31. Příjezd Belly

2.3K 94 0
                                    

Už oběhl další měsíc,konečně už to uteklo,a Bella se vrací. Už mi moc chyběla,chci ji co nejvíce pomoct ,už je v 7 měsíci , a za dva měsíce její malé půjde na svět.

Je ráno,úterý 6:20,vstala jsem a napsala Belle sms. Ahoj Bello, už se moc na tebe těšíme s Derekem, v kolik přijedeš?

Bella: Ahojky, taky se na vás moc těším.
Přijedu odpoledne kolem 16h.

Já: Dobře,počkáme se někde?

Bella: Nn já příjdu k tobě jo?

Já: Ok

Dala jsem si ranní sprchu, a šla se nasnídat, vzala jsem si jahodový jogurt s pečivem.

Pak jsem se šla převléct, a pomalu jsem vyrazila do školy.
Po cestě jsem potkala Dereka, hned jsem mu oznámila tu radostnou novinu.
Derek jen kývl ,ale nic neřekl,trochu mě to zarazilo.

Když jsme přišli do třídy, už zvonilo.
Takže jsme měli pozdní příchod, první hodina byla nudná, druhá docela ušla ,a o zbytek ani nemluvím.

Konečně už byla škola za mnou, chtěla jsem se rozloučit s Derekem ,ale neviděla jsem ho před školou. Bylo už kolem 15:30 ,a tak jsem běžela,musela jsem tam trochu uklidit.

Když jsem přišla domů ,mamka byla zrovna na odchodu. Hodila jsem batoh do pokoje,a trochu doma uklidila. Za chvíli už u dveří stála Bella,otevřela jsem dveře, vůbec jsme ji nemohla poznat.

Měla obarvený vlasy na blond a zkrácené. Byla pevnější, a měla vetší bříško.
Objala jsem ji a ,nechtěla ji pustit.
Pak jsem ji pozvala dál, sedli jsme ke mě do pokoje ,a začali si povídat.

Měla jsem velkou radost, ale trápil mě Derek ,nevěděla jsem co dělá, a proč byl ráno naštvaný.

Asi přes 4h jsme si povídali, neviděli jsme se skoro 3 měsíce, měly jsme si toho tolik říct.

Už bylo docela pozdě,šla jsem Bellu doprovodit ke dveřím,rozloučily jsme se. Těšila jsem se jak bude vedle mě sedět zítra v lavici.

Měla jsem už docela velký hlad, a tak jsem si udělala tousty. Udělala jsem jich pár i pro mámu. Pak jsem umyla nádobí a šla se osprchovat. Po sprše jsem se osušila, a převlékla se do pyžama.

Měla jsem strach o Dereka, celé odpoledne se mi neozval, zkoušela jsem mu zavolat, ale má vyplý mobil.

Byla jsem docela unavená,a tak jsem si šla lehnout​,ale nemohla jsem usnout.
*******************************************
Konec jednatřicáté kapitoly,snad se vám líbila.😊😀😃😄😉😇😜😎😝

Láska na středníKde žijí příběhy. Začni objevovat