32

239 27 105
                                    

-Kto wpadł na ten głupi i idiotyczny pomysł?!-Ryknął Megatron wchodząc do hangaru. Okeeej nie wiem o co  chodzi. A aaa.... No kurna nie. Wszyscy tu obecni oprócz Mego wskazali na mnie.-Czy ty wiesz co właśnie wymyśliłaś?!-Podszedł do mnie, złapał i podniósł na wysokość optyk.-To zrujnuje wszystko!-Okej nie wiem jak mój pomysł ma wszystko zrujnować.

-Mogę wiedzieć o co ci chodzi? Mówiłam ci o tym dwa dni temu i się zgodziłeś!-Krzyknęłam.

-Wcale mi o tym nie mówiłaś! I nigdy bym się nie zgodził na coś takiego!

-Mówiłeś, że wyprawienie urodzin Optimusa nad jeziorem to dobry pomysł!-Krzyknęłam a go zatkało. Na pięć sekund.

-Tak ten pomysł jest okej ale mi chodzi o ten z drugi!-To wymyślałam jakiś inny? 

-O czym ty do mnie mówisz? Wymyślałam tylko to!

-Jak to? To kto wymyślił ten debilny, idiotyczny, i głupi pomysł?!

-Może powiedz jaki?

-Nie bo jest debilny, idiotyczny i głupi!-Okej.

-To możesz mnie puścić? Ratchet nadal nie naprawił mi receptorów bólu.-Powiedział, że ma wolne. Miłe. Knock powiedział, że przez najbliższe trzy dni będzie się polerował. Jeszcze milsze. Megs odstawił mnie niedbale na ziemię. Ej! Ja tu następcą wszech iskry jestem a nie jakimś podmiotem! Kurna miało być pomiotem. Serio? Nawet w myślach? Wzruszyłam ramionami i poszłam sobie. Do Optimusa. Czy on może coś wie na temat dziwnego zachowania Megsa?

Doszłam a tam co? W kwaterze go nie ma, w gabinecie też nie, zabiegówka nie, hangar główny też nie, inne też nie. No zniknął po prodstu no. Ooo jest. Wchodzi do swojej kwatery. Naprawdę? Pobiegłam za nim.

-Coś się stało?-Spytał gdy wbiegłam mu do kwatery.

-Wiesz może co się dzieje z Megatronem?

-Więc pewien ktoś wpadł na pewien pomysł i reszta się zgodziła i lordowi to się nie spodobało i niewie kim jest ten pewien ktoś i go szuka żeby wiedzieć co tego pewnego ktosia napadło...-Wydukał. Spojrzałam na niego. Chwilaa ciszy iii...

-Ten pewien ktoś to ty, prawda?-Spytałam. Prime zwiesił głowę.

-Tak...-Jestem genialna.

-A mogłby mi ktoś łaskawie wyjaśnić o co w tym pomyśle chodzi?

-Bo wy pojechaliście do Polski...

-No, i?

-I jest pewna strona wattpad... i jest na niej pełno Polskich fanów transformers... I robimy zlot fanów. Będą mogli z nami pogadać itp...-Powiedział. Że co.

###

Kto by jechał?

Transformers/Angel i Sektor 7.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz