32.

41 2 0
                                    

Net wanneer ik denk dat het niet meer goed zal komen, zie ik twee verschillende personen aan mijn bed zitten

Pov. Juul

Ik zie wanneer ik mijn ogen voorzichtig open, twee verschillende personen aan het bed zitten. Maar holy shit, wie zijn dat? K weet niet meer hun namen. Volgens mij de gene met de blauwe ogen Niall, en met de groene ogen Louis.
Ik wil het vragen, maar mijn keel is zo droog als wat. 

De gene met groene ogen-waar ik de naam niet van weer- kijkt naar me op. ¨Is ze wakker?¨ hoor ik hem zeggen. ¨Omg, is ze wakker?!¨ zegt de andere met blauwe ogen. ¨Wacht, Louis, ik vraag het haar.¨ zegt de gene met groene ogen, waar ik de naam nog steeds niet van weet. Maar de gene met blauwe ogen, heet dus Louis. ¨Juul?¨ vraagt hij. ¨Wie is Juul?¨ krijg ik er alleen maar zachtjes uit. ¨Dat ben jij, dat weet je toch?¨ vraagt hij weer. ¨Wie ben jij?¨ vraag ik aan het zelfde persoon. ¨Ik ben Harry, en dat is Louis. Maar herken je ons niet meer?¨ zegt Harry, en met de vraag erna, raakt ie lichtelijk in paniek. 

We zijn inmiddels een paar uur later, en ik zit aan het lachgas. Vertel me niet waarom, maar ik ben echt hyper en lach om alles en met alles. 

Er komt weer een extra dokter binnen, die vertelt dat Louis en Harry de kamer moeten verlaten. Want de dokter gaat iets van proefjes doen. 

Het is even later en ik ben er achter gekomen, dat ik over 1 tot 2 weken naar huis toe mag. Ze zeiden dat ik geheugenverlies kan hebben, maar het niet zo heel erg is, of hoeft te zijn. Ze waren ook blij dat ik uit mijn coma was ontwaakt. Maar nu, nu heb ik zin in eten, en vertel me niet waarom. 

Omdat alle jongens er nu ook zijn -Niall, Liam, Louis en Harry- roep ik Niall. Die houdt toch altijd van eten? En kan toch altijd eten? 

¨NIAAAAAAAALLLL¨ roep ik. ¨JUUUUUUUUUUUULLLLL¨ roept ie terug. ¨IK HEB HONGER!!¨ roep ik weer. 'Zullen we dan wat gaan eten?' Roept Niall terug. 'Is goed' gil ik naar hem. "Waar heb je zin in?" Vraagt Niall. "TAART!!" Vermeld ik. 

We zijn aangekomen bij een taarten winkel, en daar zoeken we allemaal taarten uit enzo. Waarom? Simpel, ik heb zin in taart en we moeten een feestje vieren. Dat van het feesstje bedachten Niall en Harry. A/N, NARRY MOMENT... 

Ik benenk zelf wat ik wil rten qua taart. 

Wanneer ik ernuit ben, nemen we de taarten mee en betalen we. Niall en ik krijgen discussie over wie betaald. Jezus zeg. Hij is oms echt een kleine kleuter.  Ik lach er zelf om, als ik het bedenk. Zie je het al voor je!? Een kleine Niall, of een kleine Lotty? Eigenlijk klinkt het best we, cute!!! 

Wanneer we weer thuis zijn, i alles helemaal versierd. Ik stap de kamer binnen, en zie iedereen. Mijn zus, zusje, broertje, nog meer familie, vrienden die ik lang niet geziej heb, vrienden die k laatst nog gezien heb. Familie van de boys, van Lotty, Eleanor, zo nog veel meer mensen. Dus daarom moestem we taart halen? Ik ga die jongems echt nookt begrijpen! 














A/N

Heyyy, een kleine chap.... Maar hopelijk was t iets.

-x






He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu