45.

34 2 2
                                    

A/N
Alweer hoofdstuk 45. Gaat snel.
Okey, doei😂

POV. JUUL

Ik bel aan bij het huis van Harry, en even later doet ie open.
We 'Hoien' elkaar even, en dan wilt ie dat ik naar binnen toe kom.

'Harry, het spijt me zo erg, maar ik ben hier maar om één reden...'
'Juul, wat is r?'
'T klinkt vast stom, maar ik ben nog steeds op je. Het zal zal inderdaad hele erg stom klinken. Maar wat jij en Katie doorstaan, maakt mij jaloers. Jullie zijn echt heel erg cute samen. Zoals wij nooit geweest zijn, wij waren nooit zo. Jullie zijn zo close. Jullie zijn alles beter dan mij! Ik snap inderdaad dat je voor haar valt, en niet voor mij. Wie vindt mij nou leuk? Nobody. Dus, laat het maar. Ik weet niet een smeer waarom ik hier was. Dus ik zal al wel weer vertrekken... Dus, veel plezier samen. En veel geluk.!¨ zeg ik tegen Harry. 

Net wanneer ik me wil omdraaien, voel ik de twee stevige armen om mijn lichaam heen, die me naar hem toe trekt. 

Hij trekt me op zijn schoot, en onze hoofden komen steeds meer bij elkaar in de buurt. 

Net wanneer zijn lippen de mijne raken, horen we een baby. De baby van Harry en Katie. 

Het enige wat ik nu wil, is hier weg. Ik ga niet zeggen voor hoelang, maar sowieso wel een lange tijd. 

Ik sta op, pak mijn handtas en loop naar de deur met mijn spullen. Ik kijk niet eens om, en loop gewoon stug door. 

Ik stap in mijn auto, en rijdt weg, op weg naar weet ik niet. Want ja, ik heb momenteel niemand om te verblijven. Want ik wil geen mensen behandelen alleen voor het slapen enzo. Ik kan dan niks terug doen... Dus ik ga dat ook niet doen. Misschien is het een goed idee om even met mijn zusje te praten. Ze is dan wel 4 jaar jonger, maar wel het slimste van ons twee. Want geef toe, zij is slim, en ik ben dom. Niet alleen met al mijn fratsen, maar gewoon met alles. 

Gelukkig woont ze hier dicht bij, dus ik ga naar haar toe. Ik zet even snel de TomTom aan en rijdt zo in een klein uurtje naar haar toe. 

POV. NAOMI

Ik zit momenteel te leren, wan tover een paar dagen heb ik een toets voor mijn oefen examen. Waar ik voor wil slagen. En nee mensen, ik ben geen nerd! Juist alles behalve. 

Als ik een tijdje aan het leren ben, gaat de deur bel ineens. Ik had niemand verwacht hier, dus snap het niet echt goed. 

Ik loop van boven, naar de trap toe en loop zo naar beneden toe en stromfel (A/N Is dat eigenlijk wel ee echt woord?) naar de deur toe. 

Als ik de deur geopend heb, zie ik iets wat ik nooit meer had willen zien. Mijn zus, Juul. 

Om een lang verhaal -wat ik later nog wel zal uitleggen- kort te vatten, Juul en ik waren vroeger heel erg close, tot dat ze de echte Harry Styles leerde kennen... Toen is ze uit het huis gevlucht, ne met hem samen gaan wonen.. En nu? Nu denkt die trut even aan mijn huis aan te bellen, en even leuk te zijn om m'n advies te vragen. Nou, donder op. K heb jaren lang niets van dr gehoord, en dan ineens opdagen. Ja doei hoor.

Juul en ik waren een tijdje een Mixer. Een Mixer is als je fan bent van Little Mix.
Maar goed, zij zal ze wel in real hebben ontmoet.

Ineens krijg ik het nummer 'Good Enough' van Little Mix in m'n hoofd.

I am the diamond you left in the dust
I am the future you lost in the past
Seems like I never compared
Wouldn't notice if I disappeared

You stole the love that I saved for myself
And I watched you give it to somebody else
But these scars no longer I hide
I found the light you shut inside
Couldn't love me if you tried

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu