54.

1.1K 59 4
                                    

☆Kate☆

Pomaly kráčam dlhým sprievodom družiček, ktoré pohadzujú po červenom koberci biele lupienky z ruží.
V bruchu mám už od rána motýliky. O tomto dni som dlho snívala, no nečakala som, že sa uskutoční tak skoro.
Pred schodíkmi sa ešte raz rozlúčim s ockom a pomaly vystúpim k vysmiatému Tobasovi.
Začal sa svadobný obrad. Celý čas sme sa držali za ruky a nepustili sa.

Teraz kňaz prehlásil:
,,Keď teda chcete uzavrieť manželský zväzok, podajte si ruky a vyjadrite svoj manželský súhlas."

Tobias sa na mňa s láskou pozrie a začne hovoriť:
,,Ja, Tobias Carrett, beriem si teba, Kathrine Peroit, za manželku a sľubujem, že ti budem verným manželom a že ťa nikdy neopustím ani v šťastí ani v nešťastí, ani v zdraví ani v chorobe a že ťa budem milovať a ctiť po všetky dni svojho života."

Chytí mi ruku a pomaly mi nasunie na prsteník obrúčku. Teraz som na rade ja.

Pomaly sa nadýchnem, pozriem sa mu do jeho božských očí, usmejem sa a začnem:
,,Ja, Katarína Peroitová, beriem si teba, Tobias Carrett, za manžela a sľubujem, že ti budem vernou manželkou a že ťa nikdy neopustím ani v šťastí ani v nešťastí, ani v zdraví ani v chorobe a že ťa budem milovať a ctiť po všetky dni svojho života."

Zoberiem z vankúšika obrúčku opatrne mu ju navlečiem na prsteník.

Keď som dokončila svoj sľub, kňaz pokračoval slovami:
,,A ja v mene svätej Cirkvi potvrdzujem, že ste uzavreli sviatostné manželstvo a požehnávam ho. Gratulujem mladomanželom, ktorí si zaslúžia potlesk. A vy dvaja si môžete dať prvý manželský bozk."

Nakoniec sme podpísali sobášny list, a vykonali veci okolo toho a potom sa išli zabávať.
Nasadli sme do prekrásne vyzdobeného bieleho auta a najatý šofér nás odviezol až k objednanému hotelu, kde budeme oslavovať tak, ako sa patrí. No pri mojom aktuálnom stave radšej v rámci možností.
Počkali sme, kým všetci vystúpili, spoločne sa odfotili a nakoniec vošli dovnútra, do obrovskej miestnosti.
A začala sa zábava.
Celý večer som sa od Tobiasa nemihla ani na krok, stále sme sa držali za ruky. No ak nerátam spoločné tance.
Spolu so Sofiou sme si zatancocali nejeden tanec. Už aj na nej je trošičku vidno,že je tehotná. Ale voľnejšie dlhé šaty to zakryli. Takže ten, kto nevie, nezistí.
Celú noc som nemohla prestať myslieť na množstvo vecí.

Konečne šťastne žijem.
Konečne mám rodinu.
Konečne mám milujúceho manžela.
Konečne som milovaná.
Konečne môžem milovať.
Konečne mám to, po čom som dlho snívala.
Už nie som len tá Kate Peroit, ktorá bola veľmi opatrná.
Už som Kate, ktorá v živote dokázala najhlavnejšiu vec. Milovať.

Pozdravuje vás od dneskajška nová Katarína Peroitová - Carrettová .

________________

Ahojte zlatíčka mojeee!❤❤❤

Tak dnes taká kratšia, no zároveň posledná časť. Už nás čaká len epilóg.😉
Ďakujem vám, že ste to so mnou vydržali až dokonca. 😢
A veľmi ďakujem aj za podporu, ktorá ma nakopávala stále písať...😉😘😇
Tak zatiaľ: 
           Bye, bye...✌✌✌


Júlia Mrmusová😙

𝓞𝓷𝓵𝔂 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾  ✓Where stories live. Discover now