7

271 27 8
                                    

###Optimus###

Megatron rozsiadł się na swoim tronie i nakazał wylatywać. Ja stoję i podpieram ścianę. Czekaj. przecież...

-Ale przecież oni o nas nie pamiętają...-Powiedział Barricade.

-A ja mam plan.-Powiedział Megatron.-Na ziemi, sprawdzałem ten ich.. jak to było, intent? Nie intenet, no internet. W każdym razie ktoś nagrał o nas film. Ludzie jednak przyjęli to jako science fiction. Jest pełno fanów transformersów. Zanim odlecieliśmy sprawdziłem jeszcze raz niektóre portale. Okazuje się, że nasza grupka ludziów nie do końca o nas zapomniała. Są fanami serialu i filmu o nas.

-Czyli, że wystarczy iż wytłumaczymy im ich oraz naszą przeszłość?-Spytał Starscream na co Soundwave pokiwał głową.

-Too co teraz robimy?-Spytał Crosshairs.

-Lecieć będziemy co najmniej dwa dni. Ziemskie cztery.-Powiedziałem.

-To nie była odpowiedź na moje pytanie.

-Knock Out!-Krzyknął Megatron do komunikatora.-Chodź na mostek. Natychmiast!- Po tym szepnął coś do ucha Driftowi. Jego mina nic dobrego nie wróżyła. No ale taki charakter. Ja się dziwię, że Angel przekonała go do sojuszu. Knock Out wszedł do pomieszczenia. Drift od razu zawołał.

-Masz brzydki lakier!

-Nie prawda!-Zaprzeczył decepticoński medyk.

-A właśnie, że prawda!-Samuraj podszedł do czerwonego. Wtedy ten się na niego rzucił. I zaczęła się bójka. Znowu. Teraz albo ich rozdzielić i oberwać albo patrzeć, który trafi do Ratcheta. Wybrałbym to pierwsze ale jakoś nie mam ochoty siedzieć w zabiegówce. To kto wygra?

Transformers/Angel i Sektor 7.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz