Je ráno, středa 6:30. Musela jsem vzbudit Bellu, spala tak tvrdě, že neslyšela budík.
Budila jsem ji teda dlouho, asi se ji zdál nějaký pěkný sen. Když jsem ji konečně vzbudila, šly jsme na snídani. Já jsem si vzala jogurt, a Bella rohlík se šunkou a banán.
Bylo už kolem půl osmé ,a tak jsme šli do školy. Derek opět nebyl ve škole,doufala jsem že to, co jsem mu včera řekla že ho to probere.
Celý den ve škole byl opět nudný, Bella usínala v každé hodině.
Když konečně škola skončila, tak jsme šli pomalu domů. Před barákem jsem zahlédla Dereka, Bella nás nechala a šla se projít.
Já: Ahoj co tu děláš?
Derek: Ahoj chci s tebou mluvit.
Já: Dobře tak mluv!!
Derek: Chtěl bych se ti omluvit, včera jsem to dost přehnal!
Já: Jo to jo!
Derek: Miluju tě Emmo, a nechci tě ztratit kvůli své blbosti.
Já: Dobře, omluva se přijímá
Šli jsme k sobě blíž a obejmuli jsme se.
Dali jsme si velkou pusu.Pak jsme se rozloučili, musel si ještě něco zařídit.
Rozloučili jsme se, ukázala jsem na Bellu ,aby už šla ke mě. Přišli jsme ke mě ,a dali si menší svaču.Pak jsme se pustili do učení. Zítra píšeme z češtiny (literatury). Naše učení netrvalo ani půl hodiny. Nakonec jsme nahodily téma a začali si povídat.
V tom nás přerušila mamka jestli nechceme večeři.
Přikývli jsme a pokračovali, asi za 15 min nás mamka zavolala ke stolu. Měli palačinky s meruňkovou marmeládou.Po jídle jsme s Bellou umyli nádobí ,a šly se dívat na výměnu manželek.
Bylo už kolem 21:30 a pomalu to končilo. Šli jsme si už lehnout. Ještě chvíli jsme si povídali a pak jsme usnuly.
******************************************
Konec třiadvacáté kapitoly, snad se vám líbila,a omlouvám se že je trochu kratší.😇😊😀😜
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.