ASK

167 18 1
                                    


Otázky na Amy:

norniesarie

„Proč si byla v děcáku?"
          „Nerada o tom mluvím, ale pokud tě to zajímá... No prostě se to dozvíš v 11. kapitole"
„Chtěla by si vrátit čas a zůstat v děcáku?"
          „Samozřejmě, že bych tam radši zůstala než abych byla se Sebastianem. Avšak i tam jsem měla peklo, což navazuje na to, proč jsem se dostala do děcáku"

felixisbest
„Můžu si tě dát na profilovku?"
           „Hele nejdeš na to moc rychle?" :D

framepad
„Neboj taky si povídám sám se sebou."
        Jéj! Takže nejsem sama, ale stejně je to divný."

Otázky na Sebastiana:

norniesarie
,,Máš alespoň trochu rád Amy"
           „Nevím, nikdy jsem neměl nikoho rád, neznám ten pocit. A teď k tomu zním jak robot"

 „Kdo zabil tvou rodinu a proč?"

           „Jmenoval se Josh. Jednoho dne jsem šel do hospody, kde jsem ho potkal. Blonďák s modrýma očima, co popíjel whiskey. Dost jsme se zakecali a domluvili se na další schůzce v hospodě. Postupem času se z nás stali nejlepší přátelé. Když jsem nutně potřeboval práci, Josh mi jí nabídl. Sice jsem nevěděl, o co jde, ale kývl jsem na souhlas. Josh mě uvěznil a začal mě ''učit''. Mučil mě abych neměl cit, a tak mi zabil rodinu před očima."

noratefixmaj
„Jsi teplej?"
           „Cože?!?! Jasně, že nejsem. Kde jsi na takovouhle blbost přišla?"
,,Jak vypadáš?"
          „Úplně božsky." :D

felixisbest
,,Proč si takovej kocour?"
            ,,Hele netuším, na tu samou otázku se sám sebe taky ptám."
,,Proč zabíjíš holky a ne toho bloňďáka z prvního dílu?"
           „Myslíš Joshe? Tak toho zabiju, poté co mu seberu všechno na čem mu záleží. No ale teď na to nemám nějak chuť."

framepad

„Jak si chtěl pracovat jako malý?"                                                                                                                                         „Chtěl jsem být záchranář, ale nakonec jsem skončil jako opravář kol"                                    „Proč zabíjíš holky? Je to diskriminace?"                                                                                                                              „Já vlastně ani nevím, ale diskriminace to není." 

Tak tady máte své odpovědi na postavy. Doufáme, že jste spokojeni. Také se omlouváme - už poněkolikáté – že nic nevychází. Ono je totiž těžké se spolu spojit, když každá někam jezdí a někdy skončí i bez wifiny. Děkujeme za pochopení, pokud ho teda máte :D
Nirita&Beka

Deník vrahaKde žijí příběhy. Začni objevovat