30.

1.3K 63 0
                                    

☆Kate☆

Cŕŕŕŕn.

Rýchlo som vypla budík, aby som náhodou niekoho nezobudila.
Pozrela som sa vedľa a uvidela spiacu Sofiu.

Postavila som sa a išla si vybrať niečo na seba.

Vybrala som si obyčajný outfit, ktorý pozostával z tmavo modrých jednoduchých džínsov, bielej voľnej blúzky a čiernej koženej bundy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vybrala som si obyčajný outfit, ktorý pozostával z tmavo modrých jednoduchých džínsov, bielej voľnej blúzky a čiernej koženej bundy.

Vlasy som si nechala rozpustené, lebo sa mi ich nechcelo sťahovať do chvosta.

Napísala som na lístoček do jedálne, že som v kostole, ak sa náhodou nevedeli realizovať v cudzích priestoroch.

V predsieni som si obula bielo-čierne adidas tenisky a odišla z bytu.

Našťastie kostol je asi pätnásť minút cesty od môjho bytu. Prišla som ešte v predčase, tak som sa pridala k modleniu.

Sofia

Zobudila som sa na jemné slnečné lúče, ktoré prechádzali cez dve veľké okná. Vôbec som nevedela, kde som, bola som totálne dezorientovaná.

Pomaly som sa posadila. Ihneď moju hlavu zasiahla ostrá bolesť. Začalo sa mi krútiť pred očami.
Žalúdok mi vypovedal svoje. Ešte, že tu je to vedro. Hneď zo mňa vyšlo všetko, čo som včera pojedla aj popila.
Keď som skončila, postavila som sa a išla to vyliať do záchoda. Spláchla som a umyla vedro. Pomaly som sa začala spamätávať zo včerajška. Odrazu som zistila, že som v Katinom byte. Budem sa jej ešte musieť poďakovať...

Požičiala som si nejaké Katine spodné prádlo, voľné oblečenie, ba aj na uterák som nezabudla a spolu s vedrom som sa presunula dole na prízemie.

Vedro som zaniesla do práčovne a požičiane veci odložila do kúpeľne.
Ešte som išla do kuchyne aspoň doplniť tekutiny. Strašne som mala sucho. Natočila som si čistej vody a na jeden dúšok ju vypila. Všimla som si niečo krikľavo-žlté na stole. Podišla som teda k jedálnemu stolu.
Uvidela som malý papierik. Bol to stručný lístok od Kate.

Dobré ránko!

Ak tu práve nie som, tak budem v kostole.
Do desiatej by som sa mala vrátiť.

Vaša milovaná Kate! :D

Pozrela som sa na hodinky. Bolo pol deviatej. Chcela som zistiť aký je deň, lebo mozog mi slúžil nie práve najlepšie...
Do ruky som zobrala mobil, ktorý ležal na stole, blízko vedľa žltého papierika. Zapla som ho a zaostrila na dátum.

5.novembra, nedeľa.

Môj mozog sa začal pomaly spamätávať. Dnes je nedeľa, čiže to znamená, že Kate išla do kostola. Možno potom pôjde do obchodu, ktorý je blízko kostola, aby nám niečo kúpila pod zub, pretože jej chladnička aj chlebník sú úplne prázdne. Priam zívajú prázdnotou!

𝓞𝓷𝓵𝔂 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾  ✓Where stories live. Discover now