1 ay sonra
“Kai hadi ama daha giyinmedin mi” “ Tamam geldim Lay neden bu kadar acelecisin anlamıyorum daha gelmelerine yarım saat var” Lay sevgilisinin dudağından öptü “ Yarım saat olduğunu bende biliyorum “ Tatlı bir şekilde sırıtıp “ Dün alışverişe çıktığımızda şarap almayı unutmuşuz gidip onu alacaksın” “ Yaaa neden ben gidiyorum” Lay sevgilisini nasıl kandıracağını biliyordu “ Benim yakışıklı sevgilim ne çok yakışmış bu gömlek sana. Hadi bebeğim git iki dakikada al gel” “ Yaaa beni böyle kandırabileceğini düşünüyorsan tam üstüne bastın. Gidip geliyorum o zaman” “ Hadi git gel o zaman” Lay gülümseyip sevgilisine yumuşak bir öpücük daha verdi. “ Ben gidiyorum hemen döneceğim tabi yolda yakışıklılığıma kapılıp beni kaçıran biri olmazsa” Lay sevgilisin göğsüne şakasına bir tane vurdu “ Hele benden başka birine bak ben o zaman sana ne yapıyorum” “ Gözlerim senden başkasını görüyor mu sanıyorsun senin için dağları delerim” “ Hadi aşık Ferhat Kris ve Soo gelmeden git şarabı al” “ Bekle beni Şirinim dağı delip geliyorum” Lay ve Kai yine kendilerince şakalaşıyorlardı. Kai sevgilisinin yanağından öpüp evden çıktı. İkisi artık evli gibi bir hayat yaşıyorlardı Hoş Lay evlenme konusunda biraz huzursuz olsa da Kai bunun için can atıyordu. Hep böyle olmuştu Kai ister Lay başta olmaz der sonra Kai ısrar eder Lay kabul ederdi ve en sonunda Lay daha önce neden kabul etmedim der pişman olurdu. Kai bununda böyle olmasını istiyordu. Şimdilik reddetme aşamasındalardı ama Lay bir gün evet diyecekti ve onlarda evleneceklerdi.
Lay sevgilisinin evden çıkmasıyla mutfağa yöneldi, yaptığı yemekleri masaya taşıdı. Biraz geriledi ve düzenlediği masasına memnun kalmış bir şekilde baktı. O sırada kapı çaldı. “ Ah geldiler” Kapıyı yüzünde gülümsemeyle açtı o sırata Soo da ona tatlı bir şekilde gülümsüyordu “ Laayy” Kucağına sevgiyle atlayan Soo yüzünden biraz afallamıştı. “ Selam Kris sevgilin baya güçlenmiş” “ Selam Lay sus hiç hatırlatma” Kris suratı asık bir şekilde içeri girdi. Soo da Lay’i bırakıp peşinden gitti. “ Hadi ama Kris senden güçlü olmam sorun olamaz herhalde” Lay merakla yanlarına gidip oturdu. “ Neden bahsediyorsunuz” “ Önemli bir şey değil ya. Biz Koreye iki saat önce iniş yaptık ve biraz panayıra gittik. Orada gücünü ölçebileceğin bir alet vardı ve ben Kris’den daha yüksek bir skor yaptım etraftaki herkesde bunu görünce Kris biraz bozuldu” Soo bunu gözleri parlayarak anlattı “ Kris eşinin senden güçlü olması sorun mu gerçekten” “ Hayır Lay sorun bu değil. Sorun yok zaten ortada sadece Soo durumu abarttı yol boyunca bundan bahsetti ve ben sıkıldım” “ Ohhh benim bebeğim sıkılmış mı. Tamam özür dilerim artık bu konuda konuşmayacağım” O sırada kapı çaldı Lay zıplayarak kapıya yöneldi “ Çoktan geldiler mi” “ Evet geldiler geç içeri hadi” Kai hyungunun yanına gitti ve ona sıkı bir sarılma verdi. Kris de onu gördüğüne sevinmiş olacak ki ona gülümsedi “ Dostum nasıl geçti bizsiz günleriniz” “ Valla hyung hayatımda geçirdiğim en iyi 1 aydı. Ayak altında dolanmadığınız zaman daha mutluyuz” “ Siktir. Bizden bu kadar mı nefret ediyorsun” “ Yok öyle değil Hyung. Durun Lay mutfaktan gelmeden anlatıyım.Ben bizim ilişkideki sorunun ne olduğunu buldum” “ Neymiş peki bu sorun” “ Siz kim olacak” “ yok ya şimdi de sorun mu olduk” “ Hyung iki dakika sus da dinle. Biz sizin düğünden önce birkaç kere yeltendik işte tam yatağa yöneliyoruz pat kapı çalıyor gelen kim sen veya Soo. Onun için bizde bir türlü birlikte olamıyorduk” “ Biz gidince nasıl geçti peki” “ Süper bir ay geçirdim dedim ya hergünün sonu yatakta bitiyordu” Soo bu konuşmaya daha fazla dayanamadı ve mutfağa Lay’in yanına gitti. Kris ise detay istiyor olacak ki Kai’yi kolundan tutup koltuğa oturttu “ Devam et sonra” “ Ne sonrası detay mı istiyorsun.” “ Olum heyecanlı yerinde kesme detay vermeden olmaz” “ Ne detayı istiyon anlamıyom ki” “ En fazla ne yaptınız mesela. Yuh detirtecek bir şey” “ Bilmem Lay bu aralar çok açıldı sınırları zorluyoruz yani, bir kere beni bağlamıştı yatağa sonra bir kere yatağa yetişemedik merdivenlerde oldu ha bir kerede ağzımı becermişti sanırım en ilginci bu” “ Yuh Kai sen buna izin verdin mi” “ Verdim ne olacak onu seviyorum oda beni seviyor birbirimize istediğimizi yaparız” Kris ağzı açık onu dinlerken Lay ve Soo gülüşerek geldiler Kai boğazını temizledi. “ Kai hadi yemek yiyelim Kris’i de al gel”
Hep beraber sofrada gülüşerek yemek yiyorlardı. Kai kahkahasının arasında Kris’e döndü “ Peki düğün hediyemi izlediniz mi” Soo birden kaşlarını çattı “ Haaa izledik. Kai amacın neydi senin ikinci günden boşanıyorduk neredeyse” “ Soo yapma böyle şaka olsun diye arkadaşlarla ayarladığımız bir şeydi. İçkisine ilaç attık. Kocan saf ne yapalım anlamadı” “ Kim Kris mi” “ Kim ben mi” İkisi de aynı anda söylemişlerdi “ Durun haklısınız bu saçma oldu. Şöyle diyoruz dalgınlığına geldi” Sonra hepsi beraber gülmeye başladılar. Soo balayı gezilerini anlatıyordu Kris de onu izliyordu her zamanki gibi Soo yine heyecanlanmıştı ve sırıtıyordu. “ …sonra yerli kadın el falımıza baktı ve hiç ayrılmayacağımızı söyledi. Değil mi Kris? Kris?” “ Oh evet. Öyle oldu” “ Neden dikkatle bana bakıyorsun” “ Hiç sadece heyecanlıyken de gözüme güzel görünmen beni şaşırttı” Soo biran utandı ama sevgilisine sarıldı Kris eşinin çenesinden tutup kaldırdı ve o yumuşak dudakları öpmeye başladı. Nerede olduklarını yine unutmuşlardı. Kai’nin öksürük sesiyle irkildiler “ Bunu kendi evinizde yapın olur mu burası bizim evimiz” “ Soo bebeğim Kai haklı hadi evimize gidelim orada yapalım” “ Tamam. Çocuklar size iyi geceler kocamın ilgiye ihtiyacı var onunla ilgilenmeliyim” “ Tamam Soo kendinize iyi bakın tekrar gelin” Kapı kapanınca Lay gerildi ve derin bir oh çekti “ Bu günü de atlattık” “ Bak görüyor musun. Kocasını nasılda dinliyor ama sen hiç.” “ Kai ne oldu gene. Gitme konuşalım”
Kai sevgilisini geride bırakıp odalarına çıktı. Arkasından kapı tekrar açılıp kapandı “Ne demek istedin şimdi. Kai bana bak sana bir soru sordum” Lay sevgilisinin omuzlarından tutup kendine çevirince sulu gözlerle karşılaştı “ Kai neden ağlıyorsun. Yanlış bir şey mi yaptım” “ Evet yaptın. Bak onlara nasılda mutlular evli bir çift oldukları her hallerinden belli. Soo Kris’e kocacım diyo ama biz hala sevgiliyiz. Üstelik biz onlardan önce çıkmaya başladık” “ Kai ben seni seviyorum aptal bir imza seni sevdiğim gerçeğini sana kanıtlayamaz” “ Hayır kanıtlar o zaman beni bırakmandan korkmam çünki biz evli oluruz ve sen bana ait olursun” Lay anlını sevgilisinin anlına dayadı ve burnuna öpücük kondurdu “ Ben zaten sana aidim Kai seni bırakmamdan neden korkuyorsun ki” Kai burnunu çekti “ Bilmiyorum sadece korkuyorum ne olur evlensek o zaman daha mutlu olacağız buna inanıyorum” Lay sevgilisine sarıldı ve boynuna bir öpücük kondurdu onun bu kadar kendini üzdüğünü bilmiyordu. Kai kollarını sevgilisine doladı ve çenesini boynuna koydu. Suratında sinsi bir gülümseme vardı ‘ Ahh bebeğim bu kadar yufka yürekli olmak zorunda mısın bak yine ikna oldun’ “ Kai tamam seninle evleneceğim. Seni seviyorum ve üzülmeni istemiyorum” Kai sevgilisine bakmak için geri çekildi. Gözlerinde mutlu bir parıltı vardı “ Gerçekten mi” “ Sen demin ağlamıyor muydun. Numara yaptın demi” “ Evet dedin evet dedin. Artık kaçarı yok Lay benimle evleneceksin” Lay tatlı sevgilisine bakıp gülümsedi “ Tamam seninle evleneceğim” Kai Kahkaha atarak sevgilisini kucağına aldı ve döndürmeye başladı “ Kai yavaşla hahahah ahh başım, başım dönmeye başladı” Kai sevgilisinin yere indirdi ve ona bir öpücük kondurdu “ Hadi bunu kutlayalım.Yatakta” “ Tamam bu sefer ne deniycez” “ Lay hepsini yaptık bir şey kalmadı galiba. Hadi tüm yaptığımız sexleri sondan başa doğru tekrar yapıp sağlamasını alalım bakalım doğru yapmış mıyız” Lay tutup yatağa attı ve çok geçmeden oda üstünde yerini aldı. Lay’in aklına bir şey gelmiş olacak ki elleriyle onu öpmek için yaklaşan sevgilisini durdurdu “ Kai ne yapacağımızı buldum. Yapmadığımız tek bir şey kaldı” Lay kaşlarını yukarı kaldırıp yaramazca gülümsedi “ Yooo Lay onu yapmıycaz” “ Hadiii sende istiyorsun da naz yapıyorsun” Lay seri bir harekele Kai’yi altına aldı “ Dur olmaz Lay ben vazgeçtim kutlamayalım” “ Kutlamayacaksak evlenmeyelim de” Kai kızıp sevgilisine baktı “ Evlenmeyelim olmaz söz ağızdan bir kere çıkar Lay sözünün eri ol biraz” “ Değin gibi Kai söz ağızdan bir kere çıkar” Sevgilisinin dudaklarını konuşmasını engellemek için ateşli bir şekilde öpmeye başladı bir süre sonra Kai de ona karşılık verdi. Dişler birbirini sürtünüyor diller birbirleriyle kavga ediyordu. Lay sevgilisinin alt dudağını emip bıraktı. Yüzünde aynı yaramaz gülümseme vardı “ Beni korkutuyorsun Lay” Kai bunu gülümseyerek söylemişti aslında korkmuyordu sadece şaşkındı Lay bu geçen bir ayda fazla cesur bir hala gelmişti. Utangaç lay gündüzleri etrafta dolanırken geceleri ise sex manyağı biri yerine geçiyordu. Kai iki Lay’i de seviyordu. Kai Lay’in her şeyini çok seviyordu ki zaten. Lay sevgilisinin dudağına küçük bir öpücük daha kondurup geri çekildi“ Bu gece altta olan sen olacaksın Kai. Seni mutlu edeceğim”