Je ráno,sobota 9:00,vzbudila jsem se a ještě jednou jsem si přečetla sms od Belly.
Pak jsem se šla osprchovat,a dát si snídani. Po snídani jsem ještě zavolala,Belle abych se ji zeptala od kolika jsou povoleny návštěvy.
Říkala že od 14h,to jsem měla ještě dost času. Ještě jsem povysavala,a utřela prach.
Bylo už kolem 12h a tak jsem si šla ohřát oběd, měla jsem karbenátky s bramborovou kaši.
Pak jsem umyla nádobí a šla se převléct.Vlasy jsem si spletla do copu.
Na sebe jsem si vzala krátké kraťasy,a tričko. Bylo už po 13h ,a tak jsem pomalu vycházela z domů.Hned jak jsem přišla k porodnici, zavolala jsem Belle aby mi řekla v kterém je patře a pokoji.
Byla ve druhém patře, 8 pokoji,hned jsem ji našla. Zaklepala jsem a vstoupila dál,Bella byla sama v pokoji, a na sobě měla Lili.
Začaly jsme si povídat, pak jsem si malou vzala do náručí, a chvíli jsem si ji chovala.
Pak jsem ji dala Belle,povídaly jsme asi 2h. Pak už jsem musela jít domů.
Když jsem přišla domů, bylo už 19h. Máma vařila večeři, sedla jsem si ke stolu, a čekala až bude hotová.
Asi za 10min jsme se daly do jídla.
Hned jak jsem povečeřela ,umyla jsem nádobí a šla se osprchovat.Užívala jsem si sprchu asi 10min,pak jsem na sebe hodina pyžamo a šla si lehnout. Pustila jsem si pár filmů: Hledá se Nemo,V Hlavě.
Pak jsem už byla docela unavená ,a tak jsem šla spát.
*******************************************
Konec čtyřiatřicáté předposlední kapitoly,snad se vám líbila. Poslední bude ještě dneska. 😊😀😄😃😉😇😎😋😝
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.