20. Už to není jako dřív

3.1K 110 4
                                    

Už uběhly skoro dva měsíce ,Bella začínala mít takové ty těhotenské nálady. Já jsem se snažila co nejvíce vyvléknout s doučování. Jimmy mě konečně nechal na pokoji. A mezi mnou a Derekem to začínalo být romantičtější.

Je ráno, pátek 6:27,vzbudila mě sms od Belly:
Ahoj Emmo dneska do školy nejdu, celou noc jsem se zvracela,uvidíme se v pondělí.

Já: Dobře ahoj😉😀

Vstala jsem a šla si dát rychlou sprchu,pak jsem se šla nasnídat,a převléct se.

Bylo kolem 7:21 ,a tak jsem pomalu šla do školy. Cestou jsem potkala Dereka, přivítali jsme se a dali si velkou pusu. Chytly jsme se za ruku a pokračovali v cestě.

Dneska to docela uteklo,psali jsme z matiky. Derek měl za 4 a já 3-.

Z fyziky jsme jen opakovali,po hodině jsem šla za učitelem. Jestli by mi nemohl zrušit doručování z fyziky. O hodně jsem se zlepšila ,a hlavně se nechci potkávat s Jimmym.

Učitel: Já nevím Emmo,to doručování ti moc pomohlo, a bylo by škoda kdyby jsi toho nechala. Víš co, nech si to projít hlavou, a v pondělí mi o přestávce řekneš jak ses rozhodla.

Já: Dobře Nashledanou
Samozřejmě že jsem si to nechtěla rozmyslet. Jen jsem mu chtěla dát naději.

Když skončila škola ,tak mě Alex čekal před školou.

Já: Ahoj

Alex: Ahoj prosím tě nevíš proč není Bella ve škole?

Já: Tobě to neřekla?
Ráno mi psala že ji není dobře.

Alex: Achjo to jsou ty její nálady, zase je na mě naštvaná bez důvodně.

Já: Tak ji kup třeba kytku nebo velkého plyšového medvídka s nadpisem:
I love you.
Uvidíš že bude nadšená.

Alex: Dobře tak dám na tebe,dneska za ní půjdu a dám ji nějaký dáreček.   

Já: Přesně tak,už budu muset jít ,pozdravuj ji o demě ahoj.

Alex: Budu ahoj

Já a Derek jsme šli první ke mě, počkal mě na chodbě, než jsem se převlékla a na chystala.
Asi za 3 min jsem byla hotová.

Pak jsem zas já čekala u nich na chodbě než se Derek vyfintí. Trvalo mu o pár minut déle než mě. 

Když už konečně byl hotový, tak jsme vyrazili do města. Prošli jsme si celé centrum, pak  jsme zašli do jedné restaurace.

Já jsem si dala steak, s hranolkami, a dresing. Derek si dal Vepřový řízek, s americkými brambory, a taky dresing.

K pití jsem měla sprite ,a Derek Colu.

Po jídle jsme ještě chvíli odpočívali a seděli v restauraci,pak jsme zašli do jednoho obchodu s oblečením.
Zkoušela jsem si pár věci.

Ani jsem si toho nevšimla a Derek mi to kupoval.
Pak ke mě přišel s taškou a řekl:
Líbí se ti ještě tyhle věci co máš na sobě?

Já: Ne jsou mi male a vrátila jsem je do prodejny. Jinak by mi je taky Derek koupil. Stejně mi nějaké ty hadry koupil.

Asi stokrát jsem mu poděkovala, a na oplátku jsem Derekovi zas koupila značkové boty které si už dlouho přál.

Byl z toho taky nadšený jak já ,z toho oblečení.

Bylo to suprové odpoledne,bylo  kolem 21h ,a tak jsme už museli jít domů.
Rozloučili jsme se spolu a začali se líbat. Omylem jsem Derekovi zavadila o přirození. 

Jen se na mě podíval a usmál se.
Ještě chvíli jsme se líbali ,a pak jsme už šli každý dom.

Když jsem přišla domů uslyšela pláč. Podívala jsem se do obýváku tam nebyla, nahlédla jsem do kuchyně a zahlédla jak máma vaří polévku a u toho pláče.  

Šla jsem za ni a zeptala co se děje.
Utřela si slzy a sedly jsme si ke stolu.
Máma chvíli váhala ale pak řekla:
Už jsem to nemohla vydržet bez tvého táty.  Hodně mi chybí, a tak jsem jela za ním.
Má postaveny barák.

Chvíli jsem váhala ale nakonec jsem zazvonila. Otevřela mi nějaká paní a na sobě měla dítě.
Ta paní zavolala a ke svého muže, přišel tvůj otec. Chvíli mlčel a pak řekl:
A co jsi čekala??

A tak jsem řekla že žádám o rozvod.

On jen kývl a řekl:
Já taky abych se mohl znovu oženit.

Máma na tom byla hodně špatně,utěšovala jsem ji a hladila ji po vlasech. Pak se máma zvedla a šla dodělat polévku.

Šla jsem se převléct do pyžama, a lehla jsem si do postele.

Chvíli jsem přemýšlela, ale pak jsem vzala mobil a napsala Derekovi.
Nechtěl by jsi dneska u mě přespat? 

Derek: Jestli chceš?
Já: Ano

Derek: Dobře lásko, jdu si zabalit věci za 20 min jsem u tebe.

Běžela jsem dolů ke dveřím,máma už spala. Za chvíli jsem uslyšela klepání, otevřela jsem a nasměrovala Dereka do mého pokoje.
Zavřela jsem dveře a šla za ním.

Derek si vyndával věci z batohu.
Pak se šel osprchovat a lehl si vedle mě do postele. Začali jsme si povídat, pak jsme se začali líbat.

Pak jsem si lehla na Dereka a znovu jsme se líbali. Pak mi vyslékl pyžamové tričko, a svalil mě na postel a já ho celého vyslékla. Nakonec jsme leželi na sobě nazí.

Měla jsem trochu strach aby mě to nebolelo. Ale nakonec to bylo jiné,užívala jsem si to a Derek taky. Asi po hodinovém milování jsme se šli oba osprchovat.

Pak jsme se k sobě přitulili a usnuli.
******************************************
Konec dvacáté kapitoly, snad se vám líbila. 😇😀😄😃😜😎😚

Láska na středníKde žijí příběhy. Začni objevovat