17. Nenavidím tě!

3K 114 4
                                    

Už uběhly tři dny,moje angína se zlepšila.
Ale pořad jsem se cítila oslabená,fyzicky jsem se z toho dostala, ale psychicky ještě ne. Nikdy jsem nevěřila že by mi tohle udělal Jimmy ,kterého jsem tak milovala.

Je ráno, sobota 10h,vzbudilo mě bouchání na okno. Nevšímala jsem si toho a šla se nasnídat. Měla jsem vánočku s máslem a čaj.

Po snídani jsem si šla lehnout,vzala jsem mobil do ruky a dívala se na Derekovy fotky. Jednu jsem si vybrala a dala si ji na tapetu.
A pak jsem mu napsala:

Dobré ráno miláčku můj😍😘
za 7min

Derek: Dobré ráno lásko moje ,jak ti je ? 😊😛😍😘😘

Já: Teď je mi líp ,když si s tebou píšu😘

Derek: Tak v tom případě ,si musíme psát pořad😘😍

Já: To máš pravdu zlato,myslím na tebe.
Jsem tu sama ,mamka šla do města na nákup.

Derek: Mám se stavit? Taky mi je smutno

Já: Jestli chceš? 😘

Derek: Já jsem s tebou rád 😘😍

Asi za 10min zvonek,běžela jsem otevřít. Derek mi skončil kolem krku. Taky jsem ho objala ,a dala mu velkou pusu.

Derek šel ke mě do pokoje ,a já jsem mu šla donést pití. Lehli jsme si spolu do postele a dívali jsme se na Dobu ledovou 2.

Asi za dvě hodiny to skončilo,bylo kolem 1h odpoledne. Derek už musel jít ,a tak jsem ho šla doprovodit ke dveřím.
Hned jak odešel tak jsem zavřela a zamkla dveře. Pak jsem zaslechla jak je někdo u dveří a zazvonil.
Podívala jsem se do kulátla a byl tam Jimmy. Nevšímala jsem si toho a šla si ohřát oběd. 

Měla jsem zapékané brambory,po obědě jsem si uvařila čaj, a spolkla antibiotika.
Pak jsem šla do pokoje. 

Asi na dvě hodiny jsem si zdřímla.
Vzbudila mě máma, zrovna mi sahala na čelo. Už jsem asi dva dny neměla horečky ani teploty.

Šla jsem s mamkou do obýváku,dívaly jsme se na film zrovna tam dávali, kamarád do deště.

Asi za hodinu jsem šla žehlit prádlo, bylo tam docela dost prádla. Trvalo mi to asi 2h než jsem to všechno vyžehlila a uklidnila.

Bylo kolem 18h ,a tak jsme spolu s mamkou šly udělat večeři. Udělala jsme si tousty,po jídle jsme umyly nádobí.

Šla jsem se osprchovat,a převléct do čistého pyžama. Už jsem šla do pokoje a pustila jsem si pár filmů.

Když skončili čtyři filmy bylo kolem 23h ,a tak jsem šla spát.
******************************************
Konec sedmnácté kapitoly snad se vám líbil😇😀😉😄😅

Láska na středníKde žijí příběhy. Začni objevovat