Pisarze to grupa ludzi, która żyje we własnym, wyimaginowanym świecie. Ich mózg różni się od mózgów zwykłych ludzi - niezwykle trudny do przeanalizowania i podatny na choroby psychiczne, jest centrum całego ich jestestwa. Nawet, jeżeli fizycznie go nie ma, dzięki mocy wyobraźni siedzi w czaszce jak powinien.
Rodzajów pisarzy, grup, podgrup i całej reszty, jest naprawdę wiele.
W tej części skupimy się na dwóch obrazkach, które przedstawiają dwie główne grupy, na które dzielą się pisarze.
Grupa pierwsza:
Oraz druga:
Dokonaj analizy własnego umysłu i przydziel się do jednej z nich.
.
.
.
.
.
.
.
NIE WIEM JAK WY, ALE JA SIĘ NIE PRZYZNAM.***
Hej! ❤️
To już setnica, hurra!
Wuhu! *otwiera Piccolo*
Jej!
T^T
Łupie mnie w krzyżu.
Dziękuję wszystkim za rzucanie okiem na to, co tu uparcie wpycham, głosy i cudowne komentarze, które naprawdę lubię czytać ^^ (chciałoby się dodać "...prawie tak samo jak podręcznik od matmy", ale, chociaż lubię czasami pooczerniać ludzi, to byłoby kłamstwo, a ja nie jestem taka, no nie)
Wraz ze zniczem na końcu rozdziału przeczytaliście od części pierwszej 5471 słów, a z nominacjami 7581. Z czego od samych części 50-100 słów było 2229, a z nominacjami 4339.
Kurde gratki. 😏 Jestem dumna.
[*]
CZYTASZ
Z życia pisarza
RandomCzyli sytuacje, które choć raz pojawiły się w życiu każdego pisarza (albo pojawią lub brzmią znajomo)... I które zrozumie każdy czytelnik.