3.Kamarád

7.1K 202 8
                                    

Už uběhly tři dny, s Jimmem jsme se s kamarádili. Dneska mě čekal důležitý úkol. Psali jsme z fyziky,a já to nesmím zkazit.

Je ráno, pátek 6:00. Dneska jsem vstala o něco dřív. Ještě jsem si chtěla tu fyziku procvičit. Vytáhla jsem papíry, učebnici fyziky a začala jsem si vypisovat příklady.

Nakonec jsem popsala celý papír.
Stihla jsem to docela rychle,bylo teprve 6:30. Vzala jsem mobil,a přemýšlela jestli mám napsat Jimmovy.
Blbé bylo to že on neměl moje číslo,takže jsem mu mohla napsat jen já:
Ahoj Jimmy dneška píšeme​ z fyziky, drž mi prosím palečky.

6min

Jimmy: ahoj už jsem se bál že jsi moje číslo ztratila. To si piš že ti budu držet palečky. My dneska píšeme z ajiny, tak taky drž palečky.

2min

Já: neboj,budu

Šla jsem do koupelny si dat sprchu, trochu jsem se upravila, a namalovala. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Poté jsem se šla převléct do pokoje.
Vzala jsem batoh a šla se nasnídat, u stolu v kuchyni seděla Mamka, a srkala kávu. Vypadala smutně, a tak jsem si přisedla, a zeptala se co se děje.

Mamka: víš tento víkend měl přijet tvůj táta ze zahraničí, ale zas na poslední chvíli řekl,že nemá čas.
Už mě to sním nebaví,vypadá to na rozvod.

Máma vstala a šla do obýváku,hodně mě to zarazilo. Proč by se měli rozvádět?
Nechala jsem to tak, a vzala jsem si jogurt z ledničky.

Bylo kolem 7:10, a tak jsem pomalu šla do školy, abych stihla ještě zopakovat fyziku.

Ještě jsem čekala na Janu před barákem, ani jsem nečekala dlouho a za chvíli přišla.
Objaly jsme se a šli do školy.

Cestou do školy do mě Jana vrtala skrz Jimma. Furt se na něco vyptávala.

Pak jsem přišla ke škole. Jimmy na mě čekal před školou. Pozdravili jsme se, a doprovodil mě k moji třídě. Jana hleděla jak vyoraná myš.

První tři hodiny utekly, a pak jsme měli fyziku. Byla jsem docela dost nervózní.

A pak to začalo, sedli jsme si do učebny fyziky, a rozdal test.
Chvíli jsem přemýšlela, ale pak jsem se rozepsala.

Hned jak jsme testy odevzdali, tak je začal opravovat. Modlila jsem se ať nemám kouli.

Pak je začal říkat, Jana měla jako vždy za 1,a půlka třídy za 2.
A já překvapivě za 3.

Měla jsem takovou radost, po vyučování si mě učitel zavolal k sobě a řekl:
myslím že ses zlepšila Emmo.
Já: děkuji pane učiteli.
Učitel: tak v pondělí na doučování?
Já: ano

Po fyzice jsme měli ajinu,psali  jsme přepadovku.
Naštěstí učitelka nepočítala známky jinak by měla cela třída za 5, a tak řekla že si napíšeme test v pondělí.

Po skončení hodiny jsme šli na oběd,po obědě jsem čekala na Jimmyho u jeho šatny.
Jana vypadala trochu naštvaně, ani se se mnou nerozloučila.

Jimmy byl překvapený že jsem na něho čekala. Vzal batoh, a šli jsme se projít.
První se zeptal jestli mám čas,a když jsem řekla že jo. Tak mě chytl za ruku a začali jsme běžet.

Přišli jsme na jedno opuštěné místo. Byl tam starý most, po kterém nikdo nejel aspoň 15let. Sedli jsme si na něj. Chvíli jsme se jen tak rozhlíželi ,a pak mi začal Jimmy říkat něco o sobě.

Zjistila jsem že se o něho stará babička, protože jeho rodiče umřeli při autonehodě, když byl malý. A že mu nejde moc učení,a tak začal chodit na doučování z ajiny, a fyziky.

Mě ajina docela šla,a tak jsem mu nabídla:
Jestli chceš tak tě mužů doučovat?

Jimmy: si hodná, ale já už mám domluvené doučování u naší sousedky.
Ale učit by jsme se mohli spolu.
Já: jo to souhlasím

Pak jsme se na sebe jen tak dívali,a pomalu jsme se k sobě přibližovali. Už jsme se dotkli rtů, ale pak na nás někdo zakřičel ať vypadneme. Otočili jsme se a za námi stál bezdomovec, a tak jsme se zvedli a šli pryč.

Jimmy mě doprovodil až domů, objali jsme se, a Jimmy mi dal pusu na líčko.

Hned jak jsem přišla domů, tak jsem se osprchovala a převlékla se do pyžama.
Pak jsem se dívala s mamou na film.
Vypadala trochu zklamaně, a tak jsem ji pohladila, a přitulila se kní.

Bylo už kolem 23h a tak jsem šla spát.
******************************************
Konec třetí kapitoly, snad se vám líbila. 😉😇😀😊

Láska na středníKde žijí příběhy. Začni objevovat