“ Kai burada ne yapıyorsun Tanrı aşkına ve ben neden yarı çıplağım!” Kai hyungunun ne söylediğine anlam verememişti
“ Hyung hatırlamıyor musun? Dün gece ile ilgili neler hatırlıyorsun”
Lay kaşlarını çattı bir anda sinirlenip burnundan soluyordu “ O sürtük bana senden uzak durmamı söylemişti ve ben…” Lay son anda ne dediğini fark etti ve ağzını kapattı. Kai bunu duyunca yatağa atladı “ Sonra, sonra ne oldu hyung.(sızlanarak) hyung yaaa lütfen hatırla” Lay ona hala boş bir ifade ile bakıyordu “ Kai dün bu kadar önemli ne oldu” Kai elini anlına vurdu “ Hyung hatırla dün sen bana saks…” Lay’in gözleri büyüdü’ umarım düşündüğüm şey değildir. “ Dün işte sen bana sarhoş olduğun için ‘beni yıkar mısın ?’ dedin ve bende seni yıkadım ve sen bana…” Kai ne demesi gerektiğini gerçekten bilmiyordu Lay’de ona korku dolu gözlerle bakıyordu “ Hiç mi hatırlamıyorsun gerçekten. Yatmadan önce konuştuğumuz şeyleri de mi?” Lay daha masum baktı “ Hiç” dedi. Kai tepinmeye başladı “ Ağğğğ Tanrım bu seferde bu mu gerçekten mi, ne zaman bitecek bu sınav? Ne yapmamı istiyorsun gidip zorla üstüne mi atlayım” Kai bunları sesli düşündüğünü fark etmemiş olacak ki yastıkları fırlatarak Lay ile ilgili çok daha fazla şey mırıldandı. Yatakta çocuk gibi ayaklarını vurarak tepiniyordu. “ Kai ne anlatmaya çalışıyorsun söylesene. Kimin üzerine atlayacaksın” Kai Lay’e baktı “ Al işte hepsini sesli söylemişim bitmiyor, bitmiyor bu sınav bitmiyor ve ben hala sesli düşünüyorum”
Sabah kahvaltı yaparken Kai somurtup günü zehir etmeye başlamıştı Lay ise sade iç çekip ona baktı.” Bana anlat dün gece neler oldu. Tüm ayrıntısıyla, hadi bakma bana öyle anlat” Kai omuz silkti “ Hyung bunu kendin hatırla, ben anlatmak istemiyorum” Lay daha ne yapmalıydı ki dün gece ne olmuştu gerçekten hatırlamıyordu, belki o kadar içmeseydi daha iyi olabilirdi en azından hatırlardı.
Mutfaktan çıktı ve hızla odaya yöneldi. Dün ne olmuştu hatırlamayı gerçekten istiyordu. Kendini yatağa fırlattı sonra bunaldığını hissedip banyoya girdi. Yüzünü yıkıyordu o sırada gözünde bir resim karesi belirdi. O küvette yatıyor Kai önünde duruyordu. Gözleri büyüdü ve arkasını dönüp küvete baktı gerçekten ne olmuştu. ‘ Hatırlamalıyım bunu gerçekten hatırlamalıyım’ banyonun kapısını kilitleyip hızlı adımlarla yürüyüp küvetin içine oturdu. “ Ben buradaydım Kai önümde bana bakıyordu ve ben ona gülümsüyordum ve sonra… AMAN TANRIM BEN ONA DOKUNDUM, O BANA ENGEL OLMAYA ÇALIŞTI VE BEN ONA DOKUNDUM.” Ayağa kalktı “ Yo ben bunu yapmış olamam” Küvetten çıktı kapıya yönelmişti ki gözünde beliren yeni bir kareyle durdu. Bu sefer Kai onu öpüyordu ve odaya sürüklüyordu. Üzerinde sadece bir havlu vardı, Kai’nin de belindeki pantolonu açıktı. “Tanrım yoksa biz” Sonra her şey yavaş yavaş hatırlandı Lay artık tüm bu olanları hatırladığı için şaşkındı ve aynı zamanda mutluydu Kai onu sevdiğini söylemişti. Peki ya Soo o neydi eğer Kai onu seviyorsa o zaman Soo’yu neden sevdiğini söylemişti“Böyle olmayacak” Hızla aşağı inip salona geldi. Kai hala üzgün ve sinirle ona bakıyordu. Bir şeyler aradığı bariz ortadaydı Kai merak etmişti “ Ne arıyorsun hyung”
“ O Kai telefonun nerede? Ona acil ihtiyacım var” Kai anlam veremedi ama ona telefonunu uzattı “ Al ne yapacaksan kullanabilirsin” Lay telefonu alıp yukarı koştu, rehberi karıştırdı ve Soo’nun numarasını bulup aradı.
‘O Kai dostum sonunda aradın merak ettim. Ne oldu seni sevdiğini söyledi mi. Ahh tanrım dün geceneydi öyle bir an beni öldürecek sanmıştım. Sana demiştim işe yarar diye bak… Kai! Orada mısın?’
“ Demek oyundu ha” ‘ Lay sen misin? Oh Kai o nerede ben, şey yani… biz. Bak bunu benden öğrendiğini Kai’ye söyleme’ Lay şimdi gerçekten sinirlenmişti. Ne yani başından beri hepsi yalan mıydı? “Bunu öğrendiğimi Kai’ye söylemeyeceğim” ‘ Lay saol ben bir an sinirlenir ve…’ “ Ama bunu öğrendiğimi sende ona söylemeyeceksin” Lay aklından gerçekten şeytani şeyler geçiriyordu bu kesin “Kai şu an sana neler yapacağımı kestiremiyorum bile” ‘Lay aklından ne geçiyor.’ “ Soo ona yardım ettiğin gibi bana da yardım etmeni istiyorum. Bu gün buraya gel” ‘ Tamam gelirim adresi ver yeter’ Ne yani adresi bilmiyor muydu o zaman buraya hiç gelmemişti bile Lay bir an gerçekten uçtuğunu falan düşündü gülümsedi ve o tatlı gamzesi ortaya çıktı. “ Tamam sana mesaj atacağım ama gelirken yanında bir arkadaşını getir, gay bir arkadaşını” ‘ Oww… Ne düşündüğünü anladım Lay anladım tamam’