Tak ahojte, milí moji!😀😀😀
Stihla som napísať 7.časť ešte dnes, ale dosť neskoro.😉😉😉
Na konci kapitoly sa spýtam 1 otázočku, tak pozorne čítajte.📖📖📖
Prajem príjemné čítanie.😜😜😜😛😛
S pozdravom vaša Retime_Juliq45.😘😘😘😘😙😙________________________________________
Vystúpili sme z auta a išli do miestneho klubu, kde sa večierok mal konať.
Pomaly sme prešli ku vchodu, kde stál vysoký bodyguard. Bol oblečený do čierna a na očiach mal okuliare, takže vyzeral, že si potrpí na rešpekt. Chudák, či vlastne niečo cez ne videl.
Už teraz ma nohy boleli, tak som sa zaprela do Sofii. Nenávidím vysoké opätky, ale Sofia ma prehovorila kúpiť si aspoň sedem-centimetrové.
Prešli sme k dverám. Prehovorila som ako prvá: ,,Dobrý deň! Som Kate Peroit a mám pri sebe doprovod alebo ako sa tomu hovorí..."
,,Partner." Dopovedal za mňa bodyguard.
,,No, keď sa to vezme istým spôsobom máte pravdu." Usmiala som sa. Chcela som sa uvoľniť, ale pri tomto mužovi v čiernom sa to nedalo.
Muž v čiernom povedal niečo do slúchadla, ktoré mal na uchu. Po chvíli nám otvoril dvere so slovami: ,,Nech sa páči dámy!''
Ostala som meravá stáť na mieste, lebo ma akosi prekvapil, že môže byť aj normálny.
Sofia ma potiahla za lakeť a vstúpila do úzkej chodby, ktorá pravdepodobne viedla do sály.
,,To čo malo znamenať???'' Podvihla pravé obočie a ja som prevrátila očami. ,,Prepáč, ale zamyslela som sa..."
Prešli sme dlhou tmavou chodbou až sme podišli pred veľké dvere s ďalším bodyguardom. Prevrátila som oči.
Našťastie s týmto sme nemuseli hovoriť. Hneď, keď nás zazrel nám otvoril dvere. Vošli sme dnu, kde nás už ohúrila krásne vyzdobená sála.
,,Páni," zašepkala mi Sofia do ucha.
,,Presne tak," pozrela sa na ňu so širokým úsmevom.
,,Aha, pozrime sa, kto sa tu objavil..." Lukáš vyskočil zo stoličky a podával mi ruku.
,,Aj ja ťa rada vidím Lukáš. Ahojte všetci! Toto je moja najlepšia kamarátka Sofia." usmiala som sa na všetkých a predstavila menovanú osobu.
,,Héj a kde je Dominik?" zasmial sa Thomas.
,,My dvaja už nie sme..." sklopila som oči a pozerala sa do zeme. Nechcela som začínať túto tému.
,,No výborne... Čo? Počkať! Čo si to teraz povedala?" bol zaskočený z mojej vety.
,,Bože nevieš počúvať?" zasypela Sofia. ,,Pustila ho k vode, lebo ju podviedol."
,,To vážne?" zamiešal sa do rozhovoru aj Peťo.
,,Môžeme túto vec prosím ukončiť? Prišla som sa tu zabávať a nie plakať nad rozliatym mliekom!" s týmito slovami som si sadla na voľnú stoličku.
Všetci sa na seba nechápavo pozreli no Sofia ich spražila pohľadom a tak nikto nenamietal, čo som bola veľmi rada.
,,Toto je moja obľúbená!" zvískla som na Sofiu, aj keď to nebola pravda.
Tú pesničku som pomaly nepoznala, ale potrebovala sa odpútať od našej skupiny.
Pravdou bolo, že sa mi nechcelo rozprávať.
,,Čo sa stalo? Viem, kedy ti je ťažko, takže mňa neoklameš, že chceš ísť tancovať." A som v riti. Sofia ma vždy odhalí.
,,Nič..." zhlboka som sa nadýchla a pozrela do jej očí.
,,A poďme, lebo sa tam vrátime," hlavou kývla smerom k našej skupine, kde sa debatovali asi o niečom dôležitom.
,,Ako začať," chcela som sa nejako vymotať, ale Sofia ma uzemnila pohľadom. ,,Dobre. Je mi ľúto, že som bola na Domina tak zlá." Síce som ho už nemilovala, ale záležalo mi na ňom.
Sofia sa začala smiať: ,,Ale no táák Kate. Čo si padavka?"
,,Ja len, že mi to prišlo ľúto.." chcelo sa mi plakať, ale prekryla som to smiechom.
,,Dievča, ty si číslo," krútila nado mnou hlavu, pritom sa smiala ako blbá.
,,Ja viem..."
,,Tak to sme vyriešili a teraz tancujeme!" Sofia začala tancovať do rytmu hudby a mne neostávalo nič iné, len sa k nej pridať.
Asi po šiestej piesni som bola mŕtva, ale nedávala som to najavo. Tancovala som ďalej.
Zrazu sa rýchle tempá piesni zmenili na slaďáky. Chceli sme si ísť sadnúť, no zastavili nás dvoje páry rúk.
,,Ide sa tancovať, kam ste to chceli ísť." ujal sa slova Lukáš. ,,Čo tak si zatancovať slečna Kate?" podal mi ruku a ja som ju prijala. Postavili sme sa oproti sebe a Lukáš ma objal okolo pása. Ja som mu zase dala ruky okolo krku.
Okom som pozrela vedľa na Sofiu. Aj tá už bola v polohe ala slaďák.
Keď mi už hlava oťažela, položila som si ju na Lukášovo rameno.
,,Že by sa našej Kate chcelo spať alebo sa o niečo pokúša?" usmial sa na mňa.
,, Lukáš, nenamýšľaj si. Si celkom fajn chalan, ale nič v zlom. S tebou by som nič nechcela mať. Si môj najlepší kamarát, takže nad ničím nerozmýšľaj..." pozrela som sa mu smutne, zároveň nahnevane do očí a začala sa smiať.
,,Však počkaj, keď budeš mať záujem, už ku mne nechoď. Poškvrnila si moje vysoké ego." snažil sa tváriť vážne, no rozrehotal sa na plné hrdlo.
,,Potichšie Lukáš. Nechcem sa za teba hanbiť..." dala som mu ruku pred ústa. Stíchol, chválabohu!
Na malý okamich som sa pozrela za Lukáša. Mám pocit, že som tam videla toho krásneho chalana s jamkami na lícach.
Ani neviem, ako sa volá. Škoda!
,,Halóóó! Ježiš, Kate, ty ma nevnímaš!" Mával mi jednou rukou pred očami.
,,Čo?" stále som bola mimo, lebo som ho nepočúvala.
,,Bože, Kate! Akurát som ti hovoril, že kto si zaslúži tvoj úsmev. Usmievala si sa, ako keby si videla nejakého nádherného boha s tehličkami..." smial sa znova, no mne dvakrát do smiechu nebolo. Bola som celá červená, musela som sklopiť hlavu, aby si to nevšimol.
Do riti aj s tou mojou hanblivosťou!
Poslať ju do čerta!*****
,,Nie, nie. Nevypijem to!" chceli do mňa vtlačiť nejaký kokteil s chľastom. ,,Predsa všetci viete, že ja nepijem!" No zúrila som na nich. Dokonca aj Sofia ich podporovala, vraj mi to pomôže preniesť sa cez terajšiu situáciu. No jasné!
Popozerala som sa po sále a uvidela som ho.
Stál pri boku steny a olizoval sa z nejakou blondýnou. Vôbec v sebe neskrýval kúsok citu. Normálne by si to teraz s ňou aj rozdal, keby mohol.
Pozrela som sa na ten zelený kokteil. Zobrala som ho do ruky a šupla celý obsah pohára do seba. Strašne to pálilo, tak som si to zapila minerálkou.
,,Dievča spomaľ, lebo ťa nedohnáme." ozvala sa Diana, priateľka Peťa. Celkom fajn baba a dobrá kamarátka.
,,Tam je ten debil a normálne si to rozdáva s tou štetkou." povedala a očami naznačila ich polohu.
,,To je grázel. Tak on sa vôbec nehanbí?" hovoril popod nos Lukáš.
,,Vieš, že to samé som sa sama seba pýtala pred malou chvíľkou?" pozrela sa naňho.
,,Rovnako rozmýšľame..." žmurkol na mňa, Sofia si to stihla všimnúť a jemne štuchla do mňa.
Videla som jej na očiach otázku Čo to teraz akože malo byť?
Očami som jej odpovedala na otázku Potom poviem...*****
,,Ták, musíme sa rozlúčiť, lebo Kate tu toho moc vypila..." počula som, ako sa lúči Sofia so skupinkou.
,,Kate vstávaj, ideme domov..." podvihla ma zo stoličky. Oblapila som ju okolo krku a postavila sa.
Asi som to s tým alkoholom prehnala, ale čo už. Aj ja si potrebujem niekedy vyhodiť z kopýtka, či ako sa tomu hovorí. Už si nepamätám kvôli množstvu alkoholu v mojom tele.
Prešli sme spolu cez dlhú chodbu až sme zastali pri veľkých železných dverách. Sofia ma pustila a ja som mala čo robiť, aby som sa udržala na nohách. Oprela som sa o dvere a keď ich otvorila, rýchlo ma chytila, aby som nespadla.
Chceli sme zísť dole po schodoch, no to bola osudová chyba.
Na druhom schode som stratila rovnováhu a keďže ma Sofia neudržala, spadla som dole ostatnými schodmi. Aby toho nebolo málo, narazila som si hlavu do kovového stĺpu.
Nič si odvtedy nespomínam, len niekoho ruky, ako zdvihli moje nevládne telo, keď Sofia kričala o pomoc.A potom už len svetlo....
_________________________________________Tak dúfam, že sa páčila.😀😀😉😉
Môžte mi aj napísať, čo hovoríte na Kate, Sofiu, Dereca, či Lukáša. Na koho len chcete....A teraz prichádza spomínaná otázka:
Čo si myslíte, akého človeka boli ruky, ktoré ,,zachránili" Kate?
Môžte písať do komentárov, nebojte sa....
neskôr sa dozviete, kto to bol....Bye, bye✌✌✌... prajem pekný zvyšok dňa.❤❤
YOU ARE READING
𝓞𝓷𝓵𝔂 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾 ✓
Romance#1 Dvadsaťročná Kate Peroitová má všetko, po čom vždy túžila. Rodinu, kamarátov, peniaze, študuje na právnickej fakulte v Bratislave a plánuje si spoločný život so životnou láskou Dominikom. Je profesionálna futbalistka, čiže má o budúcnosť má pos...