Przepraszam, no. Przepraszam, że to wciskam...
Chętnych proszę o cofnięcie się o rozdział wstecz - w sensie tych, co zarejestrowali tylko tę nominację. Wiecie, nowy jest i tak dalej (przestanę to powtarzać za jakieś parę lat)
Zostałam nominowana przez:
MelaniTheRabbit (x2, więc liczę jako dwie lol)1. Ulubiony film.
Aktualnie nie mam, niestety.2. Królik czy chomik.
Królik, bo przynajmniej nie umiera, jak się na niego usiądzie.3. Lubisz Harry'ego Pottera?
Książkę tak, ale samą postać czasami mam ochotę udusić poduszką.
Tak jakoś.4. Ulubiona książka.
Na ten moment nie mam ulubionej, ale aktualnie czytam "Taniec ze smokami, cz I" G. R. R. Martina, bo ją lubię.5. Ulubiony cytat. (np. z jakiejś książki)
*siedzi chwilę w ciszy*
*nie ma*
*sięga po książkę*
*otwiera na losowej stronie*
*odchrząkuje*
"Nigdy nie widziała karła - uświadomił sobie. - A co dopiero beznosego. Zrobił paskudną minę i pokazał język. Dziewczynka się rozpłakała.
- Co jej zrobiłeś? - zapytał Kaczka.
- Przesłałem całusa. Wszystkie dziewczyny płaczą, kiedy je całuję."6. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół.
Ee... Też nie mam?
*jaki przyyyypał*7. Ulubiona postać z HP.
...
No nie mam no.
*kurna znowu*8. Ulubiony youtuber.
...
BŁAGAM.
#niemaulubionychrzeczy9. Co cię zainspirowało do pisaniu na wattpad?
Uff, co za ulga, normalne pytanie.
A więc.
Mój idiotyzm.10. Opisz sytuację, w której babcia bije dziadka z kapcia.
- Staszek, gdzie jest ten placek, który upiekłam? - zapytała Babcia, zaglądając na półki w lodówce.
Była zmęczona po długim dniu pracy i ostatnie, na co miała ochotę, to szukanie placka po tym cholernym pudle.
- A, zjadłem go, był ostatni kawałek! - odkrzyknął dziadek z drugiego pokoju.
CZYTASZ
Z życia pisarza
RandomCzyli sytuacje, które choć raz pojawiły się w życiu każdego pisarza (albo pojawią lub brzmią znajomo)... I które zrozumie każdy czytelnik.