¨Ik maak covers, zowat elk nummer van jullie is gecoverd en van Little Mix cover ik ook veel. Maar ik ben er mee gestopt. Ik kreeg alleen maar haat. Dus dan is het klaar.¨ zeg ik weer, alsof het me niet meer zoveel boeit. ¨We beginnen morgen, of je het nou wilt of niet, als jij je droom wilt nagaan, moet je er iets voor terug doen¨ lacht Niall. ¨T zal wel¨ zeg ik.
Pov. Louis.
Wat is ze toch mooi. Mooi? Nee beautiful. Ze is echt van alles. Wat ben ik blij dat Niall, nou eigenlijk Harry haar gevonden heeft. Ik moet en zal haar tot mijn allesje krijgen. Al kost het mijn leven. Ze zal bij mij zijn. Ik ga haar missen wanneer ze weg is, en huilen. Ze heeft mijn hart gestolen.. ¨Louis?¨ vraagt Niall lachend. Hij vraagt het nog een aantal keren, en pas bij 21 keer hoor ik het. ¨Huh? Uhh ja?¨ zeg ik. ¨Aan wie dacht je nu weer?¨ vraagt Harry, maar met de nadruk op WEER. ¨Houd je bek¨ grom ik naar Hary. ¨Zo, iemand ongesteld hier?¨ vraagt Liam. ¨Haha, wat ben je weer lekker, houd toch eens allemaal op. Op Kyara na dan. Zij mag alles zeggen¨ Ik zei dat hopelijk niet hardop. Maar aan de reactie van de andere en vooral die van Kyara te zien wel.. ¨I-ik moet even gaan¨ zeg ik hyperventilerend. ¨Ik ga mee¨ zegt Kyara. MOet dat nou? Denk ik bij mezelf. ¨Ja, en het zal moeten, sport ik ook nog es ff¨ zegt ze alsof ze mijn gedachten kan lezen. ¨Kom dan nu¨ zeg ik lachend. Ze strek op een mooie, charmante manier haar schoenen aan, en loopt dan even snel naar boven. ¨Je hebt 5 minuten. Anders sta k voor je neus, en help ik je. Oh en als je dat niet wilt, schiet dan op¨ zeg ik, en dan hoor ik de schaterlach. Waarschijnlijk van haar.
¨Nog geen 3 minuten later, komt ze in haar sportkleren weer beneden en doet ze snel haar haren in een hoge staart.
¨Nou sorry hoor, ik wil alleen maar even gaan hardlopen. Of ga jij alleen maar wortels onderweg eten? Grapskuh schat¨ zegt ze. En wanneer ze het woord 'schat' zegt, begin ik helemaal te glimlachen. Wat houd ik toch van haar. ¨Je bent rood¨ giechelt ze. ¨Wil je nu een sticker?¨ vraag ik aan haar. ¨Nee, a little kiss¨ zegt ze. Omg, ben ik nou gek, of zei ze dat nou echt?! Ik geef haar een kus op haar wang, en even later staat Harry bij de deur, ons boos aan te kijken. We besluiten maar even te gaan lopen.
We lopen langs het kanaal, en gaan daar maar even zitten. Hoe tf kan zij niet moe zijn? ik besluit het niet te vragen, maar ik ga wel haar vragen of ze iets voor me voelt. ¨Uhh, Kiki?¨ vraag ik zo voorzichtig mogelijk. ¨Ja?¨ krijg ik terug. ¨Nee niks, laat maar¨ zeg ik terug. ¨Lou, wat is er? Anders krijg je geen kus meer¨ zegt ze serieus. WACHT, wat bedoelt ze daar mee? Vind ze me leukleuk? Ik ga het toch maar vragen. ¨Okay, ik vind je leuk leuk, en wil dat je dat begrijpt. Nou eigenlijk weet. Dit is heel zwaar voor me, maar ik moest en zal het aan je vertellen.¨ stotter ik helemaal. Ze krijgt een grote glimlach op dr lippen, en komt even later op mijn schoot zitten.
Ons hele moment wordt verstoord als er een meisje, vrouw, I don't know wat ze is, maar in ieder geval zij loopt voorbij. Ze blijft maar rondjes maken, om ons heen, en maakt foto's. Op een begeven moment ben ik het beu, en roep ¨Donder nou toch eens een keer op¨ En ze schrikt wanneer ik dat zeg. Ze loopt snel weg, en dan gaan Kyara en ik verder met ons moment. ¨Kiki?¨ vraag ik voorzichtig. ¨Ja?¨ zegt ze weer. ¨Ik vind je leuk, alleen wat vind je van mij?¨ vraag ik voorzichtig. ¨Ja, ik vind jou ook leuk. Ik kon nooit kiezen tussen jou en Niall... Maar ja, ik vind je op die manier leuk.¨ zegt ze en daarna krijgt ze de rode blos op haar wangen. ¨Lieve Kyara, wil je mijn prinsesje worden?¨ vraag ik zenuwachtig. ¨For ever¨ krijg ik van haar terug. ¨Yass¨ roep ik.
Wanneer we nog 5 kilometer hebben hard gelopen, nou ik gelopen en zei hard gelopen, zijn we weer thuis.
We gaan naar boven, op toestemming van Niall, want het is wel haar grote broer, en ik moet zowat alles aan hem vragen.
JE LEEST
He is my brother?! Niall Horan
FanfictionHallo, ik ben Kyara. Ik ben 18 jaar oud, en mijn vrienden vinden me op DÉ Niall Horan lijken. Nou ik echt niet. Ik zeg niet dat ik wel of geen fan ben, want k weet t zelf niet eens. Ik zou graag later wat met muziek willen doen, maar k begin de hoo...