13

284 27 5
                                    

Weszliśmy do środka. Nemesis wygląda dokładnie tak samo jak w TFP. Czyli w ogóle nie ogarniam co gdzie jest. A tym bardziej gdzie idziemy. Nikt się nie odzywa a my mamy za nimi biec. Czemu oni nie mogą chodzić wolniej? Nagle w coś przywaliłam. Duże metalowe... Natychmiast się odsunęłam. Spojrzałam w górę a tam co? Uśmiechająca się do mnie ciepło twarz Optimusa. Jeeej przywaliłam w Prime'a. Zawsze o tym marzyłam (sarkazm rządzi). Tak ogólnie to czemu stoisz? Wszedł do jakiegoś pomieszczenia tak jak wszyscy inni. Ja zaraz za nim.To pomieszczenie to chyba sala tronowa. W końcu na środku stoi tron.

-Witam w sali tronowej lorda Megatrona!-Zaśmiał się Jazz. Tak to sala tronowa.Przywódca decepticonów jak na niego przystało usiadł na swoim siedzisku. I zaczął wydawać rozkazy.

-Soundwave i Ratchet do komputera szukacie Nest. Knock Out... masz wolne idź wypolerować lakier, właściwie reszta ma wolne. Ludzie niech idą z tym z kim przyjechali bo narazie nie chce mi się was pilnować.

-Naprawdę mogę?-Spytał ucieszony jakby właśnie dostał całe mnóstwo żelków, Knock Out.

-No już wynocha zanim się rozmyślę!-Krzyknął lord. Medyk decepticonów bardzo ucieszony wybiegł z sali. Za nim powoli wyszły autoboty i cony razem z moimi przyjaciółmi. Jedynie Optimus stał w miejscu. Podeszłam do niego i popukałam lekko w nogę. Robot schylił się po mnie i posadził na swoim ramieniu, zawsze chciałam zobaczyć świat z takiej wysokości, a teraz co? O moje żelki jak tu wysoko! Jak spadnę to się zabiję! Ale dobra ignoruj to.

-Co to Nest?-Spytałam po cichu nie chcąc przeszkadzać Ratchetowi i Soundwave'owi.

-To oddział pewnego wojska z którym powinniśmy się spotkać.-Odpowiedział.

-Nie boicie się, że będą chcieli waszą technologię? I będą was torturować?

-Nie. Bo widzisz byliśmy już na ziemi. Ten oddział pracował razem z nami.-Oznajmił Prime.

-W końcu jakoś film o nas musieli nakręcić.-Mruknął Megatron. Dalej siedziałam cicho u wielkoluda na ramieniu.

Nie wiem ile minęło ale chyba mi się zdrzemnęło. Nagle Ratchet bardzo uradowany odwrócił się i krzyknął.

-Znaleźliśmy ich!

Transformers/Angel i Sektor 7.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz