37.

1.4K 70 14
                                    

  ☆Tobias☆

Nemohol som zaspať. Bol som až moc zaneprázdnený spiacou Kate, že som ani okom nemihol.
Keď spí, je nádherná. Raz za čas sa aj usmiala a ja som mal čo robiť, aby som ju nezobudil svojím nerozvážnym činom. Nemohol som sa ani pohnúť. Bál som sa totiž, že ju zobudím. A keď tak nádherne spala...

****

Otvoril som oči. Poobzeral som sa vôkol seba. Zistil som, že je už mierne šero, takže môže byť tak okolo sedem hodín.
Pozrel som sa nižšie na moju hruď. Spokojne na nej odfukovala stále spiaca Kate. Usmial som sa sám pre seba a pozrel sa na hodinky. Bolo 7:29. Celkom som ten čas aj trafil.
Spomenul som si, že som si nastavil budík na pol ôsmu. Išiel som ho rýchlo vypnúť, no bolo už neskoro.
Mobil začal vibrovať a pípať zároveň. Hudba sa rozliehala po celom byte.

Ihneď som ho vypol a pozrel sa na Kate. Pomaly sa prebúdzala. To budú zase histerky!

☆Kate☆

Spokojne som spala, keď zrazu začal zvoniť mobil. Nechcelo sa mi otvárať oči. No ale ja som si budík nenastavovala....

Rozhodla som ísť vynadať Tobiasovi až to vypne. No stále som mala zavreté oči.

Budík prestal zvoniť. Konečne! Pomaly som otvorila oči. Niečo mi tu nesedelo. Prečo je predo mnou malý stolík a televízor?!

Prečo vidím pod sebou nohy?!

Ihneď som sa pozrela hore. Nado mnou sa týčila Tobiasova hlava. Trhlo ma a ihneď som sa postavila na nohy až sa mi zakrútila hlava.

,,Pane bože, ospravedlňujem sa!!!" vykríkla som. Nebola som opitá, takže si všetko pamätám.

Najskôr mi vošiel do izby, keď som bola len v spodnom prádle. Pekne som mu vynadala. Potom som nemohla zaspať, tam som vykukla z izby. Bol tam na sedačke a pozeral niečo na notebooku. Spýtala som sa, či sa môžem dívať a dopratala som sa k nemu na gauč. Potom sme sa dívali a ja som asi zaspala...

,,Môžeš byť v pokoji, o nič som sa nepokúsil," začal vysvetľovať Tobias, ,,keď si zaspala, nechcel som ťa budiť, tak som ťa nechal spať. Bolo to síce ťažké, myslím tým odolať ti," uštedrila som mu tvrdý náraz vankúšom do tváre, ,,ale vydržal som to," pyšne s úsmevom dokončil svoj monológ.

,,Ďakujem," bola som rada, že nič neskúšal, keď som zaspala. Hneď som si vydýchla.

*knock, knock*

S Tobiasom sme si vymenili spýtavé pohľady. Keď som stála, išla som otvoriť. Vo dverách stála vysmiata Sofia.

,,Ahoj. Škoda, že ste neboli včera s nami. Bolo to fakt výborné..." chcela pokračovať, ale ja som ju zastavila.

,,Nevadí, my sme sa zase doružova vyspali." usmiala som sa.

,,Ej, čo sa tu včera všetko odohralo?" nadvila obočie a nasadila važny pohľad.

,,Prečo musíš byť hneď zrána perverzné prasiatko?! Medzi nami dvoma nie je nič!" rozhadzovala som rukami. Možno by som aj vzlietla...

,,Tak sorry, ak som urazila tvoju česť. A teraz obliekať do plaviek!" zatlieskala a vošla dnu.

,,Tobias, do plaviek ideme sa kúpať!" zopakovala ešte raz pre neho.

,,To ako vážne?! Do toho studeného mora?!" spýtala som sa. Majú vlastne niečo v tých hlavách?!

,,Ty hlupáčik, my sme ubytovaní v päť-hviezdičkovom hoteli. Sú tu vnútorné bazény. Presnejšie tri: jeden detský, druhý normálny-plavecký a ten tretí s výryvkou." hodila rukou Sofia.
Vydýchla som si, že teda nepôjdeme von do toho studeného mora.

𝓞𝓷𝓵𝔂 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾  ✓Where stories live. Discover now