2.

265 9 19
                                    

Ik ga op mijn bed liggen, zet een playlist aan en val even later in een diepe slaap.

Pov. Kyara

Wanneer ik weer wakker wordt, kijk ik op mijn telefoon en is het 19:31. Ik besluit maar pizza te bestellen.

Een kleine 30 minuutjes later, ontvang ik mijn pizza hawaii. Ik vreet t op. K besef me ineens, k lijk veel op Niall, hoe ik eruit zie, maar ook met mijn vreetbuien.

Ik ruim alles op als mijn pizza op is, en ga Netflix kijken. K kijk momenteel de Smurfen.  K ben dr zowat verslaafd aan. T is mijn favoriete film.

Wanneer ik de film 2x achter elkaar heb gezien, is het al laat.
Ik besluit te gaan douchen, en daarna te gaan slapen. Want ja, t concert is al bijna😊

Wanneer ik klaar ben met douchen, droog ik mezelf af en trek ik mijn schattige aapjes pyjama aan.

Ik stap in mijn twee persoonsbed en pak nog even mijn telefoon erbij. Het liefste ontwerp ik mijn eigen tijdmachine en zorg ik ervoor dat we naar t concert gaan.
Ik beluister nog wat liedjes en val dan even later in slaap.

{de volgende ochtend}

Ik wordt wakker en kijk meteen op mijn telefoon om te kijken hoelaat het is. Helaas krijg ik steeds allemaal flashbacks van de ruzie van gisteren, tussen Max en mij. Stiekem mis ik m al, tot het komende appje; 'Ik maak het uit.' Ik barst uit in een huilbui, en scheld met alles, normaal scheld k niet, dus dit is een kut situatie. 
Ik blokkeer m op alles, en zijn vriend Jack ook. T was gewoon allemaal een spelletje, niemand houd van me. Ik ben een mislukkeling. Waarom besta ik?!
Even later krijg ik nog een appje van m. 'Kunnen we praten...?' waarop mijn antwoord is  'Waarom wil je praten?! Wat voor een lul ben jij, eerst me dumpen en dan al via de app en daarna willen praten?! De groeten aan je nieuwe slachtoffer' app ik boos terug.

Ik doe weer mijn ochtend routine, en ga dan beneden ontbijten.
Even later besluit ik naar mijn bestie May toe te gaan en haar alles uit te leggen, zij snapt altijd alles.

Wanneer ik May heb gebeld, om te vragen of ik wel kon komen, wat kon. Stap ik op mijn motor en rijd ik naar haar toe.

Net wanneer ik aan kom, zie ik de auto van Max staan, wat niks goeds betekend...
Wanneer ik aan wil bellen, zie ik ze kussend op de bank samen zitten. K voel mezelf weer boos worden, en begin weer te schelden. 'HIJ PAKT GODVERDOMME OOK NOG ES MIJN BESTIE AF, VIEZE' roep ik nog ff, voordat ik wegrijd.

Op weg naar huis toe, ga ik bedenken wat ik thuis ga doen. Thuis pak ik een liter bak Ben&Jerry ijs, ga ik op de bank liggen en kijk ik op Netflix films.

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu