5 Maanden later
POV. Lotty
Vandaag is de dag. Vandaag is het de dag dat Niall en ik echt gaan trouwen.
De laatste paar weken, was het nogal gestresst. Niet alleen omdat ik maar geen jurk kon vinden. Maar Niall deed ook geheimzinnig. Het zal wel goed gaan. Zometeen is het gewoon een verrassing. Hij weet dat ik dat niet zo heel erg leuk vind!
Wat we momenteel aan het doen zijn, is de jurk aan trekken. Ik ben niet alleen heel erg zenuwachtig, maar ook heel erg blij!
Wanneer de jurk aan is, krijg de gene die hem aandeed tranen in haar ogen. Ik hbe deze jurk nu al weken niet gezien.
Als ik mezelf omdraai, wel voorzichtig, anders wordt de jurk vies, krijg ik ook tranen. Ik ben zo blij, dat ik nog geen make-up op heb.
Ik ga nu voorzichtig in de stoel zitten, en besef me, dat ik Juul in zulke tijden nog nooit zo erg gemist heb. Juul en ik waren altijd zo hecht. En ineens is het weg.
Toen ze ineens weg was, na de dag dat Harry vertelde dat hij vader werd, hebben we niks meer van haar gehoord. Niemand...
Ineens stromen de tranen over mijn wangen heen, en niemand kan mij troosten. Behalve Juul, maar die is hier niet.
De gene die mijn make-up doet, en Katie proberen mij te troosten. Waarom Niall niet? Simpel, hij is met de boys. En Katie en mij? We zijn ondertussen best friends geworden. Ze weet alles van mij, en andersom ook.
Wannneer mijn make-up gedaan is, wordt mijn haar gedaan, zoals ik al vanaf kleins af aan wilde dat mijn haar gedaan werd. Mijn haar heb ik 3 dagen geleden blond geverfd, en verder is het tot halverwege mijn haar gestijld en daaronder is het helemaal gekruld. Dan is mijn haar verder een klein staartje naar achter gedaan, en de rest is met zo'n klem helemaal vast gezet. Maar dat kleine staartje is zodat er geen plukken haar in mijn gezicht kunnen komen. En er zit een kleine bloem in mijn haar. Waarom? Ik ben dol op bloemen.
Wanneer mijn haar en make-up helemaal klaar is, doe ik mijn zilveren pumps aan. Omdat ik zowat nooit om hakken loop, heb ik de laatste tijd op allemaal verschillende hakken gelopen. Pumps, sleehakken, etc.
Wanneer alles klaar is, krijg ik nog een kettinkje er bij die er bij past. Ineens ben ik echt heel erg blij!
Maar wanneer ik de gedachte van Juul weer binnenkomt in mijn geheugen, voel ik me nog kutter. Soms baal ik best wel. Ik mis haar dus wel echt heel erg, zoals ik al eerder zei.
Wanneer het tijd is, om met mijn uitgekozen boeket, naar Niall te lopen. Worden de zenuwen als maar erger. Maar, dit wordt de beste dag ever denk ik. Nou ik denk het eigenlijk niet, ik weet het wel zeker!
Wanneer ik onderweg naar Niall ben, voel ik hoe alle ogen naar me kijken. Maar er zit iemand op de voorste bank, die kan ik niet herkennen, als ik voor aan sta.
De genen die tegen ons gesprek doet enz, dat we echt getrouwd zijn, voel ik me ineens weer heel erg blij.
Na een tijdje, mag Niall 'de bruid kussen' en daar maakt ie gebruik van. Echt, I love him! Ik ben zo blij dat we nu officieel getrouwd zijn. Maar ja, we kunnen ook niet zonder elkaar. Dus ik ben stiekem, ook best wel hyper. Wat ben ik niet in de goeie zin?
Als da gesprek enz is afgelopen, komt de gene die op de voorste rij te voorschijn. En wanneer ze nog een paar stappen moet zette, besef ik pas wie het is. JUUL. Het is gewoon Juul.
Ineens stromen de tranen over mijn wangen heen, terwijl Juul daar maar staat toe te kijken. ¨Wie heeft dit geregeld?! Je was fucking maanden weg, ik heb je fucking lang niet gesproken. Ik probeerde je te bereiken, maar mevrouw nam maar niet op. Echt, gelukkig had ik Katie, zij gaf me alle steun. Katie was er voor me. Maar jij, jij was weg, en nu kom je op de bruiloft, die mijn dag is. Kom je ineens opdagen. Wie of wat heeft je hier gebracht!?¨ roep/fluister is boos. Want ja, tuurlijk, ik heb haar fucking erg gemist. Maar dan ineens hier komen opdagen, echt, ze kan dan opfucken.
¨Het spijt me, Niall appte me met de vraag of we je konden verrassen. En ik weet t, ik ben zolang weggeweest en heb geen contact gezocht. Ja, ik ben verder gegaan met mijn leven, en ik ben verhuisd. Maar, ik zal al gaan¨ zegt ze, met tranen in haar ogen.
Wanneer ze zich omdraait, houdt ik haar tegen, en geef ik haar een knuffel. Ze schrikt even, en wilt zich terug trekken. Ik laat snel los, en na een snelle 'doei' is ze alweer weg. Ga ik haar ooit nog zien? Moet ik achter haar aan gaan? Ik besluit het aan Katie te vragen.
Als ik Katie gevonden heb, besluit ik t aan haar te vragen. ¨Keet, ik weet het niet hoor, maar ik heb ruzie gekregen met Juul. Je weet wel Juul, die maanden niks van zich heeft laten horen. Die was er net ineens. Weet jij iets wat ik kan doen? Ik ben op haar uitgeflipt na alles wat ze zei enz. En nu is ze weg..¨ ratel ik. ¨Lot, calm down, wat je moet doen, is een keer een goed gesprek samen voeren. Maar laat dat dan niet vandaag doen, want je wilt je dag niet verpesten!¨ geeft Katie me als raad. Ik knik alleen maar, en dan neemt Niall me mee naar het eten. Ik hoop dat we genoeg hebben. Want ja, Niall eet veel, en ik kan ook veel eten. En als ik veel eet, verbaasd het je, hoeveel Niall kan eten.
Niall pakt wat te eten voor mij, wat bestaat uit een stuk taart, met slagroom. Nou eigenlijk, slagroom met taart. We hebben voor deze bruiloft, meerdere taarten. De echte grot taart komt bij het hele buffet bij het avond eten. En deze taarten, zijn gewoon voor nu. Omdat het kan.
¨MEIDEN VERZAMELEN, BRUIDSBOEKET¨ roep ik. De meiden die het willen, verzamelen in een rij, en als iedereen goed staat, staan de jongens zenuwachtig toe te kijken.
Ik gooi het boeket, en draai me om om te kijken wie het gevangen heeft. Niall, Harry en ik hopen zo dat het Katie is.
Het boeket is gelukkig niet uit elkaar gevallen, en gelukkig, heeft Katie m.
En daar komt het: ¨Lieve Keet, Niall, Lotty en ik hadden al een plannetje. Als jij het boeket zou vangen, zou ik je echt vragen. Ik heb de ring hier ook al, dus lieve Katie , zou je mijn vrouw willen worden?¨ vraagt Harry zenuwachtiger dan dat ie ooit is geweest. ¨Ja, heel graag¨ zegt katie hyper enthousiast terug. Ineens krijgt Katie tranen, die ook over haar wangen heen lopen. Harry legt zijn lippen op die van Katie, en zo kussen ze even, maar ze laten al na een aantal seconden los.
Harry legt zijn handen over de bolle buik van Katie, en masseert zo voorzichtig haar bolle buik.
Ondertussen is het avond, en zitten we nog met 100 mensen ongeveer. Sommige moesten gaan, en andere hadden nog andere dingen.
We zijn aangekomen aan het buffet. We hebben een aantal gangen menu. Katie eet voor twee, dus die heeft t al snel op. Zowat net zo snel als Niall.
Niall en ik zitten naast elkaar, Kyara zit naast Niall, Valentijn is er niet. Want Kyara en Valentijn hadden ruzie gekregen, en zijn uit elkaar. Katie en Harry zitten ook naast elkaar, en zo zitten nog vrienden en familie er ook. Juul zie ik nergens.
Als al het eten op is, gaan we dansen. En omdat Nialle n ik samen trouwen, mogen wij de eerste dans nemen. We hebben ons nummer al een paar weken geleden uitgekozen, en hebben geoefend.
Wanneer het al 02:27 is, is iedereen al weg, op Kyara, Louis, Liam, Cheryl, Harry, Katie, Niall en ik er nog. Eleanor was al moe, dus ging eerder weg.
Iedereen besluit weg te gaan, en als Niall en ik als laatste ook naar buiten gaan, zie ik Juul. Ik krijg weer tranen, maar laat niks merken en lieg er maar over.
Wanneer we met onze limousine weer thuis zijn, ben ik kapot.
Ik laat Niall mijn jurk uit doen, en ga dan douchen en in het bed liggen. Niall trekt ook zijn kleding uit, en ploft dan boven op me, wat mij een kreun laat opgeven.
Niall kust mij ineens, en zo gaan we door. Als hij vraagt of hij mijn toestemming mag, geef ik die maar al te graag.
JE LEEST
He is my brother?! Niall Horan
FanfictionHallo, ik ben Kyara. Ik ben 18 jaar oud, en mijn vrienden vinden me op DÉ Niall Horan lijken. Nou ik echt niet. Ik zeg niet dat ik wel of geen fan ben, want k weet t zelf niet eens. Ik zou graag later wat met muziek willen doen, maar k begin de hoo...