Pov. Harry
De volgende ochtend wordt ik wakker, en kijk ik op mijn mobiel hoe laat het is. Funny, 06:18. Weer es lekker vroeg. Dan maar wat lekker langdradig gaan doen vandaag. Is ook een keertje niet erg. Toch?
Katie en ik hebben vandaag ook afgesproken bij Starbucks, en daar ga ik straks ook heen. Maar voordat ik dat ga doen, moet ik van mezelf nog even naar Julia toe.
Ik pak wat kleren, en besluit even in bad te gaan.
ik loop naar mijn badkamer toe, en zet het bad op een lekkere tempratuur aan.
Wanneer het bad half vol is, stap ik er in. Het water, wordt meteen een stuk hoger.
In het bad, als ik goed zit, pak ik mijn mobiel er bij, en kijk ik wat op Twitter. Ik zie allemaal haat gaan naar Katie, en het maakt mij zelf stiekem best wel ontroerend. Dingen zoals dit volgen er:
#HarryandKatiearentreal:
Jullie passen niet bij elkaar! Katie is een lelijkerd. Ze moet naar de vuilnisbelt!
#FuckKatie
Katie verdiend geen leven met Harry. Harry is van mij! Waarom moet hij nou met die bitch in contact komen?! Is die bitch zwanger van mijn man?!
#HarryandKatie
Heey Harry, alle haat die naar Katie gaat, vind ik onterecht! Jullie verdienen een goed leven samen. Jammer van Julia. Hopelijk wordt ze snel wakker. Maar zowel jij en Katie, en jij en Julia zijn cute. Hopelijk is het baby'tje van jullie, en worden jullie gelukkig.
Iedereen die dit ook vind, sreecshot dit bericht, met de hastag: #DonthateKatie.
Ik besluit #HarryandKatie een berichtje te sturen, als bedankje. Het zal wel een fan zijn, dus die zal ook wel uit haar dak gaan...
Hopelijk kijkt Katie niet naar alle haat. Ze verdiend het niet! Ik zou willen dat ik er iets kon doen. Dus ik besluit een berichtje op Twitter te plaatsen.
#HarryStyles
Hello, hier is Harry,
Ik wil even zeggen dat Katie al die haat niet verdiend! Please, allemaal kap er mee. Ze is een van het beste wat me is overkomen. Natuurlijk komt het door allemaal bijzaken. Maar nu zijn we samen. Het komt allemaal goed. Julia heeft ook vooruitgang, dus ga dan ook geen haat naar haar toe sturen! Niemand verdiend haat!
Niemand is perfect. Niemand doet nooit iets goeds! Iedereen is op zijn of haar manier goed. Er komen altijd dingen, waardoor er weer dingen gebeuren. Maar laat iedereen in zijn of haar waarde!
#HarryandKatie dank je wel dat je dit doet!
Ik hoop dat iedereen dit begrijpt en niemand nog haat stuurt. Nobody!
All the love- H
Ik lees het berichtje nog een keer door, en haal dan een stukje weg. Als ik dat gedaan heb, verstuur ik het hele berichtje, en zo ga ik weer door de hele wereld door.
Inmiddels is het 08:42 dus stap k het bad uit. Op weg naar Julia. Stiekem mis ik haar heel erg. Ze gaat verder studeren, alweer. Daardoor was onze relatie helemaal kapot gegaan, en was het uit. Nu gaat ze voor 3 jaar, naar Amerika toe en gaat ze daar verder studeren. Ik weet niet wat ze wilt worden, maar ze gaat nu Gymnasium doen... Ik hoop dat we nu wel contact kunnen behouden.
Ik ben uit het bad gegaan, heb mezelf afgedroogd en aangekleed en ben momenteel bezig met mijn ontbijt. Ik maak heel simpel een boterham voor mezelf, en doe die in een zakje en neem het mee. Louis is zoals al een tijdje bij Juul en komt amper thuis. Soms om even te douchen, maar dan is ie er weer vandoor.
Ik ben aangekomen bij het ziekenhuis. En tot mijn verbazing, staan er bijna geen fans of papz. Gelukkig maar.
Ik loop naar de goeie kamer, maar zie Louis buiten de kamer zitten. Wat is er gebeurd? Is ze wakker?
A/N
K besef echt dat deze chappies echt kort zijn (haha, fuckies) en de 2K is bijna in zicht!!! We zitten op de 1,91K. Tysfm!
Nou, k ga zo kijken of de volgende chap langer is, en anders, tja, zie k wel😂😂.
Oké, k moet nu leren, bubaai.
-x
JE LEEST
He is my brother?! Niall Horan
ФанфикHallo, ik ben Kyara. Ik ben 18 jaar oud, en mijn vrienden vinden me op DÉ Niall Horan lijken. Nou ik echt niet. Ik zeg niet dat ik wel of geen fan ben, want k weet t zelf niet eens. Ik zou graag later wat met muziek willen doen, maar k begin de hoo...