14.BÖLÜM-FİNAL

2K 102 22
                                    

Tüm o felaketlerden 5 yıl sonra

“ Hadi ama Xıumın henüz alışamadığını biliyorum bebeğim ama gitmeliyiz” Xıumın oğlunun saçlarını tararken suratını astı “ Aşkım alışamadığımı biliyorsun” Suho eşinin yanına oturdu “ 5 yıl oldu Xıumın neden hala alışamadın anlamıyorum . Onları ziyaret etmeliyiz. Hadi gidelim artık” 

Şimdi herkes Xıumın’i merak ediyor olmalı. O tüm o kötü olaylar gerçekleşirken çektiği acıyı unutmuş uyuya kalmıştı sonra Polisler onu aldı ve hastaneye götürdüler. İşte şu anki canından bile çok sevdiği eşiyle orda tanıştı.Suho onunla ilgilenen stajyer doktordu gay olduğunu kimse bilemezdi ama gaymiş işte. Görmeliydiniz Suho ona ‘seni seviyorum’ dediğinde nasılda kızarmıştı. Ondan iki yada üç ay sonrada evlenmişlerdi ve bir yıl sonra da bir oğulları oldu Xıumın’in isteğiyle adını Luhan koydular. Her neyse işte Xıumın’in hikeyesi mutlu sonla bitti. Asıl merak ettiğiniz Luhan ve sehun değil mi. Onlara ne oldu, imkansız aşkları nasıl sonuçlandı. Merak etmeyin ben hepsini ilk ağızdan dinledim ve size hepsini anlatacağım. 

Sehun orda gözlerini kapatmış silahı kafasına dayamışken deli bir polis ve bizim kurtarıcımız onu omzundan vurdu ve elindeki silah düştü. Buradan ona tekrar teşekkür ediyorum bizim hayatımızı kurtarmış oldu. Ama size demiştim hiçbir hikaye kötü bitmez diye ve bir gün kesinlikle yoluna girer diye. Luhan Chen ile birlikte oradan düşerken insanlar bunu gördü ve çığlık attı ama bilmedikleri şey Chen’in ne kadar kötü olsa da sevdiği insana zarar vermeyeceğiydi. Kollarını Luhan’a sardı ve kendini siper etti. Tamam belki kendi öldü ama Luhan üstüne düştüğü beden sayesinde kaburga kırığı bacağının çatlaması ve başında bir dikişle durumu kurtardı. Eminim ki bu zamana kadar hep Chen’e lanet okudunuz hatta belki hala bunu yapıyorsunuz ama yapmayın o Luhan’ı kurtardı yani oda bizim kurtarıcımız. Neyse işte Sehun sedyede hala ağlarken yanından Luhan’ın başka bir sedyeyle geçtiğini ve ambulansa bindirildiğini görünce ayağa kalkıp ona koştu. Iyy elleri falan kanlı halde direk sevgilisinin yanaklarını tuttu ve öpmeye başladı. Luhan’ın demesine göre sürekli teşekkür ediyormuş Tanrım çok korkmuş olmalı .Hastaneye geldiklerinde hala elini tutuyordu Sehun sevgilisinin.Luhan ve Sehun hastanede isyan çıkararak –Sehun’un delirmiş olduğunu bile söyleyen var- birlikte yan yana yataklarda aynı odada kaldılar (ağağağağa ne romantık) Birde yetişkinler var tabi Sehun’un babası ve annesi olayı duyunca hastaneye daldılar ciddiyim gerçekten daldılar. Kai’nin kapıyı kırar gibi açmasıyla Luhan ağrılarına rağmen yerinden zıplamıştı. Lay ağlamaktan perişan olmuş iki evladına da sarıldı sonra hemşirenin ona hastalara zarar verdiğini söylemesiyle “ İnsan kendi evladına zarar verir mi hiç” deyip kavgayı başlatmasıyla odadan çıkarılmışlardı ama Lay’in aklından hala hemşireyi pataklamak geçiyormuş bunu da Kai söyledi. Sözleri tam olarak şuydu “ Eğer onu tutmasaydım büyük ihtimalle o adamın suratına yumruğu geçirirdi”. Ertesi gün D.O ve Kris telaşla odaya girdiler o sırada Sehun eğilmiş Luhan’ı öpüyordu ama Kris’in boğazını temizlemesiyle hızla yatağına geri yattı.( Ayyy ikiside utanmış amanda aman)

İki hafta sonra nerdeyse ikisi de toparlanmıştı en azından luhan’ın kaburga kemikleri kaynaşmış ve artık ağrımıyordu. Sehun’un dikişleri ikinci defa yenilendi çünkü akşam olunca çocuk kuduruyordu Luhan’ı öpücem ona sarılıcam derken omzundaki dikişi patlatıyordu ama hiç de önemsiyor gibi görünmüyordu. O hafta ziyaret gününde büyük bir kalabalıkla beraber bir nikah memurunun da içeri girmesiyle Luhan şaşkın gözlerle sevgilisine baktı. Sehun ise babasından aldığı yüzük kutusunu açmış sevgilisine bakıyordu. Daha soruyu sormadan “evet tanrım evet” diye bağırmasıyla odada bir kahkaha sesi yayıldı. Her ne kadar büyük bir utanç da duysa sonuç olarak 27 Ekim de evlilik teklifi aldı ve 27 Ekim’de de evlendiler. Daha sonra gerçi ayriyeten düğün yaptılar. Sehun Luhan’a gelinlik bile giydirdi. Düşündükçe karnıma ağrılar giriyor ama şimdi Allah var benden bile güzel olmuş. *http://p.twimg.com/A3Or-EUCEAALsYu.jpg:large*Luhan’a çok benzediğimi düşünüyorum. Hemen kendime pay biçmiş gibi oldu ama… Neyse işte hastaneden çıkarlarken Luhan Xıumın’i hastane koridorlarında gezerken gördü ve telaşla onun yanına gitti. Xıumın başta onu görünce korkmuştu ama Luhan’ın ona sarılmasıyla korkusunu şaşkınlığa bıraktı. Luhan onun neler yaşadığını öğrenmişti ama aynı hastanede olduklarını bilmediği için yanına gidememişdi .Sehun’da Xıumın’den ona yaşattıkları her şey için özür diledi. O sırada Suho’nun Xıumın’in beline dolanıp yanağına öpücük kondurmasıyla İkiside kaşlarını kaldırmış ona bakıyorlardı. (ne durum ama) Büyük gözlü çocuk utana sıkıla onunla hastanede tanıştıklarını söyledi. Suho’da duruma atladı ve onunla haftaya evleneceklerini söyledi. Xıumın ona şaşkınlıkla baktı çünkü oda evleneceklerini bilmiyordu İşte Xıumın’de evlilik teklifini böyle aldı Sehun ve Luhan arayı soğutmamalını söyleyerek hastaneden çıktılar. O zamandan beri her ne kadar Xıumın utanıp sıkılsa da yakın arkadaşlar. Özellikle Luhan onu çok seviyor sürekli beraberler. Küçük Luhan’da onlarla ve bu benim canımı sıkıyor çünkü o çok yaramaz.

BÜYÜK SÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin