Jestem już z Harrym dwa tygodnie. Jestem taka szczęśliwa i podekscytowana po dzisiaj spotykam się z Gemmą , żeby poplotkować i za pewne powie mi więcej na temat Harry'ego niż on sam miałby mi powiedzieć. Jesteśmy razem , a on wie o mnie więcej niż ja o nim. Może się to zmieni , lecz myślałam że mu nie zaufam , a teraz wiem że on mnie nie skrzywdzi. Za bardzo mu ufam. Do spotkania z Gemmą zostałam mi jakieś 10 minut. Do mojej ulubionej kawiarni trzeba troszkę przejść , ale kiedy wiem że napije się tej wyśmienitej kawy to przestaje narzekać. Kiedy dotarłam pod kawiarnie zobaczyłam Gemmę która siedziała przy stoliku z moją ulubioną kawą.Weszłam do środka i od razu mogłam dostrzec jak macha mi na powitanie ręką. Zaczęłam iść w jej kierunku.
- Cześć Gemma
- Hej Maggi dawno się nie widziałyśmy- usiadłam na krzesełku i zdjęłam kurtkę. Dzisiaj pogoda nie dopisała cały czas padało.- Zamówiłam ci kawę- powiedziała
- Dziękuję , ale nie musiałaś. Skąd wiedziałaś że akurat to moja ulubiona kawa.
- Sama taką tutaj zamawiam kiedy przychodzę tu z Harrym. Tak w ogóle to co tam u ciebie słychać?
- W sumie to nic ciekawego, wszystko po staremu. A u ciebie?
- Wszystko mnie wykańcza i ta sesja nie wiem kto to wymyślił.
- Też tego nie wiem , ale oni chcą was tam zamęczyć.
- Żebyś wiedziała. A tak w ogóle to jak ci się układa z moim bratem?
- Bardzo dobrze , pomimo tego że praktycznie wiem podstawowe rzeczy o nim , ale nie chcę mi nic powiedzieć. On tak zawsze robi Gemma
- Harry ma specyficzny charakter nie przejmuj się na pewno ci opowie coś więcej o sobie tylko musi ci bardziej zaufać.
- No to czyli niczego się nie dowiem.
- Nie bądź tak nastawiona źle do tego. Jedynie co mogę ci powiedzieć że czasami nie chcę otwierać się na nowe znajomości i przywiązywać do kogoś.
- Dlaczego? - zapytałam się Gemmy
- Powiem ci , ale przyrzeknij że nie będziesz przy nim tego tematu wspominać.
- Okej
- Więc Harry przed tobą lub kilkoma innymi laskami był z taką Michel. Bardzo ładna i mądra dziewczyna która miała duży wpływ na Harry'ego , a on na nią. Byli wręcz parą idealną gdyby nie przyłapał jej na zdradzie ze swoim najlepszym kumplem Andrew. Nie wiem kiedy zaczęła zdradzać mojego brata , ale od dłuższego czasu zapewne. Byli ze sobą prawie 3 lata ,a ona zaprzepaściła to kiedy zaczęła go zdradzać z tym dupkiem. Od tego momentu Harry zmienił się nie do poznania. Teraz wiesz dlaczego nie chce ci mówić o sobie dużo rzeczy , a nawet wspominać o swoich byłych.
- Nie mogę w to uwierzyć że jego najlepszy kumpel odebrał mu dziewczynę.
- Dokładnie. Dlatego mam nadzieje że chociaż przy tobie będzie tym samym Harrym który zmienił się nie do poznania.
- Spróbuje jakoś to niego dotrzeć , ale będzie to ciężkie.
- Jeśli go kochasz i on ciebie wszystko przetrwacie Maggi.
- Wiem Gemma.
- Może porozmawiamy na inne tematy niż tego. Co ty na to.
- Z miłą chęcią.
Po spotkaniu z Gemmą poszłam do domu. Wtedy Jakob wpadł do mnie do domu jak burza. Nawet nie zapukał czy zadzwonił dzwonkiem. Widziałam że był podenerwowany i cały zmęczony na pewno biegł do mnie.
CZYTASZ
Inna niż wszyscy. - Harry Styles
Teen FictionMaggi nie zawsze była lubiana, miała tylko jednego przyjaciela który był przy niej cały czas i nigdy nie pozwolił by stała się jej krzywda Jacob był dla niej jak własny brat. Z powodu swojego wyglądu była wyśmiewana w szkole, nawet przez chłopaka kt...