9.

1.8K 78 2
                                    


Ahojte! 😊😊😊
Tak, keď som chýbala tie dva dni, urobila som ešte jednu časť v poradí už 10. vrátane prológu.
😉😉😉😉😉
Dúfam, že sa bude páčiť. 😛😛😛 Prajem príjemné čítanie...❤❤
S pozdravom vaša Retime_Juliq45. 😙😙😙😙
______________________________________

Práve teraz som prišla z nemocnice. Musela som tam ležať ešte dva dni. Stihla som sa akurát vybaliť v hosťovskej, lebo nemôžem chodiť po schodoch.
Väčšinu času pri mne stála Sofia. Moja ,,rodina" už za mnou neprišla, okrem ocka. On bol za mnou každý deň. Chris nemohol za mnou prísť, pretože išiel do školy. Je začiatok septembra a jemu už začala. Bola som celkom smutná, ale vedela som, že sa čoskoro uvidíme.
Sofia prišla predvčerom doobeda aj s nejakými mojimi vecami, vrátane pyžama a papúč.
Ostala so mnou až do teraz, keď mi pomohla dojsť domov. Niekoľko dní so mnou aj ostane, aby mi mohla pomáhať.
Teraz je vedľa v kuchyni a pripravuje večeru. Prišli sme pred hodinou a ja celý ten čas sedím na zadku a nič nerobím. Len sa dívam na vypnutý televízor ako blbá.
,,Musíš sa zamestnať Kate, aby si toľko nerozmýšľala!" dohovárala mi.
,,A čo mám ako robiť, keď sa pomaly nemôžem ani hýbať?!"celú dobu som úplne bez nálady, len po nej kričím.
,,Tak aspoň daj Bodymu granule alebo konzervu..." kričala, aby som ju počula, lebo mala zapnutý digestor.
Neostalo mi nič iné, len sa postaviť. Chytila som barle, ktoré boli položené vedľa mňa a postavila som sa. Bolo to dosť ťažké so sádrou na celej nohe, ale nejakým zázrakom som to dokázala.
Keď som stála, pohla som sa smerom ku kuchyne. Zo skrine som vytiahla veľké vrece so psími granulami.
Zobrala som lopatku a plnú som ju vysypala do Bodyho misky.
,,Body!" zakričala som do bytu a po chvíľke sa pri mne objavil štvornohý chlpáč.
Ani jemu sa nepáčilo, že mám sadru. Pohladkala som ho a išla naspäť do obývačky.
,,Ani si nesadaj!" zakričala Sofia a ja som sa otočila.
,,Prečo?" spýtala som sa so zdvihnutým obočím.
,,Za chvíľu bude večera a potom sa pôjdeme prejsť po meste." usmiala sa a ja som mala pocit, že niečo chystá.
Za necelých päť minút bola večera na stole.
,,Čo to je???" spýtala som sa.
,,Kuracie cestoviny so syrom." povedala spokojne.
Pustila som sa do tých cestovín. Boli výborné. Nikdy som také niečo nejedla...
,,Sú výborné!" olizovala som sa aj keď som mala zjedené.
,,Konečne niečo normálne, že? Je lepšie ako to nemocničná strava?" opýtala sa ma s úsmevom.
,,Aj tisíckrát lepšie. Odteraz mi budeš variť každý deň!" hladkala som si bruško.
,,Nekecaj a choď sa rýchlo obliecť," smiala sa.
,,A kde to ideme?" zaklipkala som mihalnicami.
,,Nepýtaj sa, ale ideme sa len prejsť. Treba vyvenčiť Bodyho." tak teda som sa musela ísť obliecť.
Obliekla som si jednoduché čierno-biele šaty, pretože na tú sadru legíny nenavlečem. Obula som si biele conversy, teda len jednu.
Vlasy som si rozpustila z gumičky a pár-krát som ich prečesala hrebeňom.

Bola som so sebou spokojná, aj keď som mala sadru

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bola som so sebou spokojná, aj keď som mala sadru.
Vyšla som z hosťovskej izby a ukázala sa Sofii.
,,Wau, ty si sa kam vychystala?" sánku mala spadnutú až na zemi.
,,Mám zlomenú nohu, tak som si dala šaty. Mám sa ísť prezliecť?" už som sa otáčala, keď ma zastavila rukou.
,,Nie, nie. Je to perfektné!" dodala.
Poobzerala som si ju. Ani ona nebola obyčajné oblečená.
Mala čierny top a spolu so zelenou dlhou sukňou jej to dokonale ladilo. Narozdiel odo mňa, ona mala sandále na vysokom opätku. Nedala si okuliare, ktoré zvyčajne nosí všade.
Na pleci jej vysela malá kabelka. Bola nádherne jednoduchá!

,,A ty si sa kam vybrala?" spýtala som sa jej so zdvihnutým obočím

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,,A ty si sa kam vybrala?" spýtala som sa jej so zdvihnutým obočím.
,,Veď ja som si ťa len doberala." Pohladila ma po pleci.
,,Berieme aj Bodyho?" spýtala som sa.
,,Jasné, prečo!" Sofia nevedela nikdy klamať.
,,Žeby tvoja obuv?" Obe sme sa pozreli dole na jej sandále. Začervenala sa a pohotovo mi odpovedala:
,,Noooo, ja strašne rada nosím opätky, však ma poznáš... Ale pôjdem si ich teda prezuť, lebo som si uvedomila, že nemôžem ísť na prechádzku so psom na ihličkách..." a už jej nebolo. Len som si nad ňou povzdychla.
Čakala som asi dve minúty a už stála predo mnou v nízkych sandáloch.
,,Môžme ísť?" spýtala sa.
,,Jasné. Zober vôdzku pre Bodyho a môžme ísť..."
Zobrala som si barle a presunula sa k predsieni. Vzala som si čiernu kabelku a do nej som dala mobil, peňaženku a kľúče od bytu.
Sofia zapla Bodymu vôdzku a vyšli sme von.

_________________________________

Dúfam, že sa 10. Časť páčila.😍😍
Ďakujem, že tento príbeh čítate.
Ospravedlňujem sa za chyby a preklepy.😢

Bye, bye...✌✌✌

𝓞𝓷𝓵𝔂 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾  ✓Where stories live. Discover now