceğimiz şeyi unuttuk” sonra sevgilisinin burnuna küçük bir öpücük koydu” Ben ona evlenme teklifi ettim o da evet dedi” “ Ne! Hemen mi?” Lay ve Kai şaşkınlardı yani nasıl olabilirdi daha tanışalı bir hafta falan olmamışmıydı. Oysa Lay ve Kai onlardan daha önce tanışmıştı. “ Biliyorum içinizden bu kadar erken nasıl karar verirler diyorsunuzdur” Lay geriye yaslandı “ Kesinlikle bunu düşünüyordum. Yani bilemiyorum buna nasıl karar verdiniz” Soo sevgilisinin elini tuttu “ Bende bilmiyorum birden teklif etti ve içimden evet demek geldi” “ Çocuklar Soo’nun benim için doğduğunu düşünüyorum ve neden zaman kaybedeyim ki” Kai kalkıp hyunguna sarıldı “ Tebrikler hyung ben senin adına mutluyum. Senin her zaman doğru kararı vereceğini biliyorum” Kris arkadaşının onu desteklemesi ile daha bir rahatlamıştı. Lay masaya eğilerek “ Ne zaman evleneceksiniz?” Soo da heyecanlanmıştı “kışın ilk karları döküldüğünde istiyorum. Olur mu Kris Sonra yağan karın altında dans edelim herkes kara uyumlu olarak giyinsinler istiyorum ve,ve yine kışa uyumlu masaların üzerinde kırmızı güller. Tanrım harika olacak. Kapalı alanda istemiyorum dışarıda olmalı. Soğuk olacağı için akşama doğru ısıtma sistemi kurulur ve açılır. Biz yürürken önümüzde gelinlik giymiş iki küçük kız olur ve onlar etrafa güller saçarlar. Şimdiden hayal edebiliyorum değil mi hayatım harik olmaz mı” Soo Kris’in konuşmasına izin vermeden devam ediyordu “ Lay bir düşünsene ne kadar güzel tıpkı peri masallarındaki gibi. Senin takımını da ben seçmek istiyorum. Sen Kai ve Kris siyah takım giymeli ve ben beyaz takım giyeceğim çünkü beyaz bana çok yakışıyor.” Lay lafa atladı. “ Tanrım kesinlikle harika olur akşama meşaleler yakabiliriz” Kris ve Kai birbirlerine baka kaldılar. Kai telefonunu çıkardı ve Kris’e mesaj attı. – Hyung işin çok zor Soo gerçek bir gelin olmak istiyor- Kris mesajı okuduktan sonra sırıttı ve cevap yazdı – Dostum Lay’in de bir farkı yok gibi. Onun davranışlarından çıkardığım tek şey senin de başının bağlanacağı- -İnan bana hyung sonunda Lay ile evlenmek varsa her şeyi yapabilirim çünkü onu çok seviyorum- Lay Kai’nin kolunu tuttu “ Kai kışın evlenecekler bu gerçekten güzel değil mi. Tanrım çok romantik” Kai kafa salladı “ Evet bir tanem ama ben kışı pek sevmiyorum. Ben sıcakların adamıyım soğuk bana göre değil” “Kris senin için sorun olmaz değil mi sevgilim” Kris Soo’nun yanağından öptü “ Sorun olmaz bebeğim ama ilk kar yağarken evleneceksek acele etmeliyiz çünkü kış geldi ve bir aya kalmadan kar yağabilir.” Soo ayağa fırladı “ Haklısın bebeğim. Çocuklar görüşürüz biz alışverişe çıkmalıyız. Malum evleniyorum. Lay ben seni ararım akşam kesinlikle açmalısın. Düğün için mekan seçmeliyiz ve ayırt ettireceğiz falan filen. Oyalamayın çocuklar bizi” Soo tüm bunları söylerken ceketini ve ayakkabılarını giydi yetmedi Kris için ceketini tuttu ve sevgilisine yardım etti. Hızla el sallayıp Kris’i sürükledi. Beş dakika sonra Kai’nin telefonuna mesaj geldi –Dostum kim dersi Soo’nun içinde küçük bir gelin olduğunu, oysa sabah çok sertti. Bu beni ürküttü- Kai mesajı okuyup sırıttı. ‘şimdi sıra benim gelinimde’ Kai mutfağa panterin avına yaklaştığı sessizlikle ilerledi sevgilisi mutfağı topluyordu. Yavaşca arkasına geçip ona sarıldı ve boynunu öpti. Lay bununla birlikte korktu ve olduğu yerde dönerek sıçradı. “ Kai beni korkuttun” Kai ise cevap vermek yerine sevgilisinin dudaklarını öpmeye başladı. Lay nefes almak için kendini geri çekti “ N-Ne yapıyorsu Kai” “ Bana öyle bakma Lay sen kaşındın sabah beni zor duruma düşürmenin cezasını çekeceksin” Lay’i kolundan tutup arkasını döndürdü ve tezgaha dayadı Lay poposunda hissettiği şeyle irkildi. Kai Lay yüzünden belirgin olan penisini ona sürtüyordu ve boynunu emmeye başladı. Lay ufak bir inilti bıraktı “ Hoşuna gidiyor mu. Seni hemen burada becermemi ister misin. Lay bu nasıl” Kai şimdi elini Lay’in önüne atmış onu okşuyordu boynuna nefesini bırakmıştı ve bir yandan da ona sürtünmeye devam ediyordu. “ Çok fena azdım Lay yukarı çıkabileceğimizi sanmıyorum” Lay Kainin elinden tutup onu salandan geçirip merdivenlere sürükledi. Kai bu sırada önünde sallanan popoyu izliyordu. Birden merdivenlerin önünde durdu “ Artık dayanabileceğimi sanmıyorum Lay.” Lay’i merdivenlerin oraya oturttu “Kai az kaldı biraz daha sabret” Kai Lay’in üzerine oturup ona sürtünmeye devam etti. “ Nasıl bir durumda olduğumu bilmiyorsun Lay. İnan şu an nerede olduğumuz umurumda değil. Seni istiyorum” Lay’in tişörtünü yırttı Lay korkuyla ona baktı acaba bundan sağ çıkabilir miydi. Kai kendi t-shirtünü de çıkardı ve eliyle Lay’in zevkten kalkmış meme uçlarını okşamaya başladı. Şimdi onu derin bir şekilde öpüyordu. Ağzına kan tadı gelmişti ya kendi dudağı yada Lay’in dudağı kanıyordu ve bu gerçekten umurunda değildi her ikisininde. Lay ani bir atakla merdivenlerde Kai’nin üzerine oturdu. Pantolonunun üstünden penisini sıkmaya başladı “ Kai beni istiyor musun” “Evet fazlasıyla bebeğim. Seni deli gibi istiyorum” Lay yavaşca sevgilisinin boynuna doğru eğildi sıcak nefesini üfledi ve tahrik edici bir sesle “ Kai içime girmeni istiyorum. Penisini içimde hissetmeliyim. Şimdi” Kai bu duyduğu sözlerle artık bir şey göremez duruma geldi. Lay üzerindeyken pantolonunu açtı ve kalkmış penisi dışarı fırladı. “ Ağzına al ve em” Lay bunu büyük bir zevkle yapardı. Kai’nin üzerinden kalkıp aşağı kaydı. Şimdi Kai’nin penisi önünde duruyordu. Ağzını dili ile yaladı tukürmüğünü biriktirdi ve penisin üzerine tükütdü. Başını ağzına aldığında Kai biraz gerildi. Lay elleri ile Kai’yi tutup oturttu. Ve başını biboron emen çocuk gibi hızla emmeye başladı “ Aaaaahh Lay se-sen. Imm siktir bunu yapma” Lay birden tüm penisi ağzinin içine çekti – vakumladı mı denmeli- Kai bununla birlikte büyük bir inleme bıraktı ve Lay’e baktı “ Lay sen ne yapıyorsun ahhhhh devam et taha hızlı em. Evet bebeğim daha hızlı em benim küçük sürtüğüm. Seni seviyorum Lay seni deli gibi seviyorum” Büyük bir inleme daha bırakıp kafasını arkaya attı şimdi hırlıyordu ‘ Lay bunları ne ara öğrendi. Penisim patlayacak gibi hıssediyorum’ Lay bunu anlayıp dili ile onun gelmesini engelledi “ Lay bırak boşalayım tanrım ağrıyor” Lay bir yandan emiyor bir yandanda dilini tıpa gibi kullanıp Kai’nin gelmesini engelliyordu. Sonra salyalı penisi ağzından çıkardı. Kai gerçeketen sinirli görünüyordu. “ Lay beni boşalt lütfen” Lay sevgilisinin dudağına öpücük koydu ve penisi ağzına alıp emmeye devam ediyordu. Penisi sonuna kadar alıp yavaşca emip başına kadar çıkartıyordu “ Lay daha hızlı-aaahhhh evet bebeğim devam et” Kai elleri ile Lay’in saçlarını çekmeye başladı “ Lay ben, be-aahhh” Sözünü bitirmeden çoktan Lay’in ağzına boşalmıştı. Lay ağzına akan meniyi yuttu ve sonra kendi pantolonuna baktı Ne ara eli oraya gitmişti ve kendini de boşaltmıştı bilmiyordu ama Kai’nin pantolonu tamamen kendi menisi ile kaplanmıştı “ Kai ben” Sonra sırıtıp dili ile menisini aldı ve Kai’nin ağzına dilini soktu. Kai ağzına değen ve çoktan bulaşmış olan meni ile geri çekildi “ Lay ne yapıyorsun” “ Sende benim tadıma bak Kai inan bana harika bir tadı var” Sonra tekrar dilini Kai’nin ağzına soktu. Kai onun dilini emdi ve geri çekildi “ Şimdi yatak odasına çıkabiliriz” Ayağa kalkmıştı ki kapı çalmaya başladı. Lay Kai’ye kim olabilir der gibi baktı Kai sevgilisinin belinden tuttu. “ Açmayalım” “ Kai saçmalama açalım önemli olabilir” Lay onu yukarı doğru itti çünkü Kai çıplaktı. Kendi fermuarını çekti yerdeki Kainin üstünü alıp giydi ve kapıya koştu. Son kez aynaya baktı ve kapıyı açtı “ OPPAAAAAAAA”