"Wooo...". Ryana,Kelly dan yang lain bersorak kesukaan apabila melihat Melsa mula nembuka zip sweater yang tersarung ditubuhnya.
Melsa tersenyum menggoda.
"Hug me". Arah lelaki itu bersama senyuman lebar dibibirnya.
Zip sweater sudah dibuka hingga ke paras dada.Namun,belum Melsa menghabiskan perbuatannya itu.Seorang lelaki muncul lalu berdiri dihadapan lelaki yang cuba menggoda Melsa.
Membuntang mata semua yang berada disitu.Tengku Zafreen!.
Tengku Zafreen memandang lelakinya tajam sebelum memusingkan tubuhnya menghadap Melsa yang berdiri dibelakangnya.Tangan Melsa yang mahu membuka zip sweaternya ditepis lalu Tengku Zafreen menarik zip sehingga ke atas semula.
"Kau siapa?.Tiba-tiba datang buat hal.Kalau kau nak perempuan,cari dekat tempat lain!". Marah lelaki itu bengang dengan kemunculan Tengku Zafreen secara tiba-tiba.
Tengku Zafreen mengalihkan pandangannya pada Ryana dan kelly yang masih tergaman berhampiran dengannya sebelum memandang lelaki tadi kembali.
" Kenapa aku perlu cari yang lain kalau aku dah ada dia".Tengku Zafreen tersenyum sinis.
"Kau......".
" Er...Aidil.You balik dulu.Nanti i call".Celah Ryana yang ketakutan.Baik dia menghalang Aidil merangkap sahabatnya sebelum Tengku Zafreen apa-apakan dia.
"Aku nak dia!".Tegas Aidil.
" Kau nak dia?.Okay,macam ni lah....".Tengku Zafreen menapak ke hadapan sedikit lalu tanpa disangka satu tumbukkan dilayangkan ke wajah Aidil."Kau jangan mimpi nak dapatkan dia!!".
Terjerit kecil Ryana.
"Tak guna!.Kau siapa hah?!!".Jerkah Aidil.Bibirnya yang berdarah dikesat kasar.
" Aku....Eh you buat apa tu!".Tengku Zafreen yang mahu menumbuk Aidil sekali lagi terhenti apabila matanya menangkap kelibat Melsa yang mahu menanggalkan sweaternya.
"Panas.....".Rengek Melsa manja.
Tanpa sempat dihalang,Melsa sudah menanggalkan sweater ditubuhnya.Mujurlah Melsa memakai singlet hitam di dalamnya.
Tengku Zafreen merengus geram.Melsa pantas dihampiri.Sweater ditangan Melsa dirampas kasar." Tak nak lah...".Rengek Melsa sambil tersengih-sengih.Tubuhnya dijauhkan daripada Tengku Zafreen.
"Melsa!".Panggil Tengku Zafreen geram.
" No....Hot...i...want you".Melsa membuat gaya menggoda pada Tengku Zafreen.
Tengku Zafreen menjulingkan matanya ke atas."Ya..ya..you nak i kan?.So,datang sini".Kata Tengku Zafreen dengan nada geram.
Melsa menggeleng.
"Melsa datang dekat i,ya?". Aidil tiba-tiba bersuara.
Tengku Zafreen menoleh dengan bengang." Kau tak reti nak blah ke,hah?!!".Jerkah Tengku Zafreen yang sudah hilang sabar.
Aidil tersenyum sinis.
"Well...kita tengok dia suka siapa". Jawapnya berani.
Dan...dengan senyuman Melsa menapak ke arah Aidil tanpa dipaksa." Sayang....".
Panggil Melsa dengan nada yang selembut-lembut.
YOU ARE READING
Call Me Sayang
RomanceBook 2 (Boy Like You Romance) WARNING! BELUM DIEDIT. CERITA NI DITULIS MASA ZAMAN SEKOLAH. JADI PENULISAN PUN AGAK KELAM KABUT..TYPO SANGAT-SANGATLAH BANYAK..FORMAT TAK BETUL..PEMIKIRAN PUN...SO IF YOU DON'T LIKE IT JUST WALK AWAY. BY THE WAY, HOPE...