Bölüm 60

16.3K 1.2K 151
                                    


Rudy, evin efendisi ve hanımı saraya gittikten sonra Lady Alexandra için paket getiren genç adamın çaktırmadan avucuna sıkıştırdığı pusulayı okuyup yaktı. Dük Hazretleri'yle görüşmek istemiyordu ama itaatsizlik etmeye korkuyordu. Dolayısıyla zaman kaybetmeden Dük'ün evine yollandı.

&

- Hanımın ve oğlumun hususi hayatları problemli mi?

- Ben bir hizmetçiyim. Ne bilebilirim ki? Yalvarırım bana cevaplayamayacağım şeyler sormayın Dük Hazretleri.

- Sana bilemeyeceğin bir şey sormadım. Lady Alexandra'nın en yakınında sen varsın. Gece kocasıyla uyuyup uyumadığını sen nasıl bilmezsin.

Wellingstone dudaklarını birbirine bastırıp omuzlarını kısan kıza baktı. Arthur evdeki herkesi kovunca iyice gözü korkmuştu belli ki.

- Bana anlatmazsan bırak oğlumun evinde çalışmayı bu ülkede barınamazsın. Şu anda benim için en mühim husus soyumu devam ettirecek varisler. Bu mesele tehlikeye girerse kimseye acımam, hele de sana.

- Efendim henüz iki haftadır evliler, biliyorsunuz...

- Bana akıl öğretme! İki haftadır ne yaptılar onu anlat!

Rudy büzülerek kaybolunabilse çoktan yok olmuştu. Eğer Dük'e istediğini verirse kovulacaktı ama yine de yaşlı adam oğlundan daha tehlikeli duruyordu. Titreyen sesiyle adamın sorusunu cevapladı.

- Yapmadılar.

- Emin misin?

- Evet efendim, Lady Hazretleri çok üzgün.

- Oğlum yüzünden mi yapmadılar?

'Beyinsiz velet, madem kıza dokunmayacaktın ne demeye yaptın o balodaki rezilliği? Ah, bu Arthur kimbilir kimin çocuğu? Ne demeye varis diye uğraşıyorum ki?' Dük'ün iç sesi bunları söylerken kulakları Rudy'deydi.

- Efendim, düğünden eve gelir gelmez kavga ettiler. Lady Hazretleri çok ağladılar, sonrasında da hep üzgündüler. Bir kere Lady'm odasına gitmiş ama... Şeyy... Sonuç yok... Sonra da değişen bir şey olmadı, evde hiç konuşmuyorlar.

- Bu meseleyi çözeceksin.

- Ben mi? Nasıl?

- Orası beni ilgilendirmez. Lordunu aptal mı sanıyorsun sen? Buraya geldiğini öğrenmeyecek mi? Evde güvenmediği bir sen kaldın bir de diğer kız, adı neydiyse işte.. İzletmiştir seni.

- Ah, ama ben ne yaparım? Dük Hazretleri, bana acıyınız...

- Acırım tabii, acımaz mıyım hiç? Sen benim müstakbel varislerime katkıda bulunursan ben seni sokakta bırakır mıyım?

- Efendim ben ne yapabileceğimi gerçekten...

- Kafi! Git ve ne yapacaksan bugün yap. Yarına kovulmuş olabilirsin.

&

Rudy eve geldiğinde, Gloria onun bezgin hallerini fark edemeyecek kadar heyecanlıydı.

- Rudy, gel de şunlara bak. İnanılmazlar. Tanrım.

Rudy kızın gösterdiği şeye baktığında bir süre ağzını kapatamadı. Gloria sabah gelen paketi açmış içine bakıyordu. Rudy, Lady Hazretleri'nin, Northwood Düşesi'nin tavsiyesiyle Paris'ten gecelikler sipariş ettiğini biliyordu ama böyle bir şey geleceğini hiç düşünmemişti. Lady Alexandra'nın kendi gecelikleri de dantelli, süslü, şık şeylerdi ama bu çok farklıydı. Beyaz dantelli gecelik belli ki içinde ne var ne yoksa ortaya sermek için dikilmişti.

Demir Dük'ün OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin