Jak zwykle odsyłam do nowego rozdziału, którego mogliście nie zobaczyć jako, że zaraz później dodałam nominację. Tak w ogóle sorki za wciskanie tutaj tych nominacji, no ale, do kopera, nie będę zakładać osobnej książki czy czegoś.
A więc. Dostałam nominację od @Makrelka. Dziękuję za nią, to pierwsza nominacja (i krótka!), która mi się spodobała :) Jak jej zasady.
1. 10 faktów o sobie.
🐺Mieszkam w Wielkopolsce🐺Wspominając o urodzie, to ja chyba nie jestem Polką, tylko Niemką. Nie, że patrzę teraz na stereotypy, czy coś. Khe
🐺Aktualnie piszę dwie książki. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości opublikuję chociaż jedną z nich
🐺Kurde, mam sporo refleksji, z którymi najchętniej dzielę się z taką jedną osobą, którą zresztą poznałam przez wattpada. Tylko jej współczuć, doprawdy
🐺Jestem Chrześcijanką
🐺Yyy... Jakoś nie przepadam za chodem koni fryzyjskich, ale i tak uwielbiam na nich jeździć, bo są takie... Majestatyczne.
🐺Często zastanawiam się nad tym, jacy moi Czytelnicy. Dlatego lubię dostawać komentarze, albo jakieś wiadomości na priv, o czymkolwiek😁
🐺Prześladuje mnie Klątwa Potykacza i Uderzacza o Rzeczy Wszelakie
🐺Mam jakiś dziwny humor...
🐺Ostatnio wkurwiają mnie trójkąty równoboczne. JAK CHOLERA PO PROSTU
2. Opowiadanie od 50-100 słów, które zawierają w sobie słowa: banan, zielony, tęcza, rower, las, nowy.
Pewnego dnia zaskroniec Stefan postanowił wybrać się na przejażdżkę. A wszystko dlatego, że chciał wypróbować swój nowy, piękny, różowy rower, który (jadąc z górki) podobno był niesamowicie szybki.
Nie zwlekając dłużej, wypełzł z domu i z wielkim bananem na ryju, dosiadł swojej wypasionej bryki i...
Wtedy zorientował się, że przecież nie może jechać na swoim genialnym rowerze, bo... Przecież nie ma nóg, do cholery!
Choć smutny, nie zamierzał się jednak poddawać. Odpychając się ogonem, potoczył się powoli w stronę lasu, cudownie zielonego po obrzydliwie silnej burzy, która rozpętała się zeszłej nocy, niszcząc plotek, który konstruował kilka dni.
Jego humor uległ gwałtownej zmianie, gdy przypomniał sobie o stracie. Wtedy wypowiedział na głos magiczne słowo (a raczej słowa, a konkretnie "A niech to wszyssssstko szlag ssststtrzeli!")...
I stała się rzecz magiczna.
Na niebie wykwitła przepiękna tęcza, z której na tyłku (lecz z ogromną gracją) zjechał jednorożec i magicznym swym rogiem doprawił Stefanowi...
Skrzydła!
I chociaż zaskroniec nie zyskał nóg, zyskał skrzydła, które przecież są o wiele fajniejsze, no nie?
A morał z tego jest taki: jak ci coś nie pyknie, klnij, może stanie się magia.Nie no, olejcie to. Olejcie.
Plus przekroczyłam limit słów. Będę miała za to odjęte punkty?3. Narysuj coś.
Szkic mojego psa. To jest pies, jakby co.
4. Wymień 5 tytułów ulubionych (papierowych) książek.
🐺Cykl "Dziedzictwo", Christopher Paolini🐺Trylogia "Władca Pierścieni", John R. R. Tolkien
🐺Cykl "Pieśń lodu i ognia", George R. R. Martin
🐺"Carrie", Stephen King
🐺"Tajemnicza wyspa", Juliusz G. Verne.
Dobra, to nie 5 książek, ale trudno było mu wybrać ulubione z tych cykli.
5. Wymień 10 piosenek, które ostatnio słuchałaś.
🐺"Dynasty" - MIIA🐺"All night" - Kirstin
🐺"Flares" - The Script
🐺"Radioactive" - Imagine Dragon, cover Pentatonix
🐺"Galway Girl" - Ed Sheeran
🐺"I See Fire" - Ed Sheeran
🐺"Halo" - Beyoncé
🐺"The Misty Mountains Cold" - z filmu "Hobbit"
🐺"Water" - Pentatonix
🐺"Rise of Hero" - Danny Rayel. Dobra, to ostatnie to nie piosenka.
6. Co Cię inspiruje?
Właściwie mnóstwo rzeczy. Muzyka, wspomnienia, marzenia, to, co mówią mi znajomi, co wyczytuję w książkach...7. Kiedy najczęściej przychodzi do Ciebie wena?
Kiedy siedzę w wannie, albo w lesie. Albo wtedy, kiedy w moim życiu dzieje się coś ważnego.8. Jak znalazłaś się na Wattpadzie?
Kuzyn mi o nim wspomniał 3 lata temu i po jakimś czasie sobie o tym przypomniałam i założyłam konto.9. Jakie są Twoje marzenia?
Sporo ich, więc podam jedno. Chciałabym wyjechać do Ameryki i zamieszkać w niej, chociaż nie na zawsze.10. Nominuj tyle osób, ile chcesz.
Avis13
Wiem, że się cieszysz ^^ A oto pytania dla Ciebie:🐺 Dlaczego zdecydowałaś się publikować na wattpadzie?
🐺 Gdybyś miała zamieszkać w jednym miejscu i już nigdy nie wrócić do aktualnego miejsca zamieszkania, gdzie byś się wybrała?
🐺 Co ostatnio zrobiło na Tobie duże wrażenie?
🐺 13 faktów o Tobie.
🐺 Co planujesz w przyszłości pisarskiej?
🐺 Jakich książek unikasz?
🐺 Kto może na Tobie polegać?
🐺 Jeżeli, to z czego się dzisiaj śmiałaś?
🐺 Wymień 7 rzeczy, które kochasz.
🐺 Wstaw zdjęcia, które ostatnio Cię zafascynowały.
🐺 Co napędza Cię do pisania?
🐺 Nominuj 4 osoby, dając im te same pytania + 4 od siebie.
CZYTASZ
Z życia pisarza
RandomCzyli sytuacje, które choć raz pojawiły się w życiu każdego pisarza (albo pojawią lub brzmią znajomo)... I które zrozumie każdy czytelnik.