49.

1.3K 57 7
                                    

Kate

,,A čo táto?" spýtal sa ma Tobias a ukázal na drevenú postieľku.
,,Určite nie. Je moc malá a sú v nej veľké medzery." Ohradila som a znova nesúhlasila.
,,S tebou to je strašne ťažké!" zamračil sa, ale aj tak ma jemne pobozkal.

Ak sa pýtate, čo sa stalo....áno, sme znova spolu!
Od nášho rozhoru ubehol týždeň. Ten rozhovor si pamätám, ako keby sa to stalo včera...

•••

,,Ty si tehotná?!" spýtal sa ma s kamenným výrazom.

A do pekla! Čo tu do riti robí?!

,,Prečo si prišiel?!" Zamračila som sa na neho. Mala som chuť zvracať.

,,Ty si tehotná?!" Moju otázku si nevšímal a naďalej si mlel svoju otázku.

Nezmohla som sa na slovo. Sklonila som hlavu a pozerala sa na kniny, ktoré ležali na mojich nohách.

,,Kto je otcom?" spýtal sa stále s nečitateľným výrazom.

,,Ježiši Tobias, čo si myslíš?! Jediný chlap, s ktorým som spala si ty!" Do očí sa mi hrnuly slzy, ktoré som chválabohu zahnala rýchlym mihaním.

,,Čo?! Takže ja som otcom?!" spýtal sa prekvapeným hlasom.

,,Kto iný?!" Dostala som asi záchvat zúrivosti. Hlavu som si chytila do rúk a mala chuť vytrhať si všetky vlasy.

,,Bože Kate! Prečo si mi to nepovedala?" podišiel ku mne a jemne ma objal.

,,Chcela som ti to povedať hneď, keď som to zistila. Bola som na ceste k tebe, lenže ma Eduard zastavil a povedal mi o tvojej minulosti..." začala som rozprávať, no všimla som si, ako sa Tobiasove objatie zmocnilo.

,,Eduard ti narozprával klamstvá," zaťal čeľusť aj päste, ,,jediná pravda bola, že som počas pobytu na strednej fajčil trávu. Nič viac. A to je už minulosť..." rozrozprával mi celý svoj príbeh od maličkého dieťaťa až po prítomnosť.

Nestačia som sa diviť. Keď dorozprával, chvíľu som potrvala v póze Čo to má byť? s ústami roztiahnutými dokorán.

,,Prečo si mi to nepovedal skôr, ale musel si ma zraniť?" zmohla som sa konečne na zmyslu-plnú otázku.

,,Pravda je taká, že si ma vtedy dosť zaskočila. Mala si sa vidieť. Keby si tam ešte chvíľu prečkala, vytrieskli by z teba plamene plné hnevu. A potom som ani nemal na výber. Vyparila si sa rýchlejšie, ako si prišla. A keby si ty prežila to, čo ja, povedala by si to nahlas alebo by si sa za to hanbila a snažila na to zabudnúť ako aj ja?..." videla som, ako ho to veľmi mrzí.

,,Prosím, odpusť mi! Bol som idiot, mal som ti všetko povedať. Nič ti netajiť.
Kate, neviem bez teba žiť! Ty si môj zdroj energie, vďaka tebe dýcham. Milujem ťa!" to nieje možné. Tobias Carrett mi práve vyznal lásku. O môj bože!

Zistila som, že sa už na neho ani nehnevám.
,,Tobias Carrett! Šialene ťa nenávidím! Ale nevieš si predstaviť, ako ťa milujem!" A prisala sa na jeho pery...

•••

,,Ja viem zlatko. Zvykaj si!" brnkla som mu po nose.

Usmiali sme sa a ďalej hľadali ideálnu postieľku pre naše bábätko.
Pozreral som sa na bruško. Už bolo trošičku vypuklé, ale ak som si obliekla voľnejšie veci, vôbec ho nebolo vidieť.

,,Myslíš si, že niečo nájdeme?" spýtala som sa ho po chvíli. Bola som už dosť unavená...
,,Musíme," usmial sa a ja som mala česť vidieť tie jeho sexi jamky...

𝓞𝓷𝓵𝔂 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾  ✓Where stories live. Discover now