Pisarze to grupa ludzi, która żyje we własnym, wyimaginowanym świecie. Ich mózg różni się od mózgów zwykłych ludzi - niezwykle trudny do przeanalizowania i podatny na choroby psychiczne, jest centrum całego ich jestestwa. Nawet jeżeli fizycznie go nie ma, dzięki mocy wyobraźni siedzi w czaszce dokładnie tak, jak powinien.
W poprzednich częściach wspomniałam już trochę o typach pisarzy, a niedawno postanowiłam, że dziś właściwie przydałoby zrobić się to ponownie.
A więc, w tej ostatniej już części, przedstawiam Wam trzynaście typów pisarzy. Dajcie znać, czy kiedyś spotkaliście się z którymś z nich, co o nich sądzicie, a jeśli nie, to czy chcielibyście takiego spotkać. Oznaczajcie znajomych pod właściwym punktem i nie zapomnijcie powiedzieć, jakim typem jesteście Wy!
Uwaga! Ten rozdział nie ma na celu nikogo urazić.
☺️
1. Niby-pisarz
Tak właściwie... przecież zna się na na pisaniu. Lubi wnikliwie krytykować i dawać nie do końca uprzejme rady, ale nigdzie nie możesz znaleźć jego prac, które odpowiadałyby jego geniuszowi. Czy raczej "geniuszowi". Nie wiadomo, czy to dlatego, że jest zbyt nieśmiały, by ukazać swoje nadludzkie, pisarskie zdolności, czy to po prostu cham, który zna poprawną polszczyznę.
2. "Fejm"
Popularny pisarz, za którym podąża tłum nastolatek, które żądają nowych rozdziałów książek o tematyce bardzo zbereźnej. Książka zwykle napisana jest w tragicznym stylu... Pytanie, czy pisarz pisze poważnie.
3. Punktualny
CZYTASZ
Z życia pisarza
RandomCzyli sytuacje, które choć raz pojawiły się w życiu każdego pisarza (albo pojawią lub brzmią znajomo)... I które zrozumie każdy czytelnik.