10.BÖLÜM

2.4K 110 1
                                    

Kai yine sinirlendi “ HATIRLA LANET OLASI!” “ HATIRLIYORUM KAİ” Kai afallamıştı boş gözlerle ona baktı ne yani bunca zaman boşa mı eziyet çekmişti. “Hatırlıyorum Kai hepsini, dün gece olanları” Lay aslında devam ettirmek istedi hatırlamıyormuş gibi davranmak ama Kai’nin gözlerinin dolması bütün planı mahvetmişti Lay onun ağlamasını bile istemiyordu. “ Sen başından beri hatırlıyor muydun yani” Kai Lay’e gerçekten çok kızmıştı, o kadar sinirliydi ki “Başından beri değil Kai sonra zamanla hatırladım ama alkolün etkisiyle yaptıklarımı kabullenemedim, ben bunun için özür dilerim. Ben sen ve Soo arasına girmemeliyim sen ona aşıksın onun için sen Soo ile bende Chanyeol ile mutlu olmalıyım belki de” Lay tekrar arkasını döndü Kainin tekrardan onu durdurmasıyla içinde bir umut parladı, arkasını döndü Kai normalden daha sakin görünüyordu “ Lay! Dediğim gibi sen benim bir haftalık kölemsin ve ben içeri gidip oradakileri kovmanı istiyorum. Şimdi” Lay tabi ki bunu seve seve yapardı içeri girdi Soo ve Chanyeol o bağırışları duymuştu “ Evden çıkın” Soo “ Ne oldu Lay bir problem mi var” Lay derin bir nefes aldı “ SİZE EVDEN ÇIKIP GİDİN DEDİM. Lütfen” Soo ve Chan bu duruma anlam veremeyerek dışarı çıktılar. Kai salona girdi “ Şimdi bana doğruyu söylemelisin, ne olursa olsun” Lay tamam dercesine kafasını salladı Kai’nin gözleri hala eski sinirini koruyordu“ Chanyeol denen züppeyle çıkacak mısın” Lay korkuyordu ama yinede ‘hayır’ demeyecekti “ düşünüyorum” “

Hayır düşünme onunla çıkmayacaksın, buna izin vermiyorum” Lay anlamamış gibi ona bakıyordu “ Dün gece de söylemiştim hyung Soo’nun canı cehenneme seni deli gibi seviyorum” Lay bir kez daha şok geçirdi o dün gece sırf ona dokunduğu için bunları söyledi sanıyordu. Gözlerini kocaman açıp Kai’ye daha tatlı bakmaya başladı tabi Lay bunu bilmiyordu bu Kai için tatlıydı. “ Hyung beni delirtmeye mi çalışıyorsun” Kai hyungunun kolundan tuttuğu gibi duvara dayadı şimdi Lay sanki mümkünmüş gibi gözlerini biraz daha büyüttü. Sonra yaptığı hatayı fark edip gözlerini küçülttü. “ Ahh hyung sen beni delirtiyorsun gerçekten sana ne yapmalıyım” “ Kai aklından ne geçiriyorsun s-sen” Lay şimdi sesi titreyerek konuşuyordu “ Hyung seni öpmek istiyorum onun için kımıldama, anladın mı” Lay bedeninin istese de kımıldatamazdı ki zaten şimdi kanı çekilip yanaklarına hücum ediyordu. Kai yavaşça yaklaştı ellerini beline doladı onun ellerini hissetmek Lay için son derece mükemmeldi ve birde onun dudaklarını hissedince hiçbir şey düşünemez oldu. Karşılık vermeli miydi, yok hayır belki de hevesli görünmemeli ve kendini ağırdan satmalıydı. Ama sonra Kai onu kucağına alınca küçük bir çığlık çıkarttı ağzından. Şimdi Kai onu kaltuğa kadar taşıdı ve üzerine oturttu. “ Ahh Lay hyung dudaklarını özlemişim” Lay istemsizce sırıttı “ Daha dün tadına bakmıştın ne çabuk özledin “ Kai de bir gülücük sergiledi ve onu öpmeye devam etti. Lay kalbinin deli gibi çarptığını biliyordu tek dileği bunu Kai’nin duymamasıydı. Kai şimdi elleriyle Lay’i taciz ediyordu belindeki elleri kalçasına indirdi ve sıktı bununla birlikte Lay ağzına inledi. Bunu fırsat bilen Kai dilini Lay’in ağzına soktu şimdi tüm ağzını keşfediyordu. Dilini dişlerine deydiriyor Lay'i delirtmeye çalışıyordu. Dili ile Lay’e sende katıl der gibi dilinin altına sürdü. Dilini emiyor ve arada alt dudağını ısırıyordu.

Yarım saat sonra ikisi sarmaş dolaş koltukta oturuyorlardı. Lay bacağını Kai’nin bacağının üstüne atmıştı, yine ve Kai onun saçlarına kafasını gömmüş kokluyordu arada Lay kafasını kaldırıyor birbirlerine küçük öpücükler veriyorlardı. Lay mutluydu ve Kai ondan daha mutluydu taki Lay konuşmaya başlayana kadar. “ Kai beni neden seviyorsun” Kai böyle soruları hiç sevmezdi hatta nefret ederdi “ Güzel gamzeni “ Lay doğruldu “ Sadece gamzemi mi seviyorsun” İşte sevmemesinin nedeni bu soru tuzak sorulardan olmasıydı. Ne cevap verse muhakkak ters anlaşılacaktı “ Hayır sadece gamzelerini değil o güzel dudaklarını tatlı gülüşünü, güzel kokan güzel saçlarını belindeki küçük izi” Lay şimdi daha fazla şok olmuştu “ Belimdeki izi nereden biliyorsun” Kai onu kendine çekip sarıldı “ dün benim için küçük bir sergi vermiştin hatırlamıyor musun” Lay şimdi kıpkırmızı olmuştu “ Yaa ben sarhoştum ve sen bunu eğlenmek için mi kullanıyorsun” Kai onun cilve yaptığını biliyordu ve ne demeye getirdiğini Lay şu an onun dudaklarını yeniden hissetmek istiyordu. Kai ona dudaklarını tekrar bastırdı ve sert bir şekilde öptü ama Lay çekildi “ Hadi film izleyelim” “ Ne? Bir dakika burada seni öpüyorum ve sen film izlemek mi istiyorsun” Lay evet der gibi kafa salladı “ Ahh Lay sen gerçekten, tamam hadi izleyelim”

Beraber bir film açtılar romantik bir fildi. Zaten çift olan herkes önce bir romantik film izlerler bu Allah’ın emri kaçınılmaz son ve evet bu adeti Lay ve Kai çifti de sürdürdüler. Film klasik bir aşk hikayesi şans eseri yolları kesişen bir çift ve zamanla aşık oluyorlar. Filmdeki çiftin her öpüşme sahnesinde sanki kıskanırlar gibi ya Lay Kai’yi ya da Kai Lay’i öpüyordu. Lay bir ara filmi durdurdu ve Kai’nin yeni emriyle mısır patlatmaya mutfağa gitti. Bu kölelik işi gerçekten Lay’i sinir etmeye başlamıştı. Kai o sırada ayağa kalkıp banyoya koştu saçını düzeltti dişlerini fırçaladı parfümünü sıktı ve salona gelip oturdu. Sinsi bir şekilde sırıtıyordu çünkü bu filmi Kai çok fazla izlemişti ezberleyecek kadar ve film başladıkta 47 dakika sonra ateşli bir s*x sahnesi vardı. Kai hyungunu duruma böyle ısındıracak sonra da meyvelerini toplayacaktı. Koltuğa bu düşünce ile iyice yayıldı sonra kafasını mutfak kapısına doğru uzattı Lay mısırı patlatmış yukarı uzanıp kap aldı mısırı kaba dolduruyordu ve bunu yaparken Lay’in poposu sağa sola hareket ediyordu bu Kai’nin gözünden kaçmamıştı. Tıslayarak konuştu “ Biraz bekle hyungumun poposu yakında benim olacaksın” Ufak bir sırıtma veridi bu sırada Lay arkasını dönünce hızlıca yerine oturdu. Lay de geldi Kai’nin yanına oturuyordu ki Kai onu çekti ve üzerine oturttu “ Böyle daha mutluyum” “ Peki mısırı nasıl yiyeceksin” “ Sen bana yedirirsin ne olacak” Dediği gibi de olmuştu Lay film boyunca onu besliyordu ve nihayet Kai’nin dört gözle beklediği bölüm geldi. Şimdi filimdeki kadın sevgilisinin kucağındaydı ve sevgilisi onu masanın üzerine yatırmış üstünü soyuyordu bir iki dakika sonra televizyondan inleme sesleri çıkıyordu. Lay bundan dolayı şok olmuş aynı zamanda aklına saçma düşünceler geliyordu.

Kai’nin üzerinde kalkmaya çalıştı ama Kai onu kucağına geri oturttu “ Hayır böyle kal” Lay şimdi korkması gerektiğini biliyordu kalkmak için biraz daha hareketlendi “ ı-ıhm…Hyung çok hareket etme” “ Oh… Kai ben üzgünüm” Şimdi oturdu yere iyice yerleşti o sırada Kai’den bir inilti duyuldu “ Ahh… Hyung hareket etme demiştim” Lay telaşlandı “ Kai ben özür dilerim. Sen hareket etme deyince bende geri yerime oturmak istemiştim seni tahrik etmek istemedi gerçekten” Kai derin bir nefes aldı ve Lay artık Kai’yi poposunda hissedebiliyordu “ Kai filmi kapatalım mı çünkü s-sen b-bi-biraz yani ben hissedebiliyorum” Kai ona baktı “ Hayır sorun değil hem Hyung bende seninkini elimle hissedebiliyorum” Bunu duyunca Lay ayağa fırladı ve eline yastığı alıp önünü örttü. “ Kai filmi kapat ben izlemek istemiyorum” Kai ayağa kalktı şimdi gerçekten Lay’in kıvama geldiğini biliyordu artık ona karşı koyamazdı. Onu kendine çekti ve boynuna küçük öpücükler koymaya başladı bu Lay’i delirtiyordu zaten birde Kai’nin ellerinin rahat durmaması artık Lay gerçekten kıvama gelmişti. Kai kafasını şimdi kırmızı izler olan boyundan kaldırdı “ Lay ben bunu istiyorum” Lay ne demeliydi eğer Kai ona bir kez daha dokunursa kesinlikle duramayacaktı. Hafif geri çekilip kaçmak için arkasını döndü “ Ben bilmiyorum Kai…yani” Kai şimdide ona arkadan sarılıyordu ve boynuna bir öpüçük daha kondurdu. İşte Lay şimdi Kai’nin üzerine atlamamak için zor duruyordu.

“ Hadi ama hyung sen benim kölemsin,unuttun mu?”

BÜYÜK SÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin