{12}

273 18 1
                                    

Jeg hoppede ned af trapperne "Nej se hun er stadig i live" Sagde Hades "Jeg troede hun var begyndt at være syg" Sagde Morbo "Du må snart dø af sult!" Sagde Esurienti og krammede mig. "Esurienti.." Brummede Jonathan "Hvad? Det er ikke mig der har prøvet at sulte hende ihjel!" Esurienti så fornærmet ud. Bellum trak mig hen til ham "Jeg hørte ham bed om nåde hvad skete der?" "Jeg kan vise det?" "Ja tak!" Jeg gik over mod Jonathan og sendte ham et smil. Han sendte mig et blidt smil, jeg sprang på ham gjorde så han ikke kunne se. "Nej! Hvad har jeg nu gjort? Smilet forkert?!" Jeg tvang ham ned på gulvet og bøjede hans arm en underlig vej. "Av! Av! Undskyld! Seriøst Bellum har smittet dig med vredes problemer! Slip mig så!" Han rejste sig pludseligt op og jeg faldt ned på min røv med et bump. "Okay unge dame op på dit værelse du har husarrest" "Det kan du ikke meeene!" "Åh jo jeg kan" Jeg rejste mig op og trampede i gulvet som en 2 årige der ikke får sin vilje. "Du bestemmer ikke over mig, jeg er ikke et lille barn!" Han så på mig, "Du overfaldet mig uden nogen grund" "Jeg er stadig sur på dig!" "Kom over det" "Du kidnappet mig! Jeg ville ikke være her! Jeg vil hjem!" Han så blankt på mig "Surt show for du skal være her, dette er dit nye hjem og sådan bliver det om du ville havde det eller ej" "Du er så ond! Jeg hader dig!" "Lad hver med at lyde som en teenager" "Jeg har ret til at brokke mig over dig!" "Stop det så jeg er ikke din far så lad hver med at opfører dig som en teenager der ikke får sin vilje af sin ene forældre" Jeg så ondt på ham. "Nej for du er så gammel for Fuck sake! Du er ældre end min bedstefar, oldefar eller tip oldefar! Jeg ved sgu godt du ikke er min far!" Han tog hårdt fat i mit håndled "Stop så med at råbe" Knurrede han "Stop med at rør mig! Jeg hader dig! Jeg vil hjem!"
"Sagde jeg ikke du skulle lad hver?!" "Jeg ville komme hjem, uden du følger efter mig. Ville rejse verden rundt finde en jeg elsker!" Han så rasende ud. "Du kan godt slå den tanke ud af hovedet! Du tilhører mig! Din krop, dit hjerte, dine tanker, din sjæl, alt er mit" Knurrede han. Alle de andre havde flygtet ud af stuen. De havde været kloge, og jeg havde været dum. Jeg gik måske lidt for langt ved at sige jeg ville finde en jeg elsker. Shiiit døden er skræmmende.. "Du blev kun skabt for mig" Pfft nej min mor og far fik mig ved et uheld i følge min mor men min far mente det var et held. Ja.. Det var ikke meningen jeg skulle blive skabt.. Ups? Han gik tættere på mig, "Er det forstået?" "Ja" Mumlede jeg. "Dygtig pige" Jeg er ikke en freaking hund!

"Hazeeeel?" Jeg kiggede træt på ham, "Hvaaaad?" Spurgte jeg ham irriteret om. "Hvorfor er du så sur i dag?" "Fordi" Svarede jeg. Han krammede mig, jeg lænede mig mod ham og duftede til ham. Han grinede lavt af mig, "Så kær" Mumlede han ned i mit hår. "Hmpf!" Jeg skubbede ham væk "Gå væk fra mig" "Hazeeeel!" Han krammede mig bagfra, tog sine hænder på mine hofter. "Bliv her" Mumlede han og kyssede mit hår. "Du er så dum, ikke rør mig" Han sukkede lavt, "Hazel" Han kyssede min kind jeg skubbede ham væk og gik ud i køkkenet. Jeg nægter at rådne op her! Jeg må finde en vej ud.. Jeg må.. Væk. "Du har de sygeste humørsvingninger" Sukkede han lavt. Jeg rullede med øjnene men han ret mit humør kan gå fra mega glad til rasende på et split sekund. Han krammede mig bagfra "Noget jeg kan gøre for dig min lille blomst?" "Lad mig komme hjem?" Han brummede dybt, det sendte vibrationer igennem mig. "Jeg ved det, jeg ved det, jeg er allerede hjemme for dette er mit nye hjem" Jeg rullede med øjnene. "Dygtig" Hans næse var i mit hår. "Du er ved at få lidt langt hår Jonathan" Jeg vendte mig om og kiggede på hans hår. "Men det er okay det er ikke så langt at du ikke har en drenge frisør" "Du mener jeg ikke må få lige så langt hår som Hades" "Det passer til ham men det ville aldrig passe til dig" "Alt for dig min blomst" Jeg prikkede hans næse "Du mener næsten alting" For du ville jo ikke lad mig komme hjem.

//Nurgh lille Hazel har humørsvingninger, det ville jeg sikkert også havde hvis jeg skulle leve sammen med de seks fjolser xD\\

Death eyesWhere stories live. Discover now