17.

1.6K 68 0
                                    

Ahojte!❤❤❤
Tak ste ma presvedčili, podaktorí, aby som napísala ešte jednu. Tak ju tu teda máte!😉😉
Ospravedlňujem sa za gramatické chyby a preklepy.😢😢
Prajem príjemné čítanie...📖📖📖📖
__________________________________

Akurát si robím večernú kávu. V poradí je dnes už druhá, ale nemohla som odolať.
Zapla som Óčko a išla si do kuchyne spraviť večeru. Z chlebníka som vytiahla lupačku, z chladničky maslo natrela ju. Ešte som si tam dala džem a začala jesť.
Len pred chvíľou som sa vrátila z fitness centra. Pobudla som tam okolo hodiny a pol. Potom som sa ešte pol hodinku rozprávala s Edwardom.
Zistila som, že má staršiu sestru Hanu a mladšiu sestru Karolínu. Otec mu zomrel, keď mal štrnásť. Mama sa krátko po smrti predávkovala liekmi a neskôr sa liečila na psychiatri. Mal škaredé dospievanie. Keď mi to povedal, bolo mi ho veľmi ľúto. Objala som ho a povedala mu aj svoju minulosť, ako moja mama zomrela pri autonehode a potom aj ako sa môj otec oženil s tou harpyou menom Klára, ktorú som musela oslovovať mama...
Potom sme sa vrátili do prítomnosti a minulosť nechali tak.
Edward býva sám a vo fitku robí už dva roky. Svoju prácu priam miluje.
Ešte stále študuje na športovej akadémii, aby sa mohol svojej práci naplno venovať.
Keď som začala byť unavená, sám sa mi ponúkol, že ma zavezie domov. Jeho ponuku som s radosťou prijala. Keď sa auto objavilo pred mojou bytovkou, objala som ho, čo ho prekvapilo, ale objatie mi opätoval. Ešte sme si vymenili telefónne čísla a potom odišiel. Na rozlúčku som mu zakývala a on mi zatrúbil.
Vážne je strašne zlatý!
Takto som sa rozplývala pri jedení lupačky. Mala som nutkanie urobiť si kakao, ale keď som mala urobenú kávu, kakao neprišlo do úvahy.
Večeru som zjedla, kávu vypila, Bodymu dala granule a išla som spať, lebo bolo už dosť neskoro.

***

Ráno ma zobudil budík o šiestej. Vypla som ho a zišla dole schodmi, lebo dnes som spala už vo svojej izbe, keďže nemám tu sadru.
Z chladničky som vytiahla jogurt a začala jesť. Po zjedení jogurtu som vypila plný pohár vody a išla sa obliekať.
Zo skrine som zobrala prvé kusy oblečenia, ktoré som mala po ruke.

 Zo skrine som zobrala prvé kusy oblečenia, ktoré som mala po ruke

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Do ruky som taktiež zobrala čiernu koženú tašku. Na kabelku som náladu nemala.
Krátko po siedmej som vyšla z bytu a vybrala sa do školy. Dnes som úplne bez nálady...
Cesta mi trvala približne dvadsať minút, takže o pol som bola už v zasadačke.
Sadla som si na dozadu na stoličku a čakala, kým zazvoní na hodinu. Prišla som medzi poslednými, ale aj tak ešte menšia polovica chýbala.
Pozrela som sa von oknom. Vonku bolo polooblačno, ale vyzeralo to na poobedný slabý dážď.
Ani som nepostrehla, kedy si ku mne sadol.
,,Ahoj." pozdravil ma, no ja som ho neodzravila. Znenávidela som ho ešte väčšmi kvôli včerajšku.
Stále som sa pozerala von oknom a nevšimla si, kedy prišiel profesor.
Dnes som úplne mimo!
Prednáškqy prešli v úplnej pohode, pretože ma nikto neotravoval. Síce som sa cez prestávky skoro zbláznila.
No nastal čas, keď skončilo vyučovanie a začal náš trest v kuchyni.
Obaja sme prešli k plným dresom od riadu a začali s prácou. Zo začiatku sme boli v úplnej tichosti a to mi vyhovovalo. No potom mi zazvonil mobil...
Spýtavo som sa na Tobiasa pozrela.
,,Zoberem to na chvíľu aj za teba! Kľudne si to vybav."
,,Ďakujem," poďakovala som sa mu.
Pozrela som sa na mobil. Na displeji ukazovalo neznáme číslo. Väčšinou neznáme čísla nedvíham, ale dnes som ho zdvihla. Asi preto, aby som sa zbytočne nemusela rozprávať s Tobiasom. Ešte mu budem musieť vymyslieť prezývku...

***

,,Prosím!" potiahla som zelený krúžok a priložila som si mobil k uchu.

,,Kate?" spýtal sa ma príjemný hlas.

,,Edward?" spýtala som sa udivene. Vôbec som nečakala, že mi bude tak skoro volať.

,,Potrebuješ niečo?" Periferne som si všimla, že Tobiasa trochu myklo.

,,Len, či by si niešla niekam von?" Spýtal sa ma.
Trochu ma to táto otázka zaskočila.

,,A kedy?" bolo jediné, na čo som sa zmohla.

,,Že by dnes večer?"

,,O koľkej?"

,,O šiestej?" navrhol čas.

,,Môže byť. A kde sa stretneme?"

,,Navrhni..." aj v telefóne som počula, ako sa pousmial.

,,Mohli by sme ísť na zmrzlinu alebo len na kávu. Stretli by sme sa pred mojim bytom..." navrhla som mu.

,,Nemám problém. Tak dohodnuté. Vidíme sa neskôr."

,,Ahoj. Vidíme sa." usmiala som sa a zložila. Zrazu sa mi zdvihla nálada.
Tobias na mňa nejako divne pozeral. Nevedela som z jeho očí nič vyčítať...

,,Vyzerá to, že niekto tu má dnes rande..." asi si všimol, že som sa na neho pozerala, tak nahodil široký, ale umelý úsmev. Bolo mi to celé veľmi divné...

☆Tobias

Umýval som riady aj za Kate. Pred chvíľou dovolala s nejakým Edom, alebo ako sa to volal.
Ani neviem prečo, ale veľmi ma to naštvalo. Nechcel som si to priznať, ale žiarlil som.
Ako som umýval riady, začal som si uvedomovať, kvôli čomu som nasratý. Bolo to až smiešne. Asi mi šibe!
,,Vyzerá to, že niekto tu má dnes rande..." chcel som niečo povedať, lebo mi už liezol na nervy jej pohľad. Nasadil som umelý úsmev, aspoň nejaký.
,,Nie to nie je rande. Určite nie." namietala Kate.
,,Ale áno. Ja to poznám! Len pozor, aby si mu neskočila do postele..." pokrútil som nad ňou hlavu.
Koľko som ja mal takých jednorázoviek!
,,Prosím ťa! Ja nie som ty!" nezabudla na štipľavú poznámku. To by nebola ona, keby niečo neprekrútila.
Samozrejme mi nezabudla na rozlúčku povedať:
,,Debil!"
Ostál som tu sám. Nevadí mi to, lebo za 3 minúty nám končí trest v kuchyni.
Potočil som kohútikom, aby som zasavil vodu, odopol zásteru a odišiel z miestnosti plnej riadov.

________________________

Ďakujem, že túto knihu čítate....😜😎😎😜
PS: HORE NA FOTKE JE EDWARD ☺😊
S pozdravom vaša Julka Mrmusová.😘😘😘😙

Bye, bye...✌✌✌

𝓞𝓷𝓵𝔂 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾  ✓Where stories live. Discover now