698 36 40
                                    

Hilal

        O gece Boran ile birlikte uyuduk..Ben uzanmış kitap okurken o da omzumda uykuya kaldı. İlk defa birlikte uyuyor olmamız bile heyecanlandırmaya yeterken akşam koltuğun üzerinde beni öpmesini aklıma dahi getirmek istemiyordum.

      Sabah uyandığımda Boran yanımda yoktu. Aşağı indim ve kahvaltı hazırdı..Gelip yanağıma bir öpücük kondurdu.

--Günaydın canım.

--Günaydın ,dedim.

     Sandalyemi çekti ve oturmamı sağladı..

--Hilal sana bir şey söyleyeceğim ? Güneş'in doğum günü yaklaşıyor. Doruk ,sen ve ben Güneş'e bir sürpriz yapalım mı?

--Çok güzel olur. Ben burada hazırlık yaparım istersen.

--Çok iyi olur..Bakalım Doruk ne diyecek bu işe?

    Kıkırdadım.

--Bence Doruk'un da dilinde Güneş'e sürpiz yapmayı bizden çok isteyecektir.

     Kahvaltıdan kalkınca evden ayrıldı..Ayrılırken dudaklarıma ufak bir buse kondurmaya da ihmal etmedi..

    Ama sonra birden geri döndü ve

--Hilal sana söylemeyi unuttum.. Biz şu DNA meselesini hiç konuşmadık..

   Bir an tedirgin oldum.

--Akşam konuşalım mı Boran ?

--Haklısın. Aklıma gelince hemen paylaşmak istedim seninle,dedi

    Hala kafasında şüphe mı vardı ?

Boran

      Elif benim kızımdı ama yine de her şeyden emin olmak istiyordum. Aklımda en ufak bir şüphe ile yaşamak istemiyordum. Ve bunu ilk Hilal ile paylaşmalıydım. Elif daha sonra bu testi yaptırdığımı bilmemeliydi..İlerde incinebilirdi.

     Ah benim canım kızım!

Tek isteğim Hilal ve Elif ile mutlu bir hayat sürmek !

Not: arkadaşlar bu çok kısa bir bölüm oldu..Hatta fragman gibi..

          Yarın yeni bir işe başlıyorum. O yüzden çok sık bölüm gelmeyecek ama haftasonu yazacağım.

    Sizler çok seviyorum..✋✋
    

SAKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin